Хроники Александрии

Загадкові витівки „Укртелекому”

, 23.10.2014

Останнім часом серед моїх знайомих тільки й розмов, що про якусь „акцію”, оголошену керівництвом „Укртелекому”, За чутками, вона полягає в наступному: серед абонентів проводиться щось на зразок розіграшу, і ті, хто потрапляє у число переможців, отримують значну знижку в абонплаті. Ця „акція” була нібито оголошена відразу після чергового підвищення плати за користування стаціонарним телефоном, котре відбулося, як відомо, з 15 вересня цього року, що це за розіграш такий, і як у ньому взяти участь, мені з'ясувати не вдалося. Можливо, редакції „ОТ” щось про це відомо?
Л. Уварова, читачка

Як і годиться у таких випадках, працівник редакції попрямував за інформацією до керівництва місцевого (олександрійського) відділення електрозв'язку. У приймальні цієї служби секретар відповіла, що „начальника в кабінеті немає, і коли з'явиться, невідомо”. Натомість запропонувала: „Залиште номер вашого телефону, і вам зателефонують”. З власного досвіду знаючи, Що у таких випадках дзвінка можна чекати дуже довго, або й не Дочекатись ніколи, я спробував отримати хоча б якусь інформацію від будь-кого з фахівців Цього підприємства. З іншого кабінету, що у приймальні навпроти, вийшла якась жіночка і, не відрекомендувавшись, категорично відрізала, мовляв, ніякої інформації ми не даємо, з усіх питань звертайтесь до нашої вищої структури — обласного управління „Укртелекому”. Тим часом до Кабінету з табличкою „Начальник” пройшов якийсь чоловік. Секретарка — ні слова. Запитую у неї: „Адже це ваш керівник?” Вона мовчки кивнула ствердно.

З дозволу господаря заходжу до кабінету, обережно запитую про умови акції, яка так цікавить людей-абонентів. Але розмови теж не вийшло — відповідь начальника відділення Олександра Миколайовича Сторчового була аналогічною: „Ніякої інформації для ЗМІ ми надавати не маємо права, звертайтесь до вищої інстанції. Щодо акцій — нічого подібного ми не проводили і не проводимо. Вся інформація, якою ми володіємо — на дошці об'яв у вестибюлі”. Ну, що на дошці — ані слова про які-небудь акції, це мені вже відомо.

А за дверима приймальні в коридорі — черга людей, на вигляд пенсійного віку, десь осіб з 15. Знервовані чеканням до кабінету з обслуговування абонентів, крайні жінки суворо запитують: „А ви куди без черги?!” Та дізнавшись, що я з газети, пом'якшують тон і охоче діляться, з якого вони тут приводу: всі, як одна, прийшли відмовлятись від стаціонарного телефону. Мовляв, тарифи абонплати весь час підвищуються, телефон став дорогим задоволенням, та Й навіщо нам взагалі стаціонарний, коли в кожної з нас по дві мобілки? Щодо акції — вони теж про неї чули „по сарафанному радіо”, тобто з чуток. Мовляв, знайома чиєїсь знайомої виграла і отримала знижку! Але подробиць — ніяких. Врешті співрозмовниці змилостивились і ненадовго пропустили мене без черги.

У кабінеті працівниця, яка приймає абонентів, теж злякано замахала руками: „Ні-ні, нічого я вам не скажу, навіть не запитуйте. Всі запитання — тільки через керівництво”. Та я все ж цікавлюсь: „Була у вас яка-небудь акція?” „Нічого подібного не проводилося”, — з ясними очима відповіла жіночка.

„Та як це не проводилося? — обурюється моя Колега, дізнавшись про мій невдалий похід до шановних зв'язківців. — Я ж сама висиділа у черзі разом з двома десятками пенсіонерів, щоб написати заяву про відмову від послуг „Укртелекому”, серед яких тільки й розмов було, що про цю таємничу акцію. Потім потрапила до того самого кабінету, повідомила про мету свого візиту. І тут жінка, яка мене приймала, поглянувши на монітор свого комп'ютера, ласкаво і радісно так мені повідомляє: „Ну що ви, Олено Олександрівно! Не поспішайте відмовлятись, адже ваш номер ось потрапив в акцію, і тепер вам належить суттєва знижка абонплати!”. правда, яка саме знижка мені випала, я так і не дізналась, бо все-таки наполягла на своєму і написала заяву про відключення мого телефону. Але ж ця розмова мені не приснилась!”

Таким чином, завісу загадковості над діяльністю наших зв'язківців підняти так і не вдалося. Але що ми маємо на сьогодні? Маємо вітчизняного монополіста фіксованого зв'язку „Укртелеком”, який регулярно, щороку (а то й не раз на рік) підвищує плату за послуги, натомість не пропонуючи ніякого їх поліпшення. Хіба що сумнівні „поблажки”, як під час останнього підвищення Граничних тарифів — 100 хвилин безкоштовних Міжміських розмов у межах України або якусь суперсекретну „акцію”. Але ж такі преференції навряд чи кого зацікавлять: люди вже давно віддають перевагу розмовам по мобільному зв'язку, бо тарифні плани будь-якого оператора виходять все одно дешевшими (або й взагалі практично безкоштовними), ніж телекомівська плата за міжміські розмови.

І ось невесела статистика: послуги фіксованого телефонного зв'язку подорожчали з 15 вересня на 14-27%, оскільки ці послуги приватний „Укртелеком” (належить СКМ Рината Ахметова) вважає збитковими. Середньомісячні витрати на утримання телефонних ліній, за висновками фахівців компанії, весь час зростають. Так, якщо у четвертому кварталі 2013 року затрати компанії в розрахунку на один міський телефонний апарат складали 30,13 грн. /місяць, а в селі — 44.22 грн., то в 4-му кварталі поточного року, за прогнозами, вони зростуть ще на 3–5 гривень. При цьому не варто забувати, що популярність фіксованого зв'язку в Україні дедалі падає: лише за 2013-й рік від ліній „Укртелекому” відмовились близько 1-го мільйона абонентів. Якщо судити по звітності самого „Укртелекому”, щокварталу він втрачає близько одного відсотка абонентської бази. Якщо так буде продовжуватись, стаціонарний апарат може зазнати долі проводового радіо, яке цією ж компанією фактично пущене на самоплив і тепер повільно відмирає, вважають експерти. Головна причина сумних прогнозів — постійне підвищення граничних тарифів, які давно вже співрозмірні, або значно перевищують витрати „середньостатис-тичного” абонента на мобільний зв'язок. При цьому якість і зручність цих двох видів телефонного зв'язку не можна навіть порівнювати.

О. Осауленко

Комментарии:

  1. Ну і скільки ж зараз регулярно спілкується на форумі Алнет зареєстрованих користувачів? На обній лапі перерахувати можна.

    ВИРІС НА ПЕРЕМОЗІ,
    a0c194d
  2. пользуюсь, ради интернета)

    Владимир,
    1420d2d

Добавить комментарий: