Хроники Александрии

Залиште контору на старому місці!

, 31.07.2011

На підставі рішення Кіровоградського обласного управління юстицї, до кінця 2011 року Олександрійську районну та міську державні нотаріальні контори буде переведено з вулиці Пролетарської, 10 (біля 2-ої школи) на вулицю 6-го Грудня, 138 (колишнє приміщення міського суду).

За довгий час свого існування — приблизно з 1970 року і по даний час — державна нотаріальна контора розташована в центрі міста. Головною перевагою у цьому є те, що зовсім поряд розташовані центральна ощадкаса № 3070, відділ Держкомзему, інвентарбюро, Головпоштамт, міськвиконком, прокуратура, міліція та міськвідділ СБУ. Адже при вчиненні практично кожної нотаріальної дії громадяни змушені обходити всі вищевказані установи за різноманітними довідками, для реєстрації оформленого майна, для сплати за вчинення нотаріальних дій або зі скаргами на дії посадовців. До того ж, постійно мають місце випадки, де всі ці вищевказані установи допускають помилки, описки, незастережні виправлення у своїх документах, і громадяни змушені ходити в одну й ту саму установу по декілька разів. Головними відвідувачами державної нотаріальної контори є люди похилого віку та малозабезпечені, особливо це стосується районної нотаріальної контори. Усі автобуси відправляються на села з автовокзалу, та ще й переважно у першій половині дня. А є такі села, де автобуси до міста ходять декілька разів на тиждень, і наші бабусі й дідусі якось встигають займати черги одночасно в усіх установах (дякуючи тому, що до них рукою подати), збирати необхідні документи, звернутися з ними до нотаріальної контори, та ще й добігти до автовокзалу на свої автобуси. На які ж марафонські забіги будуть приречені ці люди похилого віку, коли нотаріальну контору буде переведено практично на околицю міста!

Приміщення на вулиці 6-го Грудня, 138 знаходиться в самому кінці міста, біля Дніпропетровської траси Це невеличка двоповерхова прибудова до гуртожитку, з вузькими довгими коридорами та малесенькими кабінетами. Крім того, в районі, куди планується перенести нотаріальні контори, відсутні засоби зв’язку та копіювання, комусь з місцевого управління юстиції прийшла в голову блискавична ідея звести всі підрозділи юстиції (міський та районний ВРАЦС, міську та районну державні нотаріальні контори, державну виконавчу службу та Олександрійське міськрайонне управління юстиції) в одне приміщення. Виникає питання, куди помістяться люди, які будуть приходити в усі установи одночасно? Особливо це стосується нотаріальних контор, де відвідувачів найбільше. Адже приміщення, з його вузькими маленькими коридорами, де при певній кількості людей немає як пройти, не говорячи про необхідну наявність лав чи стільців для відвідувачів, зовсім не підходить для громадської приймальні. І якщо міські жителі якось орієнтуються у місті, то які шанси туди попасти мають районні жителі, які окрім автовокзалу, ринку та центру, не знають міста взагалі? Які відстані повинні долатися між необхідними установами, скільки часу займатимуть розшуки нової адреси контори? Виходить, про людей Головне управління юстиції у Кіровоградській області, очолюване О. В. Чудним, подумало найменше, або не подумало взагалі.

Що стосується приміщення нотаріальної контори по вулиці Пролетарській, 10, то плата за оренду тут зовсім невелика, а вартість опалення приміщення якщо і зростає, то розміри плати за послуги нотаріальної контори також не стоять на місці. З квітня 2011 року вони зросли вдвічі, і за своїми розмірами далеко не найменші, у порівнянні з іншими областями України. Приміщення нотаріальної контори просторе, світле, взимку тепле. Кабінетів достатньо, місце розташування зручне.

Мешканці Олександрійського району та міста Олександрії дуже незадоволені та категорично проти зміни місця знаходження державних нотаріальних контор і просять начальника Головного управління юстиції у Кіровоградській області О. В. Чудного взяти до уваги дане звернення і залишити нотаріальні контори на вулиці Пролетарській, 10.

Про результати розгляду даного листа просимо повідомити письмово у встановлений законом термін на адресу громадської організації та через ЗМІ.

С. Горбачов, голова КОГО „Спілка шахтарів-інвалідів”, Л. Тимченко, заступник голови ради ветеранів

Зміна адреси — об’єктивна необхідність

Враховуючи аварійний стан приміщень міських державних нотаріальних контор, з метою створення належних та безпечних умов праці, а також для забезпечення якісного обслуговування населення, Головним управлінням юстиції у Кіровоградській області прийнято рішення про зміну місця розташувапня зазначених державних нотаріальних контор та розміщення їх за адресою: м. Олександрія, вул. 6-го Грудня, 138 на першому поверсі приміщення.

Доводимо до вашого відома, що загальна площа приміщення, в якому на сьогоднішній час розташовані Державні нотаріальні контори, складає 130 м², з них робочої площі — понад 105 м², що дозволить покращити роботу державних нотаріальних контор та прийом громадян. Крім того, наявність окремих кімнат забезпечить дотримання і належне виконання вимог ст. 8 ЗУ „Про нотаріат” щодо обов’язку дотримання нотаріусами нотаріальної таємниці — нерозголошення відомостей, отриманих під час вчинення нотаріальної дії або звернення до нотаріуса зацікавленої особи, у тому числі про особу, її майно, особисті майнові та немайнові права і обов’язки тощо.

Також слід зазначити, що Головним управлінням юстиції в Кіровоградській області планується проведення робіт з переобладнання приміщення, що покращить створення належних умов праці співробітникам нотаріальних контор.

Разом з тим слід зазначити, що територіальне розташування нотаріальних контор за новою адресою не буде погіршувати умов обслуговування населення та не вплине на зручність потрапити відвідувачам до інших установ та організацій, до яких доводиться звертатися громадянам у зв’язку з вчиненням нотаріальних дій. По вулиці 6-го Грудня, 141/1, знаходиться відділення Ощадного банку України, у якому значно менше черг, ніж у центральному відділенні, також по вул. 6-го Грудня знаходяться міський та районний відділи УМВС у Кіровоградській області, управління СБУ, неподалік — міська і районна прокуратури. Біля приміщення знаходиться зупинка громадського транспорту, автобуси курсують регулярно, в разі необхідності можна дістатись до всіх державних установ та організацій.

Також доречно зазначити, що в мікрорайоні, де планується розміщення нотаріальних контор, густота населення перевищує показники центральної частини міста, що також свідчить про доцільність перенесення місця розташування державних нотаріальних контор.

Інформацію про зміну адреси розташування державних нотаріальних контор буде доведено до відома громадян через обласні та місцеві ЗМІ, а також шляхом розміщення на сайті Головного управління юстиції у Кіровоградській області. Додатково повідомляємо, що у зв’язку зі змінами у законодавстві, які надали можливість оформлювати спадкові права приватним нотаріусам, спостерігається тенденція до зменшення вчинення нотаріальних дій з видачі свідоцтв про право на спадщину державними нотаріусами. Тому зведення спадкових справ та видача свідоцтв про право на спадщину приватними нотаріусами значно розвантажили роботу державних нотаріальних контор з видачі свідоцтв про право на спадщину. Нотаріальне обслуговування населення Олександрії та району забезпечують 12 приватних нотаріусів, робочі місця яких знаходяться за адресами: вул. Пролетарська, 10, вул. Червоноармійська, 34, проспект Леніна, 36, 51, 61, 68, 95, 101/109.

В. Тригуб, начальник Олександрійського міськрайонного управління юстиції

Комментарии:

  1. Можно подумать, что нотариальная контора почти одно и тоже, что и супермаркет — каждый день туда нужно ходить. Туда люди обращаются только в случае оформления наследства. И то — уже два года как частные нотариусы тоже имеют право оформлять наследство. Горбачёву просто нехрен делать на пенсии. Лучше бы купил удочку и ходил бы на рыбалку.

    Хурдымурды Тракторбаев,
    120848e
  2. Все зрозуміло, хтось з можновладців або осіб наближених, поклав око на приміщення у центрі міста! А інтереси населення нікого не цікавлять, як завжди! Маємо, що маємо…

    Народ,
    0f0ce8e

Добавить комментарий: