Хроники Александрии

„Віконце” „Окошку” — не товариш

, 24.10.2013

Напевне, багатьом олександрійцям ще пам'ятний скандал, який виник порівняно недавно навколо такого собі суб'єкта підприємництва з симпатичною назвою „Окошко”. Про цей випадок написали і розповіли свого часу всі без винятку місцеві ЗМІ — від газет до телебачення (а деякі з них навіть неодноразово). „Окошко”, зареєстроване як фірма десь у Дніпропетровську, відкрило в нашому місті свою філію, щоб займатись постачанням та монтажем металопластикових вікон. Потім набрало у багатьох олександрійських жителів-замовників передоплат на десятки тисяч гривень і зовсім не поспішає виконувати замовлення, грошей обуреним (і обдуреним) клієнтам також не повертає. І, як мовиться, ні суду йому, ні кари.

Та треба ж такому статись, що в нашому місті працює інше приватне підприємство, яке займається постачанням цього ж виду продукції і назву має дещо схожу — „Віконце”. Отож можна здогадатись, що „інформаційна війна”, яку, не змовляючись, оголосили „Окошку” ЗМІ, мимоволі вдарила і по „Віконцю”: деякі пересічні мешканці міста впевнені, що це одна і та ж компанія.

Ми вирішили розібратись у ситуації і ось що з'ясували. Передусім — це насправді зовсім різні підприємства: „Віконце ніякого відношення до горезвісного „Окошка” не має і ніколи не мало. Крім того (і це немаловажна обставина), воно зареєстроване тільки в Олександрії і працює у нашому місті нарікань у своїх клієнтів. Відповідно підприємство ніколи не мало конфліктів ні з фіскальними органами, ні зі службою захисту прав споживачів.

Говорить керівник „Віконця” Олександр Ятел: „Перш за все хочу наголосити, що всі ці роки ми є офіційним дистриб'ютором відомого в Україні Дніпропетровського заводу „Вінтера” з виробництва даного виду продукції. Якість виробів перевірена часом, асортимент їх дуже широкий.

Отож ми можемо забезпечити постачання замовникам вікна будь-якої конфігурації — від прямокутних до різних інших геометричних форм, а також двері вхідні, міжкімнатні, підвіконня, віконні відливи, жалюзі — все це різноманітної кольорової гами і в найкоротші терміни. Щодо заводу-виробника — ми теж обрали його не випадково: підприємство застосовує найсучасніші технології, постійно їх вдосконалюючи, а також регулярно проводить семінари підвищення кваліфікації для своїх партнерів. Такі курси обов'язково відвідують наші менеджери”.

Поспілкувавшись з менеджером „Віконця”, ми, користуючись нагодою, запитали поради, на що слід звернути увагу замовнику, аби не потрапити у неприємну ситуацію. Нам пояснили, що передусім у виконавця повинні бути в порядку всі установчі документи. Потім клієнту не зайве буде поцікавитись, звідки бере вироби постачальник, і подивитись договір про взаємовідносини виробника і постачальника. І нарешті, остаточна картина може вималюватись від спілкування з менеджером: фірма, яка себе поважає, не стане тримати на цій посаді випадкових людей, котрі слабо володіють технічними знаннями з даного питання. Адже віконна індустрія зараз настільки розвинута, що клієнт часто може просто розгубитись у розмаїтті виробів. І тут не обійтись без кваліфікованих порад фахівця і щодо вибору конструкції металопластикового пакету (чи іншого виробу), і щодо його монтажу.

А ось вже без малого вісім років, не викликаючи жодних. А ось один з клієнтів Віконця” олександрієць Максим Заудальський: „Що я можу сказати? Вже минуло шість років, як я скористався послугою „Віконця” і встановив надані ним вікна у себе вдома. Замовлення було виконано в терміни, обумовлені в договорі, інформація надана вичерпна, вироби виявились якісними. Весь цей час вікна служать справно, жодних нарікань на їхню якість у мене нема. Якби всі так працювали з клієнтами… Спасибі „Віконцю”

Наш кор.

Комментарии:

  1. «Спасибі „Віконцю” » в кінці якось зайве….

    O6OpOTeHb,
    eeef08d
  2. Ох и підлизали «ВІКОНЦЮ» так підлизали…

    Верещагин,
    8bc2340
  3. генеральный директор звучит веско!!!

    кот,
    74f3284
  4. да , прямо как Генеральный директор Александрияуголь, сколько интерестно бабок отвалили за такую дешёвую рекламу?

    дядя,
    74f3284
    • :-))) и не говори, Генеральный Директор «УкрАгроКома» и Ген.Дер. «ВІКОНЦЯ» — практически уровень одинаковый! Хороший товар в рекламе не нуждается — ну а то что мы видим с репутацией у ВІКОНЦЯ с ОКОШКОМ одинаковая!

      Верещагин,
      696824d

Добавить комментарий: