Хроники Александрии

2 гривні 50 копійок за квиток в автобусі

, 3.12.2013

З першого грудня проїзд у міських автобусах коштуватиме пасажирам 2 гривні 50 копійок. Таке рішення прийняв виконавчий комітет на черговому засіданні. Дане питання є соціальнозначимим і потребує обговорення, тож відповідний проект пройшов процедуру регуляторного акту і був оприлюднений на сайті міської ради та у пресі. Остаточного розміру тарифу у регуляторному акті не було, і про це у своєму зверненні до міської ради повідомили депутат обласної ради В. Журавльов та голова „Спілки шахтарів-інвалідів” С. Горбачев. До слова, у Кіровограді та Знам'янці квиток на проїзд у міському автотранспорті коштує 2 гривні, у Світловодську — 2 гривні 50 копійок. Серед інших зауважень до проекту регуляторного акту — відсутність висновків перевірок контролюючих органів. Втім, за словами начальника управління економіки міської ради Р. Черевашка, у міської влади є повноваження самостійно визначати розміри тарифів, зокрема — на пасажироперевезення у міському транспорті на маршрутах загального користування.

За розрахунками фахівців Харківського національного автодорожнього університету, станом на перший квартал 2013 року для забезпечення 10% рентабельності розмір тарифу на проїзд мав становити не менше 2,25–2,27 грн. (харків'яни перевірили діючі на той час 33 маршрути і дійшли висновку, що усі вони, крім Димитрівського, нерентабельні). З проханням підвищити діючий тариф до 2,5–2,75 грн. неодноразово зверталися до міської ради і автоперевізники. Їхні аргументи: зростання вартості дизпального та витрат на технічне обслуговування і ремонт нових автобусів з більшою пасажиромісткістю; необхідність виконання умов конкурсу стосовно оновлення ще 50% наявного автопарку; збереження без обмежень перевезення пільгових категорій населення. Востаннє ціни на проїзд у міському автотранспорті підвищувалися у 2011 році.

Спеціалісти управління економіки міської ради дійшли висновку: економічно обгрунтований тариф на сьогоднішній день становить 2 гривні 50 копійок. Перший заступник міського голови Л. Давиденко наголосила: „Ми розуміємо складність ситуації для пасажирів, яким доведеться платити за проїзд більше, але не можна не врахувати і становище, у якому опинилися перевізники. За пільгові перевезення держава розрахувалася з ними лише по травень, проте вони продовжують працювати, і ніхто з них не відмовився від пільгових перевезень. Треба обирати: або транспорт рухатиметься так, як зараз, або будуть обмеження руху та інші автобуси на маршрутах”. А заступник міського голови з ЖКГ І. Федорук зауважив: 2,5 грн. — не критична сума для пасажирів, адже пенсіонери та інші пільговики і надалі їздитимуть в автобусах безоплатно, а за проїзд платитимуть працюючі громадяни.

Отже, розглянувши усі пропозиції, члени виконавчого комітету одноголосно прийняли рішення: з 1 грудня 2013 року встановити тариф на проїзд в міських автобусах загального користування у розмірі 2,5 грн. При цьому пільгові перевезення залишаються без змін. І до 2015 року перевізникам рекомендовано більше не звертатися до влади з приводу підвищення тарифів на пасажироперевезення.

О. Маріїнська

Комментарии:

  1. ну да,у нас тут прям как в Светловодске или в Кременчуге работу найти нормальную можно??? какие зарплаты,такая стоимость билета и должна соответствовать! к примеру в Киеве зарплата 2000-3000 тыс. грн. и проезд 2,50-3,00 грн. у нас же зарплаты далеко не такие,соответственно проезд должен состовлять не более 1,50 грн.

    пассажир,
    191d88e
  2. тебя там ждут в александрии найди)

    s,
    f84cb9a
  3. можно 3 гр за проезд)))))

    s,
    f84cb9a
  4. Дійсно, 2,5 грн. не являється критичною точкою вартості проїзду, але як попередньо було сказано, в даному місті зовсім не ті зарплати, половина перевезених пасажирів пільговики, тому це знижує дохід від перевезень. Але варто сказати про якість та в якому стані автопарк знаходиться, далеко не в найкращому. Ціна має відповідати якості!

    пасажир 2,
    ce2e9e2
    • вы пильговиков не впутывайте в безхозяйственность перевозчиков они компенсации получают в разы большую чем заработали хотя бывают задерживают. по этой причине и не вводится адресная помощь — лобируют перевозчики, потому что тогда с БЮДЖЕТА ничего не ВЫЛОВИШ

      Аноним,
      43df30d
  5. Почему бы пенсионерам не платить 50% стоимости проезда в городском транспорте, а именно 1,25 грн.? Они тоже получают пенсию. Работающие молодые люди не намного больше получают зарплату. Им еще детей содержать, одевать, учить. Расходы-то по-больше, чем у пенсионеров. И льгот никаких у них нет. Что за безобразие происходит??? Когда едешь на работу, то в автобус не влезть. Пенсионеры едут просто покататься. Детей не возможно во время отвезти в школу. Пусть запретят пенсионерам кататься в период, когда работающие и учащиеся едут на работу и в школу. Возмущениям нету предела.

    Светлана,
    8e9a6e2
    • Светлана! Не накаляйте ситуацию Перевозчикам выгодно возить льготчиков-пенсионеров, не выгодно только кондукторам и водителям, потому-что они получают от выручки, а напряч хозяина им СЦИКОТНО извените, а перевозчик берегов не видит -перевез 10 льготчикоа, а получит с БЮДЖЕТА за 100 человек,хотя из задержками-но лучше позже чем никогда.Так что хотите что бы был порядок отдергивайте кондуктора и водителя, потому что со временем и ВЫ станете ЛЬГОТЧИКОМ

      пільговик,
      43df30d
  6. В Киеве средние зарплаты у большинства все же больше 2-3 тыс. грн.
    Действительно, 2,5 не критическая, как впрочем, и вода по 20 грн. тоже будут пользоваться.
    Потому что есть Закон Украины, а хотим изменить, то нужно менять закон, правда не нам.

    капитан,
    1c92843

Добавить комментарий: