Хроники Александрии

Пільгові рейси ніхто не відміняв

, 11.02.2013

Зміни в системі міських пасажироперевезень, про які вже неодноразово згадувалося в місцевих ЗМІ останнім часом, продовжують хвилювати олександрійців. Незважаючи на те, що в міській друкованій періодиці (зокрема і в „ОТ”) декілька разів наводились графіки руху міських автобусів з урахуванням цих змін, читачі стурбовано запитують, що саме відбувається з нібито вже відлагодженим раніше механізмом перевезень пасажирів пільгових категорій. З приводу такого громадського резонансу перший заступник міського голови Людмила Давиденко провела брифінг для представників ЗМІ, на якому детально розповіла про стан справ у ЦІЙ далеко не другорядній сфері і про дії міської влади, спрямовані на стабілізацію ситуації, що склалася (пригадаємо: на одному з недавніх засідань виконавчого комітету міської ради було прийнято рішення про обмеження пільгових пасажироперевезень).

З цього приводу перший заступник передусім зазначила, що в усі часи пільгові перевезення були можливими виключно завдяки цільовим державним субвенціям, котрі, втім, ніколи не задовольняли потреби міста і наполовину. Та навіть незважаючи на таку незначну (у межах 40-а відсотків) компенсацію з державного бюджету, міська влада останні два роки забезпечувала перевезення пільговиків на рівні 82-х відсотків від загальної кількості маршрутів за рахунок додаткового фінансування з місцевого бюджету. Та вже починаючи з вересня 2012 pоку, цільові державні субвенції місцевому бюджету повністю припинилися, внаслідок чого перевізники недоотримали 1 мільйон 316 тисяч гривень. Міська влада ж свої зобов’язання перед ними виконувала, як і раніше. Але значна сума вищезгаданого державного боргу залишалась, що і призвело до непопулярного рішення виконкому. Більше того: за словами Людмили Вадимівни, троє з дев’яти перевізників, які працювали на міських маршрутах, не витримали і закрили свій бізнес. І щоб не втратити тих шістьох підприємців, що залишились, та не паралізувати повністю рух громадського транспорту в місті, було вирішено обмежити пільгові перевезення рівно на 50 відсотків. Втім, і таке рішення повністю не рятує: „Повинна сказати, що на наступний рік сума державної субвенції на пільгові перевезення ще зменшиться у порівнянні з минулим роком. До речі, така ситуація склалася не лише у нашому місті: через труднощі з державним бюджетом залишились недофінансованими інші міста і регіони країни. У Кіровограді, наприклад, з цієї причини навіть виникла заборгованість із заробітної плати перед працівниками комунального транспортного підприємства. Позиція ж олександрійської міської влади залишається незмінною: незважаючи ні на що, треба забезпечити передбачений законодавством безкоштовним проїзд відповідним категоріям пасажирів. З цією метою планується при коригуванні міського бюджету на поточний рік виділити 500 тисяч гривень для підтримки перевізників та часткового погашення державного боргу перед ними. А нещодавно з’явилась ще одна обнадійлива обставина: у рахунок тієї ж заборгованості з держбюджету надійшли 200 тисяч гривень, отож є надія, що у першому кварталі цього року пільгові пасажироперевезення в обсягах 50 відсотків будуть здійснюватись регулярно”, — сказала Людмила Давиденко.

У ході подальшої розмови вона також повідомила журналістів про плановий (раз на 5 років) конкурс на перевезення пасажирів міським транспортом, який буде проведено у 2013 році. Основними чинниками при визначенні майбутніх перевізників будуть передусім технічний стан рухомого складу, його місткість, встановлення систем GPS-контролю і, звичайно ж, безпека та комфортність.

Держава, у свою чергу, запропонувала новий механізм сплати перевізникам державних коштів по захищених статтях. Умовою надання коштів є відповідна звітність перевізників через управління праці та соціального захисту населення, у якій зазначатимуться прізвища, імена та по батькові і номери посвідчень пасажирів пільгових категорій, які їздять конкретним маршрутом. Механізм такої звітності буде відпрацьований міською владою спільно з перевізниками міста.

О. Осауленко

Комментарии:

  1. Есть в нашей стране закон «Про охорону дитинства» согласно которому дети из многодетных семей имеют право на:
    «Безоплатний проїзд усіма видами міського пасажирського транспорту (крім таксі), автомобільним транспортом загального користування в сільській місцевості, а також залізничним і водним транспортом приміського сполучення та автобусами приміських і міжміських маршрутів, у тому числі внутрірайонних, внутрі- та міжобласних незалежно від відстані та місця проживання – для дітей»

    Я искренне считала, что законы Украины действительны по всей стране…
    Но нет. Как оказалось, нашей Великой Александрийской Автономной Республике законы Украины не указ.
    Приходят мои дети домой со школы и сообщают, мол, как обычно, ехали домой со школы, показали свои удостоверения, а тётя-кондуктор, угрожая выставить детей из автобуса, заставила заплатить, так как нельготный рейс.
    Ну ладно, думаю, тётя вредная попалась, чёрт с ней, не обеднею на 4 гривны.
    Но когда ситуация повторилась, кинулась за разъяснениями в горисполком.

    Мне сообщили, что таки да, на территории нашего города Законы Украины не указ и дети из многодетных семей имеют право ездить бесплатно только в будни с 7 до 8 утра и с 12 до 16 дня, плюс на льготных рейсах. Почему выбрано такое загадочное время, если уроки в большинстве школ начинаются в 8.30, а продлёнка длится до 16-17 часов, мне непонятно — хоть бы утром до 8.30 продлили. Я уж молчу о том, что в субботу-воскресенье, чтобы выбраться на кружки в город, теперь придётся или платить, или ждать льготных рейсов.

    Хотела написать жалобу на кондукторов, которые пытались выставить с автобуса моих детей, хоть те и ехали в промежуток с 12 до 16, но, как оказалось, для этого надо указывать кучу подробностей, которых дети, конечно же не знают (типа ФИО перевозчика, номера рейса и т.п.).

    Обидно, что мало того, что с этими временными ограничениями идёт прямое нарушение законодательства, так ещё и кондукторы отыгрываются на самой беззащитной категории — на детях, которые не могут сами отстоять свои права и, конечно, отдают содержимое карманов, напуганные криками грозной тёти.

    Инна,
    f34d6a7
  2. Звертаю вашу увагу, що труднощі з державним бюджетом в той час коли на вулиці ера покращення, а руїну остаточно подолано стосується лише негрів. У самих покращувачів всі і пільги і доплати збережені. Так-що не нити , а насолоджуйтесь покращенням від ПР-сів. Ви ж голосували за них. І за команду Ларіна, і Янека президента і 30 депутатів до міськЗради від ПР. СМАЧНОГО!

    оригінал,
    fc235ee
    • Настоящий диванный революционер постоит за себя и полежит за страну

      forsage,
      9599b3d
  3. Это точно

    Аноним,
    c5076ac
  4. Ну что ж такой оригiнал, да хотя б к таким семьям был мягким душёй, ну как так относиться к людям? Все знают где вы работаете и кем, уж подписывайтесь своим именем-ничего не скрыть. Какая б ни статья -коментарии от Вас тут как тут, вот бы Стёпа уж в открытаю взял бы Вас в «свою команду» тогда наверное успокоились бы, Будте человечными, ведь Бог наказывает членов семьи

    Аноним,
    ffeee7d
  5. Ну, а forsaqe, як і личить факеленосцю попереду. І за всіх постоїть і за себе також не полежить. А Стьопа то ваша команда. Ви все то діалогу з ним хочете, то голосуєте якщо не за нього то за його однПаРтійців, а потім наче навіжені дивуєтесь звідки ці всі покращення.

    оригінал,
    fc235ee
  6. …отменить льготы всем депутатам разных уровней!!! А эти средства отдать на покрытие льгот людям, которые действительно заслужили их!!! … или урезать зарплаты этим жирным котам верховной зрады до уровня средней по нашему Бардакстану! Нашли над кем издеваться: старики и дети… срам!!!

    plumbik,
    719c16e
  7. Мене дивує, чому ветерани-пенсіонери повинні озабочуватися проблемами влади-перевізників. В законі сказано, що пенсіонери-ветерани праці користуються правом безкоштовного проїзду в усіх видах місцевого громадського транспорту крім таксі. Все! Там ні слова про якісь доплати-дотації. Ті проблеми нехай вирішують ті, кого це стосується, але ніяк не льготники. І нах ті всі графіки від влади. Коли люди перестануть платити, коли не будуть звертати уваги на владні маневри, коли будуть виконувати закон, тоді настане порядок. А доплати нехай цапюк з давиденко хоч з власної кишені роблять, це людей не стосується.

    М,
    027d389
    • Правильно отметил М., ВЕТЕРАНЫ ТРУДА, а никак не ВСЕ ПЕНСИОНЕРЫ.

      Перехожий,
      0473b8d
  8. Та ні перехожий. На безкоштовний проїзд мають право всі пенсіонери. Не здатна влада забезпечити виконання закону потрібно відійти в сторону і дати місце у владі іншим, що не будуть, як ці, займатись лише власним збагаченням і розкраданням бюджету. Що ж до перевізників то їм також потрібно вимагати ті ж доплати у влади, а не похабно, з допомогою давиденків і цапюків, залазити в кишеню до найслабшого — пенсіонера.

    оригінал,
    7c8d05f
    • Согласен на все 100%.

      Перехожий,
      5218218

Добавить комментарий: