Хроники Александрии

Що чекає парковку біля Центрального ринку?

, 28.01.2012

Набуття чинності пунктом 14 Постанови Кабінету Міністрів № 1342 від 3 грудня 2009 року викликало чималий резонанс. Оскільки в ньому сказано про те, що на місцях, де відбувається паркування, повинні бути встановлені паркувальні автомати, із розрахунку 1 такий автомат на 10 автомобілів, а якщо їх немає, то плата за автостоянку незаконна. У нашому місті їх немає, і тому немало людей, що приїжджають на своїх авто на ринок, з чималим інтересом слідкують за розвитком цього питання. Пояснити, чому в нашому місті так і не з’явився жоден паркувальний автомат, тоді як цей пункт Постанови мав почати діяти з 1 січня, погодився начальник управління економіки міської ради Віктор Миколайович Мартиненко.

„Ми намагалися вирішити це питання ще тоді, як тільки Постанова вийшла, бо розуміли, що час, коли ці пункти набудуть чинності, все ж настане. Але з’ясувавши, скільки коштує паркомат і як він має працювати, ми одразу ж зіткнулися з декількома важливими проблемами.

Перша з них — це час роботи парковки. Оскільки Центральний ринок працює не цілодобово, а певний час, то й кошти за паркування машин беруться лише на час роботи. Коли ж торг закінчується, машини роз’їзжджаються, і навіть якщо ми встановимо такий паркувальний автомат, то як з ним бути у той час, коли сама парковка не працює? Ми не можемо гарантувати, що з 13.00 до 7.00 ці автомати залишаться цілими та неушкодженими. А їх там потрібно встановити десь 20, причому кожен з них має бути антивандальним. Коштуватиме він від 80 до 100 тисяч гривень. І, власне, їхня ціна — це друга проблема, з якою ми зіткнулися. Таку суму на купівлю цих автоматів потрібно десь взяти, зрозуміло, що міський бюджет її виділити не зможе. І раз це потрібно для комунального підприємства „Жигулі”, то значить вони повинні взяти кредит і за ці кошти придбати паркувальні автомати, встановити їх і протягом року повернути цей кредит. Нескладно порахувати, якщо 1 такий паркувальний автомат коштує 100 тисяч гривень і обслуговує 10 автомобілів, то щоб повернути за рік узятий кредит, слід заробити за місяць приблизно 160 тисяч гривень. Тоді як зараз, з тарифом 2 гривні за годину, парковка заробляє лише 2-3 тисячі гривень.

Переглянувши всі ці факти, ми зрозуміли, що законодавець, коли створював цей закон, розрахував його лише на ті автостоянки, де постійно зупиняються сотні автомобілів. Там зазвичай є охорона, відеоспо-стереження і паркувальні автомати. Тому люди під’їхали, заплатили кошти, їм видали чек, машина постояла годину-дві, і на її місце приїхала інша, тобто кругообіг автотранспорту там постійний. І завдяки цим двом факторам зламати паркомат складно, такого вандала одразу побачать і впіймають. У нас же місто в нічний час фактично завмирає, і далі ці дорогі паркомати залишаються сам на сам із сумлінням городян.

У великих містах година коштує 10 гривень, а якщо автомобіль простояв усі чотири години, то це вже 40 гривень. Враховуючи те, що вони працюють по 10-12 годин кожного дня, то на цьому можна прибуток отримати і витрати такі окупити. У тому ж таки Києві можна за рік зібрати суму, щоб не тільки виплатити кредит, а й заробити.

В Олександрії ситуація зовсім інша. Наш водій, який сьогодні з невеликим бажанням платить 2 гривні, навряд чи згодиться віддати 10-15 гривень за годину. Скоріш за все він просто заїде у найближчий двір однієї з багатоповерхівок, що біля ринку, і поставить там машину. Мало того, що він створить перешкоду мешканцям цього будинку, так і саме комунальне підприємство, витративши кошти на паркомати, грошей не поверне і не зможе віддати кредит. Багато людей із селищ взагалі їдуть сюди, щоб купити собі щось дешевше, ніж у них. І якщо такий покупець приїхав, щоб скупитися на 20-40 гривень, то ніколи в житті за паркову він не буде платити ті ж 10 чи 15.

Зараз на півроку відтермінували набуття чинності цим пунктом. Але я впевнений, що ми будемо звертатися до законодавчого органу для того, щоб вони все ж таки якось врегулювали це питання. Бо хоча цей закон непоганий, але він просто не розрахований на невеликі міста, одним з яких є й Олександрія.

У крайньому випадку нам доведеться відмовитися взагалі від парковки як такої. Тоді це перетвориться на стихійну зупинку машин біля ринку, оскільки люди ставитимуть машину, де захочуть, і ніхто це не буде регулювати”, — впевнений Віктор Миколайович Мартиненко.

Окрім перегляду цієї Постанови, начальник управління економіки вихід вбачає лише у пункті 29, який допускає все ж таки, окрім самих паркоматів, іншу форму сплати, яка передбачає отримання квитка. Якщо будуть дані роз’яснення, що, наприклад, маленькі міста матимуть таку альтернативу, то цей варіант і буде застосовано. До того ж у багатьох містах уже є досвід того, як паркувальні автомати просто не прижилися, оскільки люди, якщо мають таку можливість, їх ігнорують, не бажаючи витрачати свій час на те, щоб підійти до такого паркувального автомата і заплатити йому кошти. А оскільки зараз набуття чинності цим законом відстрочено і офіційних його роз’яснень поки що немає, то людям залишається лише чекати результатів, оскільки поки що можливо все, від варіанту, за якого нічого не зміниться, до появи цих паркоматів біля ринку чи зникнення там парковки взагалі.

Маріанна Кравич

Комментарии:

  1. Закон суров , но он закон. Нет паркомата , значит нет у людей денег , и парковка значит не нужна , есть ДАИ и пусть разбирается со стоянками и парковками , есть экология , пусть разбирается с теми кто на газоны заезжает, а сдирать деньги с воздуха незачем.

    Антон.,
    87eb805
  2. Ой! КП «Жигули» что-то там за чем-то следит. Приезжая на рынок ты сам, на свое усмотрение притыкаешься там где это возможно. И никакой хер тебе не помагает. Контролер появляется уже после, с протянутой рукой. И сняться со стоянки никто не помагает, может только жена или попутчик ибо опять же контролер очень редко появляется у отъезжающей машины. И вообще какой толк от того КП? Выручка 2-3 тыс/мес. А остальные сборы куда? Так, навскидку, вокруг рынка стоит ы один момент машин 500. Нетрудно посчитать, что 500 х 2 = 1000. Но машины постоянно в течении работы рынка меняются и значит с каждой берется 2грн. Итак мы имеем за день эти 3000. А месяц?
    А меня такое предложение. Нет паркоматов- нет платы. Кода постановление вступит в силу никакие приспособления для сплаты с выдачей квитанции будут недействительными, а значит и неучтенными нигде. Ленту можно купить кому угодно и где угодно и собирать денежку для себя. Нах те «Жигули» и да здравствует свободная парковка! Нах ворюг от нашего кармана!

    Михалыч,
    7f5e335
    • Михалыч! а вот когда нарики будут залазить в машины и тырить магнитолы? То тогда как?

      Красна шапчка,
      4b8d9d2
      • А я тебе посоветую обратиться с этим вопросов к тем же контролерам и в ответ услышать, что контролер не охрана и ответственности ни за магнитолу, ни за целость кузова, ни за колеса не несет. Вся их задача сводится к взиманию денег кому-то и себе в карман. . И кстати летом это КП было закрыто, но как только произошла сдача рынка цапюковской родне в аренду, было открыто снова. Не догадываетесь почему?

        Михалыч,
        5a0bf2d
    • Михалыч прав 100%
      Что-то у Віктора Миколайовича плохо с математикой.
      Тут даже можно более точно посчитать, исходя из пояснения
      —1 такий автомат на 10 автомобілів
      —А їх там потрібно встановити десь 20 (на 200 авто)
      —…парковка не працює… Ми не можемо гарантувати, що з 13.00 до 7.00 ( время работы с 7 до 13 = 6 часов)
      —слід заробити за місяць приблизно 160 тисяч гривень. Тоді як зараз, з тарифом 2 гривні за годину, парковка заробляє лише 2-3 тисячі гривень.
      берем калькулятор и считаем 200 авто Х 2 грн Х 6 часов = 2400 грн в день
      ну возьмем за базарные дни пятницу, субботу, воскресенье = 3 дня в неделю и 4 недели в месяце. ИТОГО 12 дней Х 2400 грн = 28000 грн

      >а вот когда нарики будут залазить в машины и тырить магнитолы? То тогда как?
      >Красна шапчка,
      а что разве сейчас нет случаев что кто-то пытается залезть в машину, у меня не смогли залезть, а замок покурочали, а парковщик сказал что не обязан следить за вашей машиной.

      Michael,
      f6c35ae
  3. медведь — педофил!!!

    двойник,
    b88d4f3
  4. двойник ,хм,это как-то связанно с парковкой?

    Сергей,
    c45679c
  5. Это так называют парковщиков?

    громадянин,
    ba44ee5
  6. Возле платной огражденой парковки, работает лох парковщик ! И ему можно спокойно не платить за стоянку.серьезно.шлите его нах …в прочем как и всех парковщиков взятых :)

    Герман,
    61d6c85
  7. Michael! А Вот ту ты брешишь, на парковке помимо лоха парковщика, как тут говорят есть старшие которые следят за процесом охраны автомобилей.поэтому лазить чужим людям в вашей машине — ЛОЖЬ. А еще скажу зная старших,то нарики побояться лезть в машины.

    Красна шапчка,
    4b8d9d2
    • Не звизди, Шапочка. Буквально этим летом племянник, приехал из Полтавы, поставил машину возле рынка и ему покурочили замок и пытались вырвать магнитолу. И никто ни за что не ответил. И не надо здесь про каких-то старших. Все они одинаковы и ни за что не отвечают. Они нужны(если они есть) для того, чтобы парковщики меньше тырили и с ними делились. Кстати, Michael о лохах-парковщиках ничего не писал.

      Михалыч,
      0cba594
    • Красна шапчка, брешут собаки, и что парковщик — лох, это ты сказал, а верить мне или нет, я никого не заставляю, я изложил факт.
      И в моей машине никто не лазил, а только была попытка, свернули голову замку на багажнике, а пытаться добиться правды, себе дороже. Больше нервов потратишь и времени, все равно скажут что целостнось замка парковщику не предьявил, значит и претензии не принимаются. Тем более, что ты сам об этом написал.

      А ты случайно не есть директор Геращенко О.?
      Что-то ты уж болно рьяно защищаешь парковку.

      Michael,
      698dccf
  8. Я не звездю!Это первое,второе там есть директор Геращенко О. -почему к нему не обратились,а расказываешь сказки илюди тебе верят,

    Красна шапчка,
    4b8d9d2
  9. И опять звездишь. Читай статью «Паркувальныки против паркоматов. Конфликт интересов». Так вот там этот самый директор поясняет, что охрана машин не входит в обязанности парковщика. У них одна обязанность, собирать деньги с граждан. Еще помощь при парковке и выезде с парковки. Но об этом уже писалось выше.

    Михалыч,
    760035c
  10. Михалыч!Не верю есле человек приехал с другой об.и просто так поставил свою машину и не получив гарантию охраны своего авто, то это бред,во вторых есть рядом с рынком две стоянки которые охраняемые.можно ставить туда. У тебя наверное задание опорочить парковку? (но я там не работаю и выгоды в этом нет)

    Красна шапчка,
    7f4d55c
    • Дорогая Шапочка. Какая разница откуда человек приехал и почему он должен отдавать 7грн. за охраняемую стоянку? Кстати он местный и родители его здесь живут, и на базар не первый раз приехал. И никого я порочить не хочу, докладываю истину, а она такова:»Платная парковка возле базара создана для чьей-то наживы. Просто кто-то решил, что неча даром машины ставить. и, не напрягаясь, решил при помощи своих в исполкоме собирать бабло с граждан не вложив ни копейки ни в асфальт, ни в разметку». Я вот только не пойму, в чем твой интерес, Шапочка?

      Михалыч,
      2f529f4
      • Михалыч! Добрый день! Теперь отвечаю Вам! Во-первых цыфра 7 гривен-это за сутки,второе дневная стоянка стоит 2гривны,третье моего интереса вовсе нет,четвертое каждый день ставлю машину возле рынка и стоимость стоянки 2 гривны и ничего с моей машиной не случаеться в машину никто не лезет.

        Красна шапчка,
        7f4d55c
        • Читай постановы миськрады. 3грн/час стоимость парковки на рынке. 7грн. то ли сутки то-ли час, не понял.

          Михалыч,
          306de52
  11. А где те две платные парковки ?

    Выход — только паркоматы !

    устад,
    7c5a365
    • устад! Обьясняю: первая-возле старого телеателье,.вторая-площака на против химчистки.

      Красна шапчка,
      7f4d55c
      • Старое телеателье- это район «Ромашки». Если там стоянка, то смысл ехать на базар?

        Михалыч,
        306de52
  12. От нечего делать перечитал пару статей из «О,Т,» про парковку. Сразу не досмотрел, но…. Там сказано, что паркоматов нужно на город 15 штук. Цена одного около 6 тыс. евро(?) Итого= 900тыс евро. Это ж как громаде надо всучить цену в 10(!) раз выше. Далее читаем, что паркомат стоит около 100 тыс. грн. Где? У цапюковской команды? В Запорожье паркомат стоит 39 тыс. грн. И здесь надо урвать своё? Наконец у нас есть «Электромех», который сделает эти …маты ещё дешевле. Над этим не подумали?

    Михалыч,
    1f9961a
  13. рынок — не прибыльное предприятие . КП «Жигули» — прибыльное , если не хотят ликвидировать или отдать в аренду.

    Аноним,
    1c7079b

Добавить комментарий: