Хроники Александрии

З оплатою комунальних послуг ніхто жартувати не буде

, 14.11.2011

Заступник міського голови Анатолій Дичко із керівниками комунальних підприємств „Житлогосп”, „Олександрія-водоканал” та „Теплокомуненерго” третього листопада провели прес-конференцію, темою якої була вчасна оплата населенням комунальних послуг. На конференції не раз зазначалося, що більшість населення (приблизно 90%) своєчасно оплачує надані житлово-комунальні послуги. Але залишається іще 10%, які є предметом особливого занепокоєння комунальних підприємств. Директор КП „Житлогосп” Георгій Едуардович Волков, говорячи про сьогоднішню ситуацію, зазначив, що на балансі підприємства перебуває 527 багатоквартирних, будинків, або 22561 квартира. „Із 22 тисяч наших абонентів 20 тисяч своєчасно оплачує комунальні послуги, маючи незначну поточну заборгованість. Але існує тисяча абонентів, які не платили за послуги взагалі жодного дня, а інша тисяча не сплачує за послуги по півроку. Станом на 1 листопада заборгованість населення склала 1291000 грн. Це великі гроші, і кредитувати таких людей ніхто не збирається, через них страждають інші жителі будинків”.

Для боротьби із заборгованістю підприємство підготувало попередження про можливе вжиття заходів примусового стягнення заборгованості з тих абонентів, борг яких перевищує суму у 200 гривень. Уже направлено до суду 90 позовних заяв на суму 48000 гривень, і при отриманні судового рішення державна виконавча служба має право проводити опис майна, накладати на нього арешт і продавати його на публічних торгах. Тим паче, що тепер, коли почала діяти інформаційно-аналітична програма „Зеніт”, яка розподіляє гроші, що надходять від абонентів на субрахунки їхніх будинків, жителі багатоповерхових домівок, як підкреслив Георгій Волков, мають іще один привід вчасно розраховуватись за комунальні послуги.

Сплачені ними кошти накопичуватимуться на рахунку кожного будинку окремо, і від своєчасності оплати залежатиме та сума, якою для потреб свого будинку зможуть розпоряджатися його мешканці. До речі, складатиме вона приблизно 14% від сплачених за послуги коштів.

Основним споживачем водопостачання у місті також є населення. Тому з приводу оплати послуг КП „Олександрія-водоканал” директор підприємства Анатолій Леонідович Дюбкін повідомив: „На даний момент у нас 39850 абонентів — це майже 76 тисяч людей. Приблизно 83% з них мають лічильники. За 10 місяців цього року рівень оплати склав 97,4% — це говорить про те, що люди з розумінням ставляться до цього питання. Але є та частина населення, яка не розраховується з нами за надані послуги, і в цьому напрямку ми ведемо активну роботу. Лише за жовтень нами були прийняті відповідні заходи до 2840 абонентів-боржників, сума боргу яких складала 2890000 грн. Проведена робота дала можливість повернути підприємству 400 тис. гривень лише за один місяць.

Також ми проводили роботи по відключенню тих, хто має значну заборгованість, так у вересні-жовтні підлягали відключенню 166 абонентів. 150 з них заплатили нам 70 тис. гривень, але 26 абонентів, що не погасили заборгованості, були відключені від мережі водопостачання. До того ж, у жовтні, завдяки активній роботі з боржниками, процент оплат складав 101%, через що нам вдалося призупинити ріст заборгованості, хоча через недоплату в 3% борг повільно, але все ж таки збільшується”.

У комунальному підприємстві „Теплокомуненерго” ситуація набагато серйозніша: станом на листопад 2011 року заборгованість населення за спожите тепло минулих років склала 8575000 грн.

А за жовтень теплової енергії було використано на суму 3,6 млн. грн., з яких населенням було спожито тепла на 1464000 грн. Проблема ускладнюється тим, що за використаний природний газ „Теплокомуненерго” сплатило НАК „Нафтогаз України” лише 861000 грн., тоді як за умовами договору підприємство до 14 числа наступного місяця повинне повністю розрахуватись за попередній місяць. У разі невиконання цих умов комунальному підприємству буде нараховуватися пеня у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день прострочення платежу, та за прострочення понад 30 днів додатково нараховуватиметься штраф у розмірі 7% від суми боргу. Окрім цього, зменшується і ліміт на поставку газу на наступний місяць, пропорційно до кількості несплачених обсягів. З огляду на це заступник головного інженера КП „Теплокомуненерго” Костянтин Бартанак зазначає: „Всі ці борги важким тягарем лягають на „Теплокомуненерго”, і якщо вони будуть накопичуватись, то надалі надавати якісні послуги буде дуже складно. Населення повинно своєчасно сплачувати за спожите тепло і погасити ту заборгованість, яка є, а також не накопичувати її у майбутньому”.

Наприкінці прес-конференції всі керівники комунальних підприємств подякували тим городянам, які своєчасно розраховуються за надані послуги. Зазначаючи, що тим мешканцям міста, які з різних причин мають заборгованість і не можуть її якнайшвидше погасити, підприємства підуть назустріч. Такі абоненти можуть укласти договори реструктуризації заборгованості, які допоможуть не накопичувати борги і поступово їх сплатити.

Наталія Безкровна

Комментарии:

  1. Интересная статья. Значит аж(!) 14% остается домам на счете. А остальные 86% куда деваются? Видна работа только дворника и вывоз мусора. Больше НИЧЕГО не делается для дома. Ну, может, иногда электрик к кому-то прийдет, сантехникой занимаемся сами(правда канализацию пробивают). А так ничего. Ни тебе ремонта крыш, ни ремонта отмостки, ни ремонта оголовников. За что платить? Да еще ТАКИЕ деньги! Тарифы увеличены в 2,5 раза! Куда денежки уйдут?На командировки и корпоративы? А держава еще чего там выделяет. Перестаньте красть и всё будет ОК. Начнете ходить описывать- кто-то с ружьем встретит и отпадет охота по квартирам шастать. То же относится и к «Водоканалу». Верните незаконно отобранные деньги за завышенные тарифы! «Теплокомунэнерго» и нах никому не нужно. Перевести весь город на автономку и прикрыть эту лавочку. Зачем платить за ржавые трубы, за потери гор. воды, за бездельников, которых там море, за эл.энергию. Вон Димитрово перевели и порядок. Сначала ныли, что денег на автономку нет, а потом все установили. Вот только непоняно, зачем в 2007году там новую котельную потавили.

    Михалыч,
    4e6e1bf
    • Чому 14%?
      Це залишок від деребану?
      Яку роботу виконує цей «Житлогосп»?
      Вода — водоканал. «До нас не звертайтеся»
      Тепло — аналогічно
      Прибирання -…
      Лише реєстрація?
      Досить втілювати в життя маразм Злакомана Колі.
      Толя тобі не соромно не мати свого …?

      Микола,
      eb67214
  2. Видно уж точно, что нахальству нет предела. До каких пор мы будем платить неизвестно за что? Надо организоваться и судиться с «Житлогоспом», чтобы эта контора возвратила деньги, которые 95% населения платит за непредоставленные услуги. А лично я плачу ей с декабря прошлого года. Я уверен, большинство граждан подпишуться под письмом в суд. Кроме того, потребовать моральный ущерб за постоянный вонизм из-за невовремя вывезенного мусора. При такой организации услуг разве может идти речь о повышении тарифов?! Сначала предоставьте качественные услуги по старым тарифам, гражданин Волков! И нечего запугивать народ. Вы уже не в милиции, не забывайте об этом.

    Виктор,
    6d78c31
  3. Это шар №2 после статьи „Жидлогоспу” нужна железная рука? Они нас что, зомбируют или на измор берут? Для особо одаренных повторяю Х.В.

    Ser_G,
    dc68eb2
  4. Не дождусь когда начнётся война (гражданская !).

    Сергей И.,
    de3c10f
    • уже все «проявились»и кто угнетатель и теран уже и «баранам» понятно!!!

      ВОТ,КАК НАДО!!!!,
      9313334
  5. Назовите хоть один пример чтобы КП Житлогосп выиграло в суде задолженность по коммунальной плате, НЕСМОЖЕТЕ потому что они не имеют законного права брать за это деньги.

    албанец,
    5074512
  6. Что можно отремонтировать на эти 14%?

    овод,
    65abe0d
  7. По неофициальной информации более 60% денежных средств поступающих на счет колгоспа разворовывается! аппендикс набирает обороты для сбора Кеша на ВРУ!

    Pravdorub,
    4f379cc

Добавить комментарий: