Хроники Александрии

Питання до УЖКГ

, 3.03.2014

За інформацією начальника відділу по роботі зі зверненнями громадян управління справами міської ради Тетяни Цимбал, протягом 2013 року до управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування міської ради надійшло 591 письмове звернення від громадян, тоді як у 2012 році таких звернень до УЖКГ було 739. Зменшення кількості скарг і заяв обумовлене ефективною роботою Служби єдиного замовника і новим форматом співпраці управління з мешканцями багатоповерхівок: жителі самотужки вирішують, на які потреби спрямовувати накопичені на рахунках будинків кошти.

В основному, звернення до УЖКГ у 2013 році стосувалися експлуатації та ремонту житла, теплопостачання, забезпечення паливом, газифікації будинків, санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій, зрізу аварійних дерев, ремонту доріг та ін. 35 звернень стосувалися питання поліпшення житлових умов (у 2012 році таких було 69), але жодне з них не вирішено позитивно, оскільки заявників не влаштовує те вільне житло, яке є у наявності.

Протягом року проведено 16 прямих телефонних зв'язків з мешканцями міста та 36 особистих прийомів керівництва міської ради. Відповідальних осіб зобов'язано забезпечити системну роботу із зверненнями громадян, визначивши її як пріоритетний напрямок діяльності, не допускати необґрунтованих або неповних відповідей, порушення строків виконання звернень та безпідставної передачі звернень для розгляду Іншим органам або організаціям.

О. Маріїнська

Комментарии:

Добавить комментарий: