Хроники Александрии

Губернатор оцінив досвід Олександрії

, 11.05.2012

Як повідомила начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян управління справами міської ради Тетяна Цимбал, протягом трьох місяців поточного року до КП „Теплокомуненерго” надійшло 93 письмових звернення від жителів міста. Найбільша кількість звернень — 27 — включала у себе прохання направити спеціаліста для замірювання температури у квартирі. Інші звернення стосувалися промивання батарей, усунення поривів теплових мереж, незадоволення споживачів теплопостачанням у квартирах.

Міський голова С. Цапюк, який нещодавно брав участь у засіданні обласної колегії з підведення підсумків осінньо-зимового періоду, зауважив, що у жителів Кіровограда незрівнянно більше скарг на неякісне опалення житла. Крім того, в обласному центрі не затверджені розрахунки компенсації різниці тарифів. За словами олександрійського мера, кількість скарг від населення нашого міста на неякісні послуги тепло— і водопостачання значно зменшилася після прийняття тепло— та водомереж на баланси, відповідно, КП „Теплокомуненерго” та КП „Олександрія-водоканал”. За словами С. Цапюка, голова Кіровоградської обласної державної адміністрації С. Ларін доручив керівникам інших населених пунктів області вивчити досвід Олександрії у реформуванні житлово-комунального господарства. „Не бійтеся реформ, — додав мер. — Спочатку вони завжди сприймаються населенням болісно, але у результаті виправдовують зусилля”.

О. Маріїнська

Комментарии:

Добавить комментарий: