Хроники Александрии

Держава — в боргу, перевізники — винні

, 26.01.2013

До хорошого звикаєш швидко, зате відвикати потім доводиться важко. Цю просту істину нещодавно відчули на собі олександрійці, коли міською владою було змінено графіки міських пасажироперевезень громадським транспортом. Зміни торкнулись пільгових рейсів, значну частину яких просто скоротили. Міські жителі, котрі протягом минулого року вже встигли звикнути до майже стовідсоткового задоволення їхніх потреб у безкоштовному проїзді в міських автобусах, відразу ж почали висловлювати невдоволення таким станом речей. І хоча причина даних транспортних ускладнень загалом не нова, все ж, на нашу думку, вона потребує деталізації, отож за нею і довелося звернутись до начальника управління економіки Олександрійської міської ради Анатолія Садоміченка. Він пояснив так:

— Справді, ситуація, на жаль, склалась останнім часом не на краще, і вона лише ускладнюється. Всі, мабуть, розуміють, що перевезення пасажирів пільгових категорій повинні компенсуватись за рахунок субвенцій з державного бюджету, і так, власне, воно завжди і відбувалося. Але держава компенсувала ці витрати перевізникам протягом останніх років лише частково — десь на рівні 40 відсотків від необхідного. Минулого року нами була проведена певна робота: детально прорахована кількість пільгових пасажирів, визначена необхідна регулярність рейсів транспорту, і в результаті співпраці і порозуміння з перевізниками (за що міська влада їм вдячна) вдалося довести пільгові пасажироперевезення десь до 82-х відсотків. У такому режимі і відпрацювали 2012-й рік.

Та, на жаль, вже починаючи з вересня минулого року надходження навіть часткової компенсації з держбюджету були призупинені у зв’язку з певною напругою в державному бюджеті країни. В результаті цього вже на перше січня поточного року державний бюджет заборгував перед власниками транспортних маршрутів за пільгові перевезення у сумі 1 мільйон 315,3 тисячі гривень. Така сума боргу виявилась завеликою для перевізників, які досі, як могли, намагались поліпшувати культуру обслуговування пасажирів: відомо, що деякі з них замінили старі автобуси на новіші і зручніші, а також вирішували інші поточні питання матеріального плану. Та внаслідок відсутності компенсацій троє з дев'яти працюючих у місті перевізників змушені були закрити свій бізнес. Хочу ще раз наголосити: вони це зробили не від хорошого життя.

Отож, щоб не втратити решту -шість перевізників, міська влада змушена зробити декілька кроків, у тому числі — і непопулярний: скоротити на 50% пільгові пасажиропере-везення вже з середини січня. Крім того, вирішено у прямому розумінні „відірвати” від інших також важливих витратних статей міського бюджету 500 тисяч гривень на додаткове покриття витрат пільгових перевезень. А там залишається сподіватись, що держава все-таки виплатить борги минулого року і також надходитимуть планові субвенції поточного року. І як тільки повернуться ті 1,315 млн. гривень, я вважаю, можна буде знову збільшити кількість пільгових рейсів.

Знову ж таки на даний час реалії мають такий вигляд: на поточний рік держава, на жаль, зменшила обсяги відповідних компенсацій. Якщо минулого року з держбюджету для міста було заплановано 4,8 мільйона гривень субвенції, і це забезпечувало 40% обсягів пільгових перевезень, то на 2013 рік ця сума зменшена державою на 650 тисяч. Отож навіть за гарних обставин для збільшення кількості пільгових пасажироперевезень я не впевнений, що їх вдасться довести до тих же 82-х відсотків. Тому я хотів би, щоб жителі міста усвідомили саме ці речі: краще тимчасово зменшити кількість збиткових пільгових рейсів, ніж повністю їх відмінити. До речі, такі складнощі не лише в Олександрії: наприклад, в Кіровограді транспортні комунальні підприємства — тролейбусний парк і частково автобусний — мають навіть заборгованості із заробітної плати перед своїми працівниками.

І нарешті, трохи обнадійлива новина: 212 тисяч гривень державної субвенції на рахунок погашення минулорічного боргу нібито найближчим часом повинні надійти до Олександрії, отож для оптимістичних сподівань є певні підстави, — завершив розмову Анатолій Садоміченко.

О. Іванченко

Комментарии:

  1. А есть расписание у кого-то, когда ходят льготные рейсы автобусы 101, 102, 103, 104, 106 ?

    Пассажир,
    35a6674
  2. Спасибо директор автобазы, только это график какой был и раньше видимо, я смотрю много льготных рейсов есть, а сократили же до 75% льгот! Это точно новый график расписания ?

    Пассажир,
    35a6674
  3. Газету купите ОТ свежий номер. Там все распивания
    .

    Аноним,
    75266e3
  4. Это новый график с сокращёнными льготными рейсами. Раньше их было больше. Сейчас урезали на 50%.

    Директор автобазы,
    1c996bc
  5. Ясно, ну хотя бы оставили 50% льготных автобусов, и то хорошо, а то я на рынок езжу через день, а в месяц это набегает около 45 гр.а для моей пенсии в 900 с копейками гривен, это не мало получается, а дедушка кушать хочет всегда, спасибо вам что не все рейсы стерли !

    Пассажир,
    35a6674
  6. Думаю, що назва статті геть невірна.Назва повинна бути така » Держава — в боргу, ПІЛЬГОВИКИ — винні» І саме цікаве те, що в держави на субвенції перевізникам, дітям війни, чернобильцям, тощо завжди чомусь не вистачає коштів, а депутатам, членам КМУ, працівникам АПУ-завжди вистачає на доплати. Вже дійшли до того, що депутатам Верховної Зради доплачують за володіння іноземною мовою. Відгадайте з трьох раз російська мова іноземна? Вірно, бо це мова іноземної держави. Отак і живем. А взагалі-то пільги, субсидії доплати це все дурня, так, як за тіж чиїсь пільги(ідепутатські, і кабміновські і інш.)все рівно сплачуємо ми. Або ж їх покладуть в тариф і ціну товару, або візьмуть з бюджету, де попутно левову частину розкрадуть. Людина повина отримувати таку зарплату і пенсію, щоб змогла самостійно все оплатити. На першому етапі, хоча перейти до адресної допомоги пільговикам. А так одержується повний маразм якийсь умняк прорахував ПРОЖИТКОВИЙ МІНІМУМ на який хрєн проживеш. Ну, а Цапюк це політ-флюгер. тут виконую закон про безоплатний проїзд визначених категорій громадян , а тут вже не виконую. Ну маразматики при владі що хочеш?

    оригінал,
    a262edb
  7. Вывод! Жить становится с каждым годом всё труднее и труднее.скоро люди начнут массово вымирать, и Украине станет стыдно перед другими странами.Хотя, мне кажется что не станет стыдно.

    Пассажир,
    35a6674
    • станет стыдно и она сама-себе скажет (с выражением): «Стыдно, Украина!!!» И посмотрит так презрительно )))

      O6OpOTeHb,
      15845f5
      • Взагалі-то поганому виду немає стиду, а тому залишається одне без надії сподіватись, що рано чи пізно просто почне віддячювати, так званій еліті, у простий народний спосіб ЗУБ ЗА ЗУБ. Що ж до масового вимирання людей то воно вже давно відбувається.

        оригінал,
        a262edb
  8. По законодательству никаких особых льготных автобусов в природе не существует! Любой пенсионер имеет право ехать бесплатно в любом городском автобусе, троллейбусе, трамвае. Создание «льготных» рейсов 101, 102 … и т. д. как и практика некоторых городов «отдавать» льготникам 2, 3, 4 и т. д. места в транспорте прямое нарушение закона!

    Про то, что перевозчики остаются в накладе, и некоторые рейсы «убыточные» сказки. Автобус идет по маршруту, а не развозит людей, посему ему по фиг везти на десяток больше или на десяток меньше пассажиров.

    капитан,
    4279ae1
    • Сегодня в автобусе мне обьявили — с 1 числа проезд чернобыльцев платный, придется доставать из шкафа пенсионное — пенсионерам льготы с 1 февраля не изменятся

      forsage,
      86938a4
    • Тут капитан прав на 100%. Заслуживает досрочного присвоения звания МАЙОР

      Перехожий,
      1bfcc5c
    • «Про то, что перевозчики остаются в накладе, и некоторые рейсы «убыточные» сказки. Автобус идет по маршруту, а не развозит людей, посему ему по фиг везти на десяток больше или на десяток меньше пассажиров»
      Извини капитан, но ты думаешь не теми категориями. Я — перевозчик, мне нужны деньги на бензин, зарплату водителя и кондуктора, ремонт и обслуживание, накладные расходы. Например нужно потратить на рейс 100 грн, а у меня 20 обычных пассажиров и 40 льготчиков и денег я соберу только 40 грн, Ну посажу себе еще 20 льготчиков и что? 40 грн в моем кармане не вырастут, откуда прибыль, убыток в 60 грн. Если бы я возил всех бесплатно , тогда мне пофиг — бюджет бы мне дал 100 грн на рейс и все путем, а если бюджет говорит — когда-то получите, то вопрос — нафига мне возить 40 льготчиков, если у меня ничего не добавится.

      forsage,
      4bae416
      • В даному бізнесі великий запас міцності мабуть тому ніхто звідти і не йде, як їм там не «погано». Тепер розповім тобі -»перевозчику». Тобі не доплачує держбюджет, але ти не організовуєш ні звернень до влади, ні позовів до суду, ні акцій протесту, ні пікетів КМУ ти , як і належить істинному ГЕРОЮ, ідеш зі зверненням до виконкому і через откати, просто хабарі протаскуєш незаконне рішення про відміну цілого ряду законів, що надають право громадянам на безоплатний проїзд у міському транспорті і фактичо нахабно залазиш у кушенню самих незахищених громадян. А чому б і ні. Ці за себе постояти не зможуть та й союзнички в тебе на утримані. Цього року в держбюджет не закладено фінансування бюджетної сфери на останій квартал. Ну то ви знаєте, що робити. знову відновити побори в школах, лікарнях, тощо. Я тебе вірно зрозумів,forsaqe , що брати треба зі слабого і не дай бог щось, хоч і по закону, вимагати у влади.

        оригінал,
        8e7140a
  9. Сразу и ездить приятнее стало в автобусах на работу. Я понимаю, что у пенсионеров есть право на бесплатный проезд, но многие, честно говоря, злоупотребляют своим правом. Какого хрена создавать толкучку на утренних рейсах из-за своего каприза поехать на базар за пучком моркови? Поедь ты не в 7-9 часов, а в 10 или, если боишься, что твою морковь разгребут, то едь в 6. Нет, им надо именно в час пик переться. На автовокзале больше половины автобуса выходит.

    Хурдымурды Тракторбаев,
    6c9fe3a
    • Молодца, Спидманды Трактор. В часы пик на автобусы трафарет «Пенсионерам вход запрещён!», как при апартеиде:.. «Только для белых!»

      Перехожий,
      1bfcc5c
      • Такому идиоту как ты ни один трафарет не поможет. Таким нужно сразу по голове стучать.

        Хурдымурды Тракторбаев,
        6c9fe3a
  10. Перехожий стовідсотково правий, що правий капітан, тому пропоную достроково присвоїти звання ВОДІЙ.

    Я вел разговор с точки зрения ЗАКОНА, а не чьего-то удобства и морали.

    капитан,
    4279ae1
    • Приятно общаться с человеком с чувством юмора. Тем более при полном взаимопонимании.

      Перехожий,
      1bfcc5c
  11. Що до збитковості перевізників то цілком згоден з капітаном це повна маячня. Також згоден, що введення пільгових рейсів рішенням виконкому це грубе порушення прав пенсіонерів та іншіх власників права на пільговий проїзд. Рішення виконкому це підзаконний акт. І в нас, як повинно бути в ДУРДОМІ підзаконний акт не тільки суперечить самому закону, а фактично відміняє його. Що ж до рейсів в часи пік то , якщо вже не можна домовитись з мезмозглими( а то все їх лохторат), щоб їздили на час пізніше, то той-же регулятор повинен оголосити конкурс на додаткові рейси саме в ці години, якщо основний перевізник не в змозі впоратись з пасажиропотоком. От і все. Да ще останнє. Де ж та довбана прокуратура коли то хочуть виконують закон, а хочуть не виконують, і видавши підзаконний акт фактично скасовують сам закон ? Квартиру приміряє?

    оригінал,
    8e7140a
    • Ти думаєшь що знайдеться хоча б один перевізник який заявиться на такі рейси? Який нормальний підприємець буде вкладати свої кошти кожного дня для перевезення пільговиків, не розуміючи коли і в якому розмірі держава компенсує йому витрати на ці перевезення?

      Maxus,
      2986dba
      • 1.Спробуйте хоч раз оголосити нормальний конкурс на перевезення із залученням іншогородних перевізників і тоді побачимо.
        2. Не залазьте в кишенню пільговикам, а відстоюйте свої права на рівні міста і держави.
        3.Це тільки в нашому місті держава не відшкодовує? В дніпропетровську, Кіровограді, Києві, Віниці та інш. пільговики мають повне право на пільговий проїзд, а не довбані(придумані в свій тим-же Цапюком з димитрівським зятьком і Садоміченком ) пільгові рейси.

        оригінал,
        36930d5
        • Я конкурси не проводжу ))) Але чомусь мені здається що після майбутнього конкурсу, який за словами влади відбудеться цього року, навряд з’являться іногородні перевізники. По компенсації мабуть така сама ситуація і в інших регіонах держави. Але в названих тобою містах є комунальний транспорт, думаю що він і перевозить пільговиків без обмежень. Як їх перевозять приватні перевізники — не знаю.

          Maxus,
          06be656
          • Думаю також, що не з’являться, бо перше питання в очільника:»А що Я(не громада) від цього матиму» Що ж до, як комунального перевізника так і приватного то ЗАКОН один. А компенсації потрібно вибивати із влади, а не тупо голосувати за неї. Вона їм і податковий кодекс, і пенсійну реформу і дулю замість компенсанцій , і інші не менш визначні покращення, а вони тільки до міськЗради тупо обрали 30 депутатів від ПР і мера від ПР. Для прийняття рішення їм ПР-сам зараз не потрібен ніхто. Якщо у Верховній Зраді комуняки мають золоту акцію(точніше золоту жилу) то в нашому місті навіть їх шавки комуняки їм не потрібні. Так-що хай лохи вигрібають лайно по повній.

            оригінал,

            f6022f2
  12. Forsage, да я мыслю не категорией наживы. Льготников в твоем примере в два раза больше, чем тех кто платит. На самом деле думаю их раза в три меньше, чем тех кто платит. У власти в данном случае неправильный подход, дескать, мы там что-то компенсируем. Нужно перевозчиков поставить в условия, хочешь работать вози по закону, бесплатно, определенный процент льготников или тех, кому по закону положено. Не хочешь, не занимайся этим бизнесом. А эти все государственные погашения очередной дерибан наших денег. Кому-то погасили одну сумму, кому-то три раза по одной.

    капитан,
    7846e81
  13. «Льготников в твоем примере в два раза больше, чем тех кто платит.» 32 тыс. пенсионеров + 5 тыс. инвалидов+ 2 тыс. чернобыль + 2-3 тыс. разных, при этом всего 92 тыс с детьми до 7 лет, которые бесплатно. Это факт. Коррупция и дерибан это тоже факт, поэтому лично я за адресную выплату, тогда и власть и перевозчики мимо кассы

    forsage,
    d36fd16
    • Я думаю, що всі , що хоть трохи при пам’яті за адресну допомогу. Але ж, дійсно, здавалось-би що парадокс, в першу чергу ні влада, ні первізники це не підтримають. Знають, що перші, як тільки будуть відсунуті від корита нікому не цікаві і позбавлені відткатів , другі незароблених(халявних) коштів з бюджету. Думаю, що і лохторат буде проти бо не зможе, як деякі по десять раз на день їздити в автобусах. Це солодке слово -ХАЛЯВА(не халва)! Але все одно починати треба бо вже (можливо ще хтось і не баче) в державі повний криндєц. Але все ж думаю, що покращувачі ще довго стримуватимуть і всілякі дебільні пільги(в першу чергу самим собі), і субсидії, і декілька цін в країні на один і той-же товар(газ, електроенергія, тепло, тощо) бо це все і є складові їх ОСОБИСТОГО покращення. А рахувати треба вірно бо в тебе вже, що включені до пенсіонерів рахуються ще раз. От тому і одержалось, що все населення 100-відсотково пільговики. Я розумію, що економіка це навряд чи наука(скоріше мистецтво), але хоча б азами арифметики потрібно володіти.

      оригінал,
      36930d5
      • Читати вмієш — читай. Всього населення міста із селищами 92 тис. Все інше читай ще раз

        forsage,
        d36fd16
        • Раз так погано то поясню на галошах. Подивись на себе в зеркало от ти і пенсіонер і чернобилець. Тобто порахував себе двічі. Більшість з них(чернобильців) інваліди, а тому пенсіонери.Точно так з інвалідами, що майже 100% пенсіонери. Ну 2-3тис. різн. тут питання як до цифри та і до морального права на саму пільгу. Наприклад пільги на проїзд мають працівники прокуратури, Народні депутати та інші не менш «незахищені» категорії населення Ось тобі і вся арифметика. А то добавляєш тричі одне й те ж.

          оригінал,
          36930d5
      • Якщо forsage привів і невірні дані про кількість пільговиків, то давайте порахуєм адресну допомогу відштовхуючись від 30000 чол. пільгових категорій. Я думаю, що така кількість в місті є точно.
        4800000 грн (сума з держбюджету на 2013р.) / 30000 чол. = 160 грн на чол в рік = 13,3 грн/міс. Запитайте у будь-якого пенсіонера чи буде достатньо йому цїєї суми для поїздок по місту? Думаю, що відповідь очевидна.

        Maxus,
        2986dba
        • Отсюда вывод: власть переложила свои проблемы с выполнением социальных законов на перевозчиков, ведь закон требует власть, а не перевозчиков, организовать перевозки льготных категорий граждан

          forsage,
          d36fd16
      • «… всі , що хоть трохи при пам’яті за адресну допомогу.» В РФ этот вариант с адресной допомогой уже пройденный этап. Внедрили доплату к пенсиям на проезд. На момент принятия такого решения это была приемлемая сумма. Но это сделали один раз. Цены на проезд поднимались после того неоднократно.Но размер доплаты на проезд не изменили ни разу. А потом вообще об этом «забыли». Так что всі, що при пам`яті тримайте кішеню ширше!

        Перехожий,
        90f0aad
  14. оригінал, а як, на твою думку, пояснити те, про що сказав А.Садоміченко: «Та внаслідок відсутності компенсацій троє з дев’яти працюючих у місті перевізників змушені були закрити свій бізнес» Виходить що їм не було куди грошей дівати, тож вони й покинули цей зверхприбутковий та з великим запасом міцності бізнес?

    Maxus,
    2fe0eb9
    • По перше мало хто що каже. І Янукович, і Азаров, і Цапюк, і… каже. Так, що адреси, паролі, явки. Що ж до того коли проходе конкурс то потрібно надавати не дуже вигідні маршрути до таких, як 5, Перемога, тощо. От і все. А взагалі-то мені шкода перевізників-певно на біржі стоять. А пояснювати вислови Садоміченка я не збираюсь. Це один з тих, що відхиляючи протест прокуратури брехливо повідомив, що в нас весь транспорт рухається не в звичайному режимі, а в режимі маршрутного таксі і тому вони погодили збільшення вартості проїзду. Загалом, якщо мені потрібно пояснювати прості речі то слід розпочати всі пояснення з азів , а саме з тих часів коли земля наша була ще тепленькою і по ній бігали мамонти… Тобто, що мені з тобою зайнятись лікбезом? Розказати, що весь рухомий склад фактично вкрадено іпо 2-3 водія обслуговує 10 рейсів і т.п. і т.д. Так я не педагог то до forsaqe.

      оригінал,
      36930d5
  15. forsage, странная у тебя арифметика. Ты почему-то считаешь всех льготников, а не льготников которые в автобусах ездят. Какой процент пенсионеров систематически ездит? Большинство в лучшем случае в магазин через дорогу ездит. Каков процент детей до 7-ми лет? Все равно мизер! По-любому детей и молодежи которые учатся или на кружки, секции ходят намного больше. По-любому, взрослых, которые по два раза на работу ездят больше.

    К тому же еще раз повторяю, автобусу по фиг сколько людей везти, когда кондуктор пищит: «Рейс платный»! и пару человек на остановке в него не садятся.

    Моя ГЛАВНАЯ ИНФОРМАЦИЯ для людей, которым мозги задурили «льготными» рейсами, а это есть НАРУШЕНИЕ ЗАКОНА, ибо для таких ЛЮБОЙ РЕЙС ЛЬГОТНЫЙ.

    Maxus, без конкретных примеров говорить не о чем. Покинуть бизнес можно по очень многим причинам.

    капитан,
    7846e81
    • Тогда еще одна статистика официально работающих в городе 13 тыс. А говорил я не о тех, кто ездит, а о тех кто имеет на это право, ты же о защите их прав говоришь

      forsage,
      d36fd16
  16. А смысл говорить о всех, кто имеет право, если большинство в автобус не полезут? Это все равно, что сейчас Кузьменко объявит, что для всех льготников будет бесплатный проход на стадион «Ника» на матчи ПФК. Поэтому нужно «добавить» 40-50 тысяч мест. Это же ерунда, ну придет на пару сотен больше зрителей.

    Я права ничьи не защищаю. Я ПОЯСНЯЮ ЛЮДЯМ, что их обманывают несуществующими законодательно терминами. Это все равно, что пояснить, что ежик на иголках груши-яблоки не носит, а страус голову в песок не прячет.

    капитан,
    7846e81
  17. Пільгові рейси це витвір суто нашої місцевої трійці, а саме мера Цапюка, Прокваса(на той час 1-го заступника) і великого економіста Садоміченка. В той час потрібно було допомогти бізнесу фактичного перевізника(там замість нього підставні особи)Прокваса. Потім необхідно було сподобатись лохторату і пільгові рейси ліквідували. Зараз , не знаю чому, але знов в порушення законодавства повернулись до пільгових рейсів. Можливо перевізники зробили пропозицію від якої неможливо відмовитись. Але це не головне! Головне те, що ми не в державі живемо , а в банді де пахан, як схотів так і зробив і начхати йому на закон. А правоохоронні структури давно лише охороняють владу від народу. Ось і вся, як кажуть у нас в Одесі, картина маслом.

    оригінал,
    f6022f2
    • Так, згоден, держава в нас правова… (((

      Maxus,
      06be656

Добавить комментарий: