Хроники Александрии

Що нам говорить ім’я „Ощадбанк”

, 6.11.2013

Здається, вже нікого з нас не дивує ось така характерна риса сьогодення: в нашій країні взагалі, і в Олександрії зокрема, як гриби після дощу, виростають відділення різноманітних комерційних банків і нерідко буває, що не встигнеш запам'ятати назву чергової фінансової установи, як вона раптово зникає, не витримавши конкуренції на цьому своєрідному ринку. На її місці потім виростає нова банківська установа з багатообіцяючими планами, та потім вона повторює долю своїх попередників. Але певні винятки з загальних жорстких ринкових правил все ж існують і тут: прикладом цілком можна вважати „Ощадбанк”. Складається таке враження, що різні збурення у фінансовому морі зазвичай обходять стороною цей острів. Які особливості даного банку, і чим він взагалі вирізняється з-поміж безлічі інших, ми запитали у керуючої Олександрійським відділенням „Ощадбанку” Аліни Будяк.

Головна відмінність — це передусім те, що „Ощадбанк” є повністю державним банком. А це означає, що забезпечення всіх інтересів клієнтів банку — їхні рахунки, грошові накопичення, відсотки по вкладах гарантовані державою. Відкривати рахунки, проводити банківські операції можливо як у національній валюті (в гривнях), так і в іноземній — доларах США та евро. Для своїх клієнтів банк пропонує різні види вкладів під привабливі відсотки: „депозитний”, „накопичувальний”, „новий відсоток”, „комбінований”, „строковий пенсійний.

Продовжуючи розмову про особливості нашої роботи, хочу наголосити на тому, що „Ощадбанк” є учасником національного проекту „Всесвітній день заощаджень в Україні”. У рамках проекту здійснювалося залучення коштів на вклад „Дитячий”, аналогів якому немає в жодного іншого банку. Умови вкладу такі: депозитний вклад відкривається у національній валюті на дитину віком до 14-ти років під ставку 14 відсотків. Строк зберігання вкладу — не менше 5-ти років, і закінчується він не раніше виповнення дитині 16-ти років. Рахунок відкриває будь-яка особа, незалежно від родинних стосунків з дитиною. Вклад може поповнюватись додатковими внесками не менше 100 гривень.

Кор:. — Напевне, це не єдина цікавинка „Ощадбанку”…

— Звичайно. Установа виконує ряд державних програм. Це і безкоштовне обслуговування військових пенсіонерів, студентів, а також інших соціальних верств населення, і виконання добре відомої всім програми „Доступне житло”. „Ощадбанк” обслуговує як фізичних, так і юридичних осіб, здійснює відкриття поточних і карткових рахунків, виконує зарплатні проекти тощо.

Для підвищення якості обслуговування клієнтів у відділеннях „Ощадбанку” постійно працюємо над підвищенням кваліфікації наших працівників, а також дбаємо і про зручність службових приміщень — виконуємо певні ремонтні роботи Інтер'єрів та реконструюємо засоби безпеки.

До речі, якщо вже зайшла мова про безпеку, особлива тема чутки про так звану „приютівську справу”. Її обставини набули широкого розголосу: дві колишні працівниці відділення у Приютівці шахрайськими діями скористались ім'ям „Ощадбанку і ошукали декого з клієнтів. На жаль, якихось додаткових коментарів я поки що надати не можу, оскільки йде досудове слідство. Але з задоволенням хочу відзначити, що головою правління і керівництвом обласного управління банку була проведена значна робота по відшкодуванню коштів ошуканим вкладникам. Що ж стосується терміну повернення, який затягнувся, то на це є певні юридичні вимоги, які неможливо обійти.

Разом з тим ця подія ще раз підтвердила, що інтереси кожного вкладника „Ощадбанку” захищені державою. А підтвердженням довіри громадян є те, що понад 90 відсотків вкладників залишили свої заощадження на рахунках приютівського відділення, добре розуміючи, що репутація відомого банку і поодинокий випадок шахрайства — це різні речі.

Якщо ж у наших клієнтів виникають чи можуть виникнути якісь запитання, їх можна вирішити безпосередньо зі мною. Для цього у кожному відділенні є номер мого мобільного телефону.

Хочу ще раз наголосити: ми постійно працюємо над поліпшенням якості обслуговування наших клієнтів і на досягнутому не будемо зупинятись.

О. Осауленко

Комментарии:

  1. не налагоджена робота з клієнтами по оформленню карткових рахунків, люди просиджують у чергах 3-4 години, обслуговіючий персонал некоректно спілкується з клієнтами, керівництво не реагує на звернення громадян, не належним чином веде себе і охоронець, відсутність контролю керівником Олександрійської філії призводить до неналежного виконання своїх обовязків, про що свідчить чисельні скарги клієнтів у книзі скарг та пропозицій, що залишаються без уваги

    людмила,
    15dd75e

Добавить комментарий: