Хроники Александрии

Оплата за електроенергію по-новому

, 1.04.2019

1 січня 2019 року стартував новий етап реформи електроенергетики в країні. Це передбачено Законом про ринок електричної енергії, який було прийнято ще 13 квітня 2017 року. Відповідно до положень Закону, відбулося відокремлення видів діяльності з розподілу та постачання електричної енергії в існуючих енергопостачальних компаніях. Тобто, один і той самий суб'єкт господарювання не має права одночасно здійснювати діяльність з розподілу та постачання електричної енергії.

Відповідно до цього закону, „Кіровоградобленерго”, як і інші електропостачальні компанії, втратило право продажу. З переліку послуг, що надаються „Кіровоградобленерго”, буде виключена поставка електричної енергії. Компанія буде надавати тільки послугу з її розподілу. Для олександрійців ця реформа означає зміну рахунків, за якими оплачувати за спожиту електроенергію.

— Для того, щоб забезпечити поставки електроенергії споживачам, у Кіровоградській області створена „Кіровоградська обласна енергопостачальна компанія”. Тобто компанія була створена як постачальник електричної енергії внаслідок відокремлення даного виду діяльності від „Кіровоградобленерго”. Однак на сьогоднішній день ця компанія укомплектована працівниками „Кіровоградобленерго”, І в Олександрії це також працівники колишнього РЕМ. Для побутових споживачів істотних змін не відбулося. Тарифи залишилися колишніми, і за 2018 рік споживачі платять за старими рахунками „Кіровоградобленерго”. І тільки ось зараз, в кінці січня — на початку лютого, банки починають приймати плату за перший місяць 2019 року на рахунок нового постачальника. Нові реквізити є у всіх відділеннях банків і „Укрпошти”. Крім того, вони будуть вказані у нових платіжках, які адресно раз на місяць отримують споживачі, — розповів Валерій Колесніков, заступник начальника Олександрійських регіональних електромереж „Кіровоградобленерго”.

При цьому борги за 2018 рік слід платити все ж на старі рахунки. В абонентському відділі фахівці будуть проводити відповідну роботу. За словами В. Колеснікова, в разі переплати буде здійснюватися звірка по кожному конкретному абоненту. Усі зміни самі працівники компанії опановують буквально на ходу — зараз їм доводиться працювати за двома різними програмами і, зрештою, іншими відмінними від попередніх нормативними документами.

Телефон колцентру „Кіровоградської обласної енергопостачальної компанії”, за яким можна дізнатися всю необхідну інформацію, 0-800-501-148.

А. Саржевська

Комментарии:

Добавить комментарий: