Хроники Александрии

Боротьба за електричку

, 16.01.2012

За зверненням олександрійський громадських лідерів Олександрійська районна рада на своєму засіданні 29 грудня 2011 року розглянула питання відновлення руху електропоїздів „Олександрія-Вознесенськ” та „Олександрія-Знам’янка” та вирішила звернутись з цього приводу до начальника головного пасажирського управління „Укрзалізниці” О. Іванька. „Звертаємося до Вас з проханням відновити рух електропоїздів „Олександрія-Вознесенськ” та „Олександрія — Знам’янка”, рух яких відмінено рішенням „Укрзалізниці” з 1 листопада 2011 року, — йдеться у зверненні. — Відміна руху згаданих електропоїздів створила значні незручності для населення нашого району, передусім страждають малозабезпечені верстви населення, адже саме цей вид транспорту є доступним не лише для пільговиків, студентів, а й для громадян, які щоденно їздять ним на роботу (у тому числі працівники колії Вашого підприємства). Відчули незручності і хворі, які змушені їхати до обласних медичних закладів Кіровограда.

За даними управління праці та соціального захисту населення Олександрійської районної державної адміністрації, у середньому протягом місяця згаданими електропоїздами користувалися 790 громадян лише пільгових категорій, за перевезення яких у 2011 році заборгованість з компенсаційних виплат відсутня”.

О. Маріїнська

Комментарии:

  1. В Украине грабеж стал государственным делом http://argumentua.com/stati/v-ukraine-grabezh-stal-gosudarstvennym-delom#.TxP0eLDlelk.facebook

    данецки прахффесар наук,
    b04c0b5
  2. Номер: 648-Ц
    Дата: 13.12.2011
    Короткий зміст: Про відміну службових транспортних вимог та перехід на оплату проїзду грошовими коштами

    З метою встановлення єдиної нормативної бази під час службових поїздок працівниками залізничного транспорту, забезпечення єдиних методологічних засад обліку витрат на відрядження та перехід на оплату проїзду працівників залізничного транспорту в службових цілях грошовими коштами

    НАКАЗУЮ:

    1 Відмінити з 1 січня 2012 року видачу та оформлення проїзду у внутрішньому та міжнародному сполученні за службовими транспортними вимогами форм 1, 2, 3, 6-А, у тому числі платними, службовими посвідченнями “відкритий лист”, маршрутними листами, за винятком службових квитків ОСЗ, транспортних вимог та приміських квитків для проїзду за особистими потребами відповідно до Галузевої угоди та колективних договорів, у тому числі осіб, нагороджених знаком “Почесний залізничник”…

    Генеральний директор В.В.Козак

    >…й для громадян, які щоденно їздять ним на роботу (у тому числі працівники колії Вашого підприємства).

    Срать они хотели на громадян и працівники колії, им бабла побольше срубить. Не получилось цена на пригородные сообщения увеличить, так они решили за счет своих рабочих карманы набить

    работаю я на ЖД,
    9604ee4
  3. Дайте льготчикам целевую помпщь !! А за проезд пусть платят льготчики как и все
    остальные пассажиры . Да и обилечивать надо по совести . Хорошо только пассажиру
    и контролеру , а железная дорога в пролете . Пассажир на 1 гривну сэкономил ,а
    контролер всю сумму положил в карман » свой».

    6666666666666,
    908c86f
    • Извините, но Вы наверное не совсем в курсе: электричка — не автобус — на электричку льготчики в кассе получают бесплатно билет — их данные заносятся в ведомости, которые железная дорога выставляет к оплате социальным службам города и района, денег на это выделяется немного, но финансовая составляющая по этой электричке серьезная — ездит пустой, например в 4-20 утра со Знаменки. К тому же движемся от социального государства к циничному.

      forsage,
      97f7a67
      • Мал-мал не прав, Форсаж. Не на всех платформах есть билетные кассы. А на отрезке Кировоград-Александрия так только в Ал-ии, Пнтаевке, Користовке и Знаменке. Так,что билеты продают контролеры, а пенсионеры только показывают удостоверения и никаких билетов. Сам видел.

        Миха,
        d684432

Добавить комментарий: