Хроники Александрии

C. Цапюк: „У влади немає намірів закривати школу № 2”

, 25.03.2011

На загальношкільних батьківських зборах у ЗНЗ № 2 ім. М. Горького було прийнято рішення звернутися до олександрійського міського голови з листом-вимогою проти закриття школи, під яким підписалися 354 особи. Велика делегація у складі представників батьківських комітетів усіх класів вирішила вручити його особисто С. Цапюку — благо, у середу, 16 березня, міський голова проводив прийом громадян.

„Ми категорично проти розформування, ліквідації навчального закладу, де вчаться наші діти, — йдеться у листі. — Чи всі навчальні заклади, навіть нового типу, мають такі умови для навчання, харчування школярів, занять фізкультурою та мистецтвом, які створені у ЗНЗ № 2? А як дітям діставатися до запропонованих закладів освіти? Це додаткові витрати, при тому, що більшість батьків тимчасово не працюють. З чим можна порівняти страждання дитини, загрозу безпеці її життю, коли вона у негоду та темну пору року (доведеться навчатися у другу зміну) змушена буде діставатись до „опорних закладів” у вщент заповнені класи? Впевнені, що після оптимізації на навчальні заклади чекає доля дитячих садків. У передвиборній програмі нашого президента В. Януковича чітко зазначено про необхідність зменшення наповнюваності класів, про збереження шкіл і прогнозовано збільшення народжуваності та ріст населення України до 50 мільйонів”.

Голова батьківського комітету ЗНЗ №2 Д. А. Тоток повідомив, що директор школи Л. Вотінцева ще 22 лютого направила до міської ради лист із проханням підтвердити або спростувати інформацію про реорганізацію закладу, але відповіді досі не отримала. „Про оптимізацію. закладів освіти ми дізналися зі ЗМІ, — говорить Дмитро Анатолійович. — Ми проти закриття не лише нашої, а й взагалі усіх шкіл, але, як батьки, насамперед занепокоєні можливими перспективами розформування школи № 2. Основний аргумент влади — школа розрахована на 1200 учнів, а зараз у ній навчається 445 дітей. Але, за підрахунками фахівців, у закладі може навчатися не більше 775 школярів (за умови наповнюваності класів у кількості 25 учнів). На даний час школа наповнена на 75%. Це нормальна наповнюваність, і ми б хотіли, щоб наші діти і далі вчилися у цій школі, і як члени територіальної громади, будемо відстоювати інтереси своїх дітей”. Копії листа-вимоги батьки мають намір відправити до Секретаріату Президента, Міністерства освіти і науки, обласного управління освіти. „Закриття школи боляче вдарить по учнях усіх класів, — вважають вони. — Початківців-малюків страшно відпускати, скажімо, до шостої школи, дорога до якої пролягає вздовж річки і траси з постійним швидким потоком машин, учні середньої школи вже звикли одне до одного, здружилися, а про старшокласників, яким треба готуватися до ЗНО, годі й говорити — сили, які повинні концентруватися на навчанні, підуть у них на адаптацію у новому колективі. Фактично, звичайних загальноосвітніх шкіл у нашому місті залишилося дуже мало. Не всім же дітям навчатися у ліцеї та колегіумі? Куди ж подітися звичайним середньостатистичним дітям”?

Ось що відповів батьківській делегації міський голова С. Цапюк: „Я не прихильник закриття навчального закладу, але інколи закриття приносить користь. Приклад: у свій час жителі міста протестували проти закриття школи № 11. Чому ми закрили ЗНЗ № 11? З кожним роком рейтинг цієї школи падав, кількість учнів зменшувалася. Але її все-таки закрили, буквально за два місяці відремонтували приміщення, і тепер на базі цієї школи функціонує найпрестижніший навчальний заклад — Ліцей інформаційних технологій.

Під час формування бюджету начальник управління освіти повідомила, що галузі не вистачає 3,6 млн. грн. на фінансування навчальних закладів. Ці кошти ми виділили з бюджету розвитку, хоча могли б спрямувати їх на нагальні проблеми міста: ремонт доріг, придбання обладнання тощо. Але робити так щороку ми не зможемо. Тим більше, що державне фінансування галузі освіти зменшено з 66 до 62 млн. грн.

Хочу навести деякі цифри. У 2007-2008 навчальному році у ЗНЗ № 2 працював 31 клас, навчалися 669 учнів, наповнюваність класів — 21,6 осіб. У поточному навчальному році — 22 класи, 450 учнів, на-повнюваність класів — 20 осіб.

Пріоритетним напрямком політики діючої влади є забезпечення якісної освіти учням незалежно від того, навчаються вони у престижному закладі нового типу чи у звичайній школі. Рівень знань вони повинні отримувати однаковий. Яка ж якість освіти у ЗНЗ № 2? У попередні роки в обласних олімпіадах брало участь два учні цієї школи, і вони здобули перемогу. У цьому навчальному році — жодного учасника і переможця. Рівень вступу випускників школи № 2 до вузів знизився з 79% до 60%. Говорити про те, що викладацький склад прагне підвищити імідж школи, щоб діти не йшли до переповненого колегіуму, не доводиться. Чомусь усі батьки хочуть, аби діти навчались у закладах нового типу. Зі створенням освітнього округу учні самі обиратимуть собі вчителя, у якого хотіли о учитися — будуть займатися факультативно по завершенні уроків у своєму навчальному закладі.

Ми шукаємо шляхи, як підняти статус ЗНЗ № 2, адже колись це була найпрестижніша школа у місті. Тому директору треба не збирати батьків і плакатися у жилетку, а прийти до міського голови і порадитися: що робити? Будучи нардепом, я допомагав цій школі, як міг. Ні я, ні управління освіти не вороги ЗНЗ № 2. Фінансування усіх шкіл однакове, за формульним розрахунком. Колегіум починав з нуля, коли друга школа процвітала. Чому ж тепер все стало навпаки? Хто у цьому винен? І по-друге, я розумію: закрити школу — значить втратити будівлю, яку неможливо побудувати заново. Тому ще раз наголошую: закривати ЗНЗ № 2 ніхто не збирається. Ми проаналізуємо стан матеріально-технічного забезпечення школи, спроможність вчителів надавати якісні освітні послуги і після того вирішимо, що робити далі”.

Батьки 1-А класу замовили для класної кімнати нові металопластикові вікна. „Чи встановлювати нам їх з огляду на можливість закриття школи?”, — запитали вони у мера. Мер дав стверджувальну відповідь. Батьки розійшлися, маючи надію на краще. І з розсиланням листів протесту у вищі інстанції вирішили поки що зачекати.

Олена Карпачова

Комментарии:

  1. Мені просто не зрозумілі деякі моменти:
    Місць для переможців — 3. Їх не можуть зайняти всі представники всіх шкіл, тому логічно , що займають краще підготовлені. Краще підготовлені, як правило ті, хто більше займається, у кого більше годин з того чи іншого предмету на тиждень у школі. А тепер порівняємо: у звичайній школі — 2 -3 години іноземної мови на тиждень, а у колегіумі — 7. Чи є сенс дитині зі звичайної школи змагатись із учнем колегіуму? На мою думку — ні. Ми ж не виставимо на змаганнях дитину, яка відвідує лише уроки фізкультури проти дитини, що займається боксом у спортшколі, бо розуміємо різницю у рівнях підготовки.
    Кількість годин визначається навчальним планом школи, який школа сама не складає, а визначає власник, тобто управління освіти. Тепер подумаємо і зробимо очевидні висновки: вчителі, діти і їхні батьки винні в тому, що управління освіти обрало такий навчальний план, який не забезпечує ( на думку бюрократів) конкурентно спроможну освіту учням навчального закладу. Вчителі що, мають жити у школі, щоб дати «олімпіадника»? ЗНЗ тому і ЗНЗ, що дає загальну освіту. У спортивному гуртку не готують чемпіона світу — йому надають базу. Що ЗНЗ успішно виконує.
    Стосовно вступу до ВНЗ — опитайте спочатку батьків тих, хто не вступив до ВНЗ. Причин може бути безліч. Та й у радянські часи кількість тих, хто поступав у ВНЗ була значно меншою за 60%. Країні не вистачає робітників, а не управлінців, тож перед такими заявами подумати трохи не завадило б.

    Олімпіадоманія,
    98b3745
    • Логічно написали. Але ж Ви, думаю, розумієте, що справа не в цьому.

      Бор-мен-таль,
      df6cb23
      • Я чудово розумію, в чому справа. Вона однозначно не в престижності навчального закладу і не в успіхах учнів. Вона однозначно у грошах. Але «економічна доцільність» не може бути виправданням тим процесам, які зараз намагаються активізувати в освіті наші горе-керівники. Просто за цією логікою тих, хто не спроможний забезпечити себе шматком хліба, доцільно вбивати з метою економії бюджетних коштів. Але це не людська логіка, а ми ж все-таки люди… В усякому випадку, хотілося б в це вірити.

        Олімпіадоманія,
        3827362
  2. А це вже брехня, що в цьому році немає переможців з школи №2.

    Татьяна,
    9296f64
  3. УВажаемая Олімпіадоманія, качество выпускника объективно можно БЫЛО БЫ оценить только проведя анализ независимого тестирования ВЫПУСКНИКОВ (по годам =прогресс — регресс). но !? он НЕ ЗАТРАГИВАЕТ ВСЕХ ПРЕДМЕТОВ. НО !!! ПЕЧАЛЬНО СМОТРЕТЬ. как ЛИТ и проч. мажорные заведения власть и бизнес закидывает материальными подарками. а мы в класс своих детей пластик за свои деньги ставим…

    Знания=Сила!!!!!,
    38b6980
    • Можна, але таке порівняння буде некоректним, адже ми будемо порівнювати між собою результати навчання РІЗНИХ дітей. А якщо поговорити з вчтелями, вони Вам всі скажуть, що рівень здібностей дітей, що приходять до школи, з кожним роком все нижче… Особливо т.зв. "8-тисячники", значна частина яких була народжена батьками виключно через можливість отримати якісь гроші від держави…

      Олімпіадоманія,
      3827362
    • По поводу ЛИТа… Мой ребенок учится второй год в ЛИТе. ТОчно так же как и родителей школы №2, нас добровольно-принудительно заставили оплатить новые окна в кабинет. На празднике 1 сентября было озвучено, что господин мер обещал профинансировать ремонт фасада школы в октябре. Однако на дворе март, а обещание так и осталось обещанием. Так что, проблемы наших детей везде только наши проблемы.

      Наталия,
      c5edbce
      • «Мой ребенок учится второй год в ЛИТе. ТОчно так же как и родителей школы №2, нас добровольно-принудительно заставили оплатить новые окна в кабинет.»

        Наталия, сходите во 2-ю школу и посмотрите сколько там металлопластиковых окон:))))) Ответ: 0 целых шыш десятых. Ремонт там очень и очень скромный, да и самому зданию 60 лет… Ученики 2-й школы в основной массе не имеют зажиточных родителей, многие вообще без работы з покращенным життям, родительские взносы сдают далеко не все. И никого, кто не имеет возможности сдать даже те копейки, не щимят и не угнетают как в ваших супер-пупер-модных колегиумах. Что есть, то и используют, каждая копейка на счету чтоб элементарно поддерживать здание. Если у вас заберут здание для управления освиты и офиса ЗАО «ПР», а вас переведут в здание школы имени Горького — вот тут я вам желаю удачи!!! Готовьте бабло на капитальный ремонт, а то ж вашим мажорикам «в таком сарае» будет неприлично учиться, фи! :))))))

        Родитель ученика школы им. Горького,
        ac3d31a
        • дело не в мажорных или нет школах. Это все условно. и в Вашем и в нашем случае это муниципальные школы, которые должны финансироваться из бюджета. Это в частных школах финансорование идет из фонда школы, который пополняется ОФИЦИАЛЬНО из родительскких денег. Тут же совершенно другая проблема. «Благодійні внески» никто в школах не контролирует. Бюджетные деньги далеко не всегда целево идуш на нужды школ. Эо не проблема александрийских школ. Это проблема СИСТЕМЫ и спорить можно до хрипоты. Только это будут кухонные споры, которые ничего не решают в реальности. Что выбрали, то и имеем…

          Наталия,
          057b3b8
  4. $$$$$$$$ ЛИТ и проч.мажорные заведения власть и бизнес закидывает материальными подарками. а мы в класс своих детей пластик за свои деньги ставим…… —$$$$$$====Батьки 1-А класу замовили для класної кімнати нові металопластикові вікна. „Чи встановлювати нам їх з огляду на можливість закриття школи?”

    Знания=Сила!!!!!,
    38b6980
  5. интересно!, А ЕСТЬ ШКОЛЫ В Александрии которым ОБЪЕМНАЯ фин.помощь не нужна??

    Знания=Сила!!!!!,
    38b6980
  6. > А якщо поговорити з вчтелями, вони Вам всі скажуть, що рівень здібностей дітей, що приходять до школи, з кожним роком все нижче… Особливо т.зв. “8-тисячники”, значна частина яких була народжена батьками виключно через можливість отримати якісь гроші від держави… ЭТО НЕ учителя . ### ЭТОЙ ФРАЗОЙ они МОРАЛЬНО заранее убивают Наших ДЕТЕЙ и подсознательно проклинают их. А БЛАГОДАРЯ т.зв. “8-тисячникАМ” сейчас их родители отстаивают их же рабочие места… А они два слова в свою защиту сказать (Организовать) не могут.

    Знания=Сила!!!!!,
    38b6980
    • Не плутайте тих, хто народив дитину. І ОТРИМАВ 8 ТИС, та тих, хто народив, ЩОБ отримати 8 тис. Друга категорія своїми дітьми не переймається, от при них і мова.

      Олімпіадоманія,
      3827362
  7. УВАЖАЕМЫЕ РОДИТЕЛИ, НЕ ПЕРЕЖИВАЙТЕ! Я из вашей школы сделаю престижную, платную: школу-лицей, по документам будет она принадлежать мне и моим сыновьям. С уважением, Ваш прапорщик.

    албанец,
    96a3153
  8. «Батьки розійшлися маючи надію на краще. Із розсиланням листів протесту вирішили поки зачекати» Оцим все сказано. Такі в нас батьки, такі вчителі і, безумовно, такими ж будуть діти.

    оригінал,
    eff8b99
  9. «Такі в нас батьки, такі вчителі і, безумовно, такими ж будуть діти.»- уважаемые, я рад за вас — вас не удалось сломать, запугать, обмануть — вы устроили горе-руководителям Сталинград, посеяли глубокие сомнения в их компетентности и способности решать сложные городские проблемы. Конечно на этом все не остановится — школе уже нанесен колоссальный ущерб, начнутся разборки во властной команде, будут строить новые планы, где бы еще кому нагадить, но вы уже пример. Спасибо всем неравнодушным, кто подал свой голос в защиту детей и педагогического коллектива — только вместе мы сила и сильны отнюдь не гавканием из-за угла

    forsage,
    a61b019
  10. Сталінград точно такий, як струя з комариного члена.

    оригінал,
    198c7c7
  11. Для Олімпіадоманія, 25.03.2011

    Ви пишете: «… “економічна доцільність” не може бути виправданням тим процесам, які зараз намагаються активізувати в освіті наші горе-керівники. Просто за цією логікою тих, хто не спроможний забезпечити себе шматком хліба, доцільно вбивати з метою економії бюджетних коштів. Але це не людська логіка, а ми ж все-таки люди…»

    І знову чисті емоції. Давайте все ж таки порозмірковуємо. Я хочу, щоб в усіх моїх дітей були репетитори з усіх дисциплін. А ще краще — гувернантки. Але у мене немає коштів на оплату їхньої роботи. Я хочу, щоб мої діти вчилися в Оксфорді, Кембріджі або Сорбоні. Але у мене немає коштів це навчання оплатити. Я хочу, щоб у мене була можливість своїх батьків прооперувати на серці (штучний клапан) не в Києві, а в Олександрії. Я хочу мати мерседес, але не маю коштів його придбати. Я хочу мати віллу в Канарах, але у мене немає на це коштів. І т.д. Логіка зрозуміла? Явні перебільшення я допустив для виразності. А тепер «к дєлам нашим скорбним». Місцевий бюджет має певні можливості. І не можна забезпечити за рахунок бюджету усе, чого ми хочемо. Тому, і я це вже писав, потрібно вибирати пріоритети. Якщо громада вирішить, що потрібно утримувати 2-гу школу, навіть якщо там буде 200, чи 100, чи 10 дітей — це право громади. Але члени громади повинні розуміти, що тоді потрібно закрити лікарні, ті ж заклади для дітей-сиріт, заклади культури, перестати ремонтувати житлові будинки і дороги і т.д. А Ви спитайте батьків, наприклад, 16-го дитячого садочка: погодяться вони на те, щоб бюджет цього дитячого закладу обмежили заради утримання 2-ї школи? Думаю, відповідь очевидна. І таких прикладів безліч. Це ж як у сім»ї. Якщо Ви з чоловіком маєте дохід, наприклад, 10 тис грн/міс, то Ви ж на ці гроші і будете жити. Ви можете недоїдати, але витрачати кошти на гувернанток для дітей. Можете недоїдати, але копити кошти на мерседес…Просто у сім»ї цей вибір легше робити.

    Бор-мен-таль,
    64e6025
    • "Нареші щось починає розвиднятись" — ні, розвиднилось вже давно. Теперь мой ответ Борменталю. В период экономического кризиса выполнение местного бюджета 94-95%, при этом вопрос закрытия школ даже не обсуждался — стояла задача все сохранить, сегодня, когда власть декларирует выполнение бюджета на 110%, возник вопрос оптимизации. Поищите ответ. По -моему мнению их два: 1. О каком-то росте бюджетных доходов просто врут и пиарятся, разбирался с этим — свидетельствую, не врут, информация не только из победных реляций бывшего главного по пропаганде Александрийского горкома КПСС Вадима Козенко, но и источников областной налоговой службы. 2. По народному — воруют, но Борменталь сразу потянет меня в прокуратуру, поэтому скажу с профессиональной точки зрения — перераспределяют бюджетные финансовые потоки в пользу дебильных проектов и собственных интересов — житлогоспы, благоустрои, квартира Давыденко, референт мэру…продолжать. Поэтому , когда вся страна говорит о вертолетах, миллиарде на Верховную Раду на фоне уничтожения образования и обнищавшей медицине, у нас таже картина местного разлива. Поэтому когда люди отстояли школу, они просто отстояли неукраденные деньги налогоплательщиков И почему выбор между школой и садиком, а не между образованием и карманом людей, оказавшихся у власти? Я — налогоплательщик и не имею никакого отношения ни к 2 школе и к 16 садику, но я за то, чтобы за мои деньги власть оказывала качественные социальные услуги — кто согласен, поддержите, кто против, опровергните.

      forsage,
      ac8218d
      • Теперь мой ответ Чемберлену, ой, Форсажу! :) Вы не совсем разобрались. Цифр не знаю, поэтому сошлюсь на приведенную Вами цифру 110% выполнения бюджета. 1. Бюджет в этом году для образования, здрава, культуры значительно, повторю ЗНАЧИТЕЛЬНО меньше бюджета прошлого года. Поэтому даже если в целом по городу бюджет перевыполнен, это отнюдь не значит, что в абсолютных цифрах в городском бюджете денег больше, чем в прошлом году. 2. При этом фонд заработной платы бюджетников вырос, цены на все абсолютно значительно повысились (электричество, вода, тепло, продукты питания, медикаменты и пр.). Поэтому нельзя сказать, что появилось достаточно денег для содержания бюджетных отраслей. Но не это главное, все же. Главное — соответствие социальной сферы города реальным потребностям. Государство выделяет деньги по нормативам. В случае образования — на одного учащегося. Меньше учеников — меньше денег. Дальше понятно. По поводу воровства… Вы прАвы, докажите и в буцегарню виновных. Нет — не о чем говорить. С проблемой перераспределения финансовых потоков согласен, я собственно об этом и писал, когда говорил о приоритетах. С позицией Вас как налогоплательщика согласен. Только вот в чем проблема. Вы налогоплательщик, я налогоплательщик, Олімпіадоманія налогоплательщик, надеюсь, что даже Оригинал налогоплательщик. И возникает ситуация, когда, к примеру, Вы за то, чтобы вложить деньги в ЖКХ, Олімпіадоманія — в образование, я — в медицину, а Оригинал любые деньги отдаст за свержение действующей власти. И как быть? Для того и власть, чтобы эту непростую задачу решать. Власть, которую мы же и выбрали. И, будем откровенны, терпим, не протестуем открыто.

        Бор-мен-таль,
        bb9c5ea
        • «Вы за то, чтобы вложить деньги в ЖКХ, Олімпіадоманія – в образование, я – в медицину, а Оригинал любые деньги отдаст за свержение действующей власти. И как быть? Для того и власть, чтобы эту непростую задачу решать.»
          Я о том же, но для этого нужно хотя бы услышать наше мнение — что у нас? — подпольные общественные слушания в музыкальной школе силами работников исполкома, все на ура! А где мнение общества? Где, Где? В Караганде — наплевали на людей, а сегодня узнаем, то закрыть, то прикрыть. И второй аспект, мы говорим об эффективном распределении финансов — была Ромашко, было и управление финансами, а сейчас руководитель финуправления знакома с финансами только в качестве собственной зарплаты — того не знаю, ничего не понимаю, Хотя о «кадрах» разговор особый, но это не здесь.

          forsage,
          232d5e2
    • Пусть более жестко контролируется распределение госбюджета: не на приобретение для местных чинуш авто или дорогой компьютерной техники, когда будет ЖЕСТКИЙ контроль за использованием средств, поверьте — их хватит на достойное содержание учебных заведений. Но, увы, это не в нашей стране.

      P.S. Если Ваши дети хорошо владеют иностранными языками и не являются умственно отсталыми, то учиться в Сорбонне можно бесплатно — было бы желание.

      Ия,
      bcbd9a9
  12. Нареші щось починає розвиднятись. Ціокм розумію і підьримую Ваші агрументи стосовно того, що такі рішення, як закриття тієї чи іншої школи, має приймати громада. Саме гормада, а не 2-3 чиновники. Але Ви теж не до кінця чесні: ви ставите на одні шальки терезів школу № 2, а на другу — лікарню чи то дитсадок. Пропоную трохи переглянути умови задачі: школа — проти утримання роздутого апарату чиновників/закупки незрозумілих приладів для обладнання авто станції шкидкої допомоги/ фінансування приватної охоронної структури та закупку для неї дорогого обладнання для відеоспостереження… Цей рядок можна продовджувати, нажаль, ще довго…. В одному згодна цілком — оптимізувати витрати на утримання навчальних закладів потрібно, але не шляхом закриття. Можна знайти кращі варіанти, які не викличуть такого обурення (до речу, абсолютно справделивого) у громади

    Олімпіадоманія,
    3827362
    • 2 Олімпіадоманія, 26.03.2011

      Я чесний до неподобства! :) Уважніше перечитайте мій допис і Ви зрозумієте, що саме про це я і писав. ПРІОРИТЕТИ. От Ви кажете: роздутий апарат чиновників. А Ви впевнені, що він роздутий? Я — ні. Джіпіес для машин медичних закладів — дурість, погоджуюсь. Але це такий мізер у складі бюджету, що не варто і говорити. А піар влада собі зробила. Щодо охоронної структури — не згоден з Вами. Якщо держава не взмозі утримувати державну охоронну структуру, а охорона потрібна, місцева влада вимушена виділяти кошти на це з міського бюджету. Яка різниця, буде це приватна структура чи комунальна? Головне — співвідношення якість/ціна. Щодо обурення у людей… немає таких варіантів, які б не обурювали одних і задовольняли інших. Невдоволені будуть завжди.

      Бор-мен-таль,
      bb9c5ea
      • Вы не правы — из этих пресловутых «мизеров» складываются миллионные потоки бюджетных денег, потраченных на всякую дурь, которая впоследствии списывается за гроши… Мизеров в госбюджете нет.

        Ия,
        bcbd9a9
  13. В Олександрійському колегіумі , за повідомленням членів Вільної профспілки, ВСУПЕРЕЧ ДІЮЧОМУ ЗАКОНОДАВСТВУ: 1. Керівник закладу та його заступники працють більш, як на пів ставки. Крім цього ще одержують щомісячну доплату. Зарплати еліти становлять 5-6 тис.грн., що в шість і більше раз перевищує заробітну плату молодого спеціаліста-педагога(за тех. працівників мови вже не йде). 2.Керівник закладу одержує зарплату за години викладання навіть перебуваючи у відрядженні в Німеччині. 3. Деякі працівники закладу(три в один і той-же час) «проводять» факультативи в ОДНОМУ І ТОМУ Ж КЛАСІ. В деяких групах(наприклад Зеленяка) факультативи проводяться з ТРЬОМА учнями. 4. Кількість заступників директора суттєво перевищує норму, що повинна залежати лише від кількості класів-комплектів в закладі. 5.Лояльним працівникам керівництво незаслужено надає відгули, які безумовно оплачуються. Добровільно-примусові батьківські внески зараз не згадуємо, бо вони хоч і розкрадаються, але то не кошти міського бюджету. Члени Вільної профспілки(так вони кажуть) неодноразово звертались, як до керівників освітою так і до міського голови з метою припиненя фінансових порушень в закладі. Натомність керівниками міста порушення оголошуються, або ж неіснуючими, або такими, що відповідають чинному законодавству. Мабуть керівник закладу ділиться з владою, бо інакше, якби їв сам, вдавився. Ось вам шлях де треба втрутитись і оптимізувати незаконні витрати, а не закривати заклади освіти. Але це не потрібно. Мають десятину(і надалі матимуть) від коваленків і їм подібним та ще й розпродадуть будівлі шкіл. А поспішати треба бо вони знають їх влада, з огляду на їх хазяйнуваня, в країні довго не протримається.

    оригінал,
    63519cd
  14. І ще на додаток Бор-мен-талю, якщо влада не здатна заробити кошти на утримання шкіл, дит. садків, лікарень то мабуть потрібно не бити себе коліном в груди і кричати, що ми кращі ПРоффесіонали, а звільнити місце для справжніх професіоналів які здатні це зробити. Не сумніваюсь, що такі знайдуться. І хоч на мій погляд той, що з руками, які ніколи не крали, не сильно відрізняється від двічі несудомиго, але слід визнати, що в час, розквіту світової кризи, в місті не було закрито жодної школи, бо не було «рознарядки» згори. Зараз же місцеві ПРофесіонали, з подачі уряду ПРоффесіоналів, створюють освітній округ та планують ліквідувати 4 школи(2,7,8 та19) на чому зекономити 2701600 грн.і в тому числі за рахунок економії зарплати з ВИВІЛЬНЕНИХ СТАВОК(звільнення людей) 2072900 грн. Так що хай ці ПРофесіонали керують десь в іншому місті, а не в Олександрії, бо я, взагалі-то, за колгосп, але не в нашому селі.

    оригінал,
    63519cd
    • 2 оригінал, 26.03.2011

      Скажіть, Оригінале, Вам і Вашій сім»ї вистачає грошей сімейного бюджету для того, щоб Ви мали усе, що хочете?

      Бор-мен-таль,
      bb9c5ea
  15. В дописі про колегіум мною зроблено суттєву помилку. Керівник закладу та заступники працюють не на пів, а ПІВТОРИ ставки.

    оригінал,
    63519cd
  16. 2 школу не трогать выпустник 1992! степанович

    александр,
    40a0b65
  17. Оптимизаторы хреновы, APPLE в горсовет напокупали тоже в целях экономии??

    ryta,
    0ae9cf3
  18. Общеобразовательная школа не должна быть кузницей победителей Олимпиад, у нее совсем другая функция. Даже если пару учеников выиграют Межгалактическую Олимпиаду, это совсем не значит, что все ее ученики гении. Для участия в Олимпиаде ученику по любому нужна подготовка репетитора, крутые, а не школьные учебники, Интернет, время на занятия и т. д. То есть вклад учителей в конкретного ученика класса довольно сомнителен. Если у родителей есть желание и финансовые возможности, без них никак, по фиг в какой школе ребенок учится.
    Я не совсем понимаю ситуацию. Как мы не хаем нынешнюю жизнь и экономику Украины которая собственно говоря до такой жизни народ довела, но сейчас ситуация на порядок лучше, нежели в 90-х. Но вот тогда почему-то школы и садики не закрывали? Меньше стало детей? Неужели прям на столько?

    капитан,
    bbc53c9
  19. Бор-мен-талю. Якщо мені і не на все вистачає коштів то це не означає, що я повинен обкрадати міський та державний бюджет. Крім того, якщо в сім’ї не вистачає коштів то їх не вистачає всім солідарно. Але чомусь для отари закриваються лікарні, школи іт.п., а в цей же час олігархи відмівають гроші через офшори і за рік збільшують свої статки втричі, цапюки і коваленки грабують місцеві бюджети, на лікарняне обслуговування вищого чиновника(депутата ВР, члена уряду, члена АП) в бюджеті закладено коштів, більш, як закладено на 5000 їх виборців, видатки ВР, КМУ, АП, ГПУ, МВС, СБУ — суттєво збільшені. Так що продовжуйте «впарівать» туфту про нехватку коштів своїм виборцям і далі, а в неті не потрібно. Ваші виборці не знають, що таке комп, що таке інтернет тому і голосують за вас ПРоффесіоналів, але сподіваюсь, що ще трохи вашої стабільності і реформ(одночасно) і вас вигорнуть з влади і думаю вже не в такий спосіб, як в 2004 році.

    оригінал,
    f5b0285
    • Я правильно понял, людей, которые не могут позволить себе комп, ты называешь «отара»?

      rEd,
      a6fe2eb
    • Так кажи за кого треба голосувати

      Людина,
      b861725
  20. Ти не вірно зрозумів. Я називаю отарою тих, які дивляться «інтер», УТ-1, КТМ яким непотрібен інтернет, які навіть маючи можливість узнати алтернативну від влади думку не бажають цього робити. Таким людям комп і не потрібен, а не мають можливості вони його купити завдяки цій владі.

    оригінал,
    f5b0285
    • >> для отари закриваються лікарні, школи іт.п.
      Когда закрывают школу — ее закрывают для всех. Не зависимо от политических интересов, предпочитаемых ТВ-каналов и желания узнать альтернативные точки зрения.

      rEd,
      a6fe2eb
  21. "Ти не вірно зрозумів. Я називаю отарою тих, які дивляться “інтер”" — а еще тех,кто растит хлеб, воспитывает детей, лечит больных, строит жилье ###

    forsage,
    232d5e2
  22. Це вірно школи закривають для всіх, але ж закриває їх хто? Іще недоганяєте? Так я вам ### розповім, що це урядом ПРоффесіоналів прийнято постанову "Про затверження положення про освітній округ". Це місцеві ПРоффесіонали, як на сході , півдні, заході країни так і у нас оптимізують заклади освіти. ###

    оригінал,
    8b151eb
    • Ну, оригінал, спасибо, открыл глаза… по поводу КТО закрывает школы ты все убедительно сказал.

      Но я бы все таки про «отару» хотел разобраться. Кто они — «отара»?

      rEd,
      a6fe2eb
      • отара це у кого немає інтернету

        Людина,
        245f734
  23. http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=777-2010-%EF — где там оптимизация — можно внедрять, можно послать

    forsage,
    232d5e2
  24. Уважамые земляки! Прошу вас, перестаньте называть друг друга «отарами», «баранами», «хворыми» и т.д. Займите гражданскую позицию! Мыслите и высказывайте свои мнения, не задевая никого. Власть имущие уже 20 лет эффективно используют поголовный розбрат в обществе для достижения своих меркантильных целей. «Разделяй и властвуй». Ведь сейчас встал вопрос намного шире чем существование или несуществование 2-й школы. 2-я школа первой стала неугодной, но в чёрном списке она не одна — есть ещё 6-я, 7-я, 8-я, 19-я, мартоивановская и др. А дальше — система здравоохранения. Всё намного сложнее. Оптимизация нужна — никто не спорит. Но каждый гражданин должен задать себе вопрос: нужны ли нам ТАКИЕ бездумные «оптимизации» без всякого логического расчёта и всупереч предвыборной программе президента? К чему хорошему такие «оптимизации» приведут? То, что назначены громадські слухання — это не говорит ни о чём, т.к. все знают как эти громадські слухання обычно проводятся. Поэтому громада должна заставить эту власть считаться с интересами людей и чтоб они пожалели что вообще развернули такую деструктивную деятельность. Ждать милости от мэра, который в интервью очернил целый педколлектив, наивно. Всем думающим людям понятно для чего это сделано. Власть обязана зарубить себе на носу, что экономить нужно начинать с себя, а не выбрасывать бедных людей ЗА БОРТ. Примером для этого могут служить страны западной Европы, где чиновники на велосипедах на работу ездят, а не на крутых роверах. … Нужно высказывать конструктивные мнения, а не выяснять кто «отара» или «хворый». Давайте воспитывать в себе здоровое чувство коллективизма! Один в поле — не воин.

    Василий Степанович,
    2e9efb0
  25. Василий Степанович, во многом с вами согласен. Перед вашим комментом выложил Положение об образовательном округе, увидел там право выбора у детей и их родителей, более тесное сотрудничество учебных заведений и многое другое, не увидел планов закрытия школ, поэтому дело не в оптимизации, а в оптимизаторах. Почему такие вопросы не поднимаются в районе, потому, что нет школы — нет села, у нас не будет города, поэтому 2 школа как прецедент — удастся ли нагнуть остальных? поэтому действительно нужно сообща искать нормальные решения, тем более несмотря на все негаразды имеем очень позитивные результаты именно в образовательной сфере. Другой вопрос — любая власть, в том числе и западноевропейская, ведет себя так как позволяет народ. Третий вопрос — не нужно выставлять местные , абсолютно неправильные инициативы, как чуть-ли не мировую тенденцию — у того же губернатора несколько другой взгляд на эти вещи — в период проведения реформ, даже таких некомпетентных как у нас всегда следует искать поддержку у людей, а не бросать им новые вызовы. Будут ли на сайте и дальше пастись отары, бараны и козлы? — некоторым нашим авторам не удалось себя реализовать, причин много — поэтому и пытаются винить во всем кого-то, поэтому сложно ждать конструктива. И последнее — сайт открыт для всех желающих, но никто их руководителей города не собирается общаться и приводить свои аргументы — такое впечатление, или не с чем либо царь не велит. А жаль

    forsage,
    eb3c182
    • «2 школа как прецедент – удастся ли нагнуть остальных?»

      Да, есть все основания так считать.

      Василий Степанович,
      30e3c24
  26. http://osvita.ua/school/school_today/16256 цікава стаття в тему, раджу почитати та зробити висновки самостійно.

    Олімпіадоманія,
    5e5284d
    • А кому сейчас легко? Отстаивать нормально работающую вторую школу просто необходимо, но вот обсуждать низкую зарплату учителей не намерен, к тому же у некоторых она не совсем и низкая — в среднем по области — 1715 грн, а про некоторые конторы, например методический кабинет гороно лучше помолчу. только не надо говорить про среднюю температуру в больнице и противопоставлять людей — все живут как могут.

      forsage,
      eb3c182
      • Питання не в тому, кому і наскільки легко живеться. Питання в тому, що вчитель не доотримує свою законну зарплату внаслідок маніпуляцій з законодавчою базою. Вчителі тут — лише як приклад, медикам та іншим також не доплачують внаслідок тих самих фокусів з мінімальною зарплатою та прожитковим мінімумом. Таким чином вже «економляться» значні кошти, які просто витягуються з кишені конкретних людей. А закриття шкіл — наступний крок. Причому це крок не місцевої влади — такі процеси майже одночасно почались по всій Україні. І причина — не фінансова, вірніше, не тільки і не стільки фінансова. Раб повинен вміти порахувати гроші, прочитати етикетку та бути здоровим і працювати, доки не сконає. Людина з освітою починає ДУМАТИ, ставити запитання, намагається знайти на них відповідь і часто знаходить. А соь це рабовланикам не потрібно. Не потрібні хворі раби — тому їх не лікують і вони вимирають. Не потрібні розумні — тому вичавлюють із школи вчителів, які не хочуть жебрати, а мають людську гідність. Закривають школи, тому що не всі ще втекли, а залишились ті, хто все ж таки працює… Проблема ширша, а її прояви — різноманітні. Причина — одна.

        Олімпіадоманія,
        5e5284d
  27. forsaqe Не тіште себе думками, що ви десь могли себе реалізувати. Якщо Ви не розумієте, що влада діє, як єдиний каток, а саме додавлює задніми колесами те, що не задавило переднім то Ви реалізували себе хіба, що перед зеркальцем. «Свет мой зеркальце скажи…… Кто на свете всех милее…» Взагалі це круто: «У губернатора несколько другой взгляд на ети вещи.» А у міністра, у прем’єра, в президента. А як щодо збудованої вертикалі влади і до відповідальності президента за все, що діється в країні після конституційного перевороту 2010 року.

    оригінал,
    a488178
    • Товарищ оригинал, в любом случае нужно руководствоваться принципом «Мысли глобально — действуй локально». Распыляться на крики о «мировой революции» наивно и неэффективно. Если каждый отстоит свой кусочек Родины, то в итоге всё вместе это будет большой силой.

      Василий Степанович,
      30e3c24
    • «forsaqe Не тіште себе думками, що ви десь могли себе реалізувати.» — представь себе смог, причем во многом, меня мало интересовали деньги и многих наших учителей тоже. Есть такое сказание о педагогах — если ты планируешь свою жизнь на год сей жито, если на десять лет — посади сад, если на всю жизнь — учи и воспитывай детей, а про деньги там ничего не написано. Хочешь конкретно — факел с олимпийским огнем Московской олимпиады в моих руках 12 июля 1980 года до сих пор греет мне душу

      forsage,
      cd9145b
  28. ЕД. Отара це ті, що змогли обрати такого керманича, що ліквідує школи, лікарні, тощо. І замість того, щоб зібратися всією громадою та вигорнути його з влади йде до нього на прийом, сльозно просить НЕ ПОРУШУВАТИ ЗАКОН (не закривати ЗНЗ№2) і вислоховує його маячню.

    оригінал,
    a488178
    • Педколлектив и родительский комитет обратился с письмом-требованием, без всяких слёз и соплей, а с чёткой и ясной законной позицией. А «вигорнути» — это как по вашему?

      Василий Степанович,
      30e3c24
  29. В.С. Щоб щось зробити навіть на місцевому рівні потрібно чітко уявляти, що відбувається і накінець вирости та забути сказку про доброго царя чи барина (кому як подобається). Тоді все стане на свої місця. Бо президент взагалі нічого не знає, кабмін проти ліквідації шкіл, всі губернатори з іншою думкою, а якісь місцеві негідники (по всій країні) роблять, що хотять. СМІШНО!!! Якби ж не було так сумно.

    оригінал,
    a488178
  30. В.С. У чітко визначений конституцією спосіб. Масові (підкреслюю МАСОВІ), безстрокові акції громади з вимогою відставки міського голови та міської ради.

    оригінал,
    a488178
    • Вот это я и хотел от вас прочитать. Действовать только в рамках закона и требовать от власти того же — действовать законно с обязательным учётом интересов трудящихся. Вопрос отставки спорный. Призывы «выгорнуты» в стиле Ленина на броневике в 21 веке не действуют. А то они же из вас ещё и сделают преступников и будут иметь все основания для этого.

      Василий Степанович,
      30e3c24
    • сам -то участие примешь или опять от монитора?

      forsage,
      cd9145b
  31. вот через таких борменталей ### мы и живем хуже ливийцев

    александриец,
    f1e0f37
  32. forsaqe. Спеціально для двійочників. Я сам, один, прийму участь в масових акціях протесту проти ліквідації шкіл. А в той самий час вчителі яких це стосується в першу чергу і які згідно закону зобовязані захищать права дітей будуть в окопах, батьки, бабусі та дідусі дітей-в окопах, міська профспілка освітян з незаміною Катериною Пензіною, яка по закону також повинна захищати права своїх членів(вчителів)-в окопах. Батьки зібрали лише трохи більше 300 підписів під листами протестів(хоча повинно бути набагато більше, бо лише учнів у школі більше трьохсот, а вони мають по двоє батьків та ще більше бабусь і дідусів) та й ті не відправили після побиття поклонів міському голові. А й справді навіщо зайвий раз хвилювати високошановних, тим більше,що губернатор проти ліквідації шкіл і він тут ні до чого, а у президента й так болить голова за всю країну. Що там якісь школи в голопупівці. Так що бери олімпійський факел та приєднуйся до мене та вже разом(двоє буде нас) проведемо масові акції протесту під міською радою. Тоді вже відразу стане ясно, що за ГРОМАДЯНСЬКЕ суспільство ми маємо.

    оригінал,
    5b90e62
    • Оригинал, несовсем так. Учеников в школе немного больше 450, а подписей немного больше 350 (кто по заработкам мотается, кто ещё по какой причине не пришёл на собрание). По одной подписи от семьи, а не так как вы считаете — от папы — раз, от мамы — два, потом ещё две от двух бабушек и две от двух дедушек)))))) Так никто не делает. Ставится одна подпись от одной семьи.

      teacher,
      a240915
      • Уважаемые, вы все делали правильно собирая подписи и спасибо тем людям которые эти подписи поставили, но дальше существует технология давления на чиновников:
        Обращение нужно было вручать, не взирая ни на какие обещания и посулы — важно получить письменный ответ, иначе при самом сильном желании вас будут футболить чиновники свыше.
        Подавая обращение необходимо под фамилией мэра скромно написать — копия губернатору, копия генпрокурору, копия Президенту, при этом не обязательно эти копии кому-то из этих лиц отсылать — главное , чтобы мэр знал, что принимаемые им решения уже находятся под контролем вышестоящих лиц — поверьте моему опыту, действует хорошо. Есть и много других приемов. Побеждает тот, кто борется. При этом надо помнить, что в арсенале власти всегда есть «дохлая кошка» и нужно быть к этому готовым. Пример «дохлой кошки» — обьявить, что если завтра закроют 2 школу зарплату учителям остальных школ повысят, посмотрите, что начнется.

        forsage,
        cd9145b
        • Уважаемый Форсаж, всё так и было сделано, как Вы говорите и письменный ответ пришёл и учителям и родителям: всё будет решаться депутатами до 1 апреля (как бы из учителей дураков не сделали в День дурака 1 апреля). А про «дохлую кошку» уже и так есть что-то наподобие. Знакомые рассказывали что известный г-н Коваленко рассказывает своим ученикам что 2-я школа якобы забирает у них таких умных и элитных бюджетные средства.

          teacher,
          a240915
          • Как заявитель Вы имеете право присутствовать при принятии решения, воспользуйтесь этим правом, известив об этом мэра письменно

            forsage,

            cd9145b
    • «Я не сдамся.
      Я буду лежать на диване и ждать,
      пока ситуация не изменится.»

      forsage,
      ab053f4
  33. Впізнаю вчителів і пропоную. Ну навіщо взагалі ці заморочки з підписами. Від колектива- підпис директора, від батьків-голови батьківського комітету школи і їх же на масовий пікет до міської ради чи -то на пл. Свердлова, чи-то на Європейську площу.

    оригінал,
    5b90e62
    • Оригинал, понимаете ли в чём дело… Такое ощущение, что те письма и требования вообще никто в горсовете не читает и не обращает внимания. Это видно даже по этой статье — «учителя плохие, школа плохая и т.д.» — Люди делают что могут, но пока никто их не слышит. Поменьше категоричности, а лучше поддержите хотя бы морально.

      teacher,
      a240915
  34. Моральну я вас(учителів)і підтримую. Ну можливо спосіб підтримки у мене оригінальний. Але я намагаюсь вам (вчителям, батькам) донести те, що ви повинні бути насамперед Громадянами, якими ви ну не хочете ніяк стати. Ну наприклад: при влаштуванні на роботу без ваших письмових заяв вас записують у профспілку і відраховують кошти, яка ніколи не захищала і захищати не буде вчителя. Ну хіба вас нічому не навчила ліквідація 3,5, 11, 21 та Димітрівської школи в 2004 році? Я у свій спосіб намагаюсь повідомити вам, що лише акції протесту можуть дати потрібний вам результат. Лише спільні акції протесту батьків і вчителів в Донецькій і Луганських школах зупинили ліквідації шкіл. Я намагаюсь довести , що сподіватись на позитивне, для школи, рішення міськради не треба і тому потрібно вже пікетувати міськраду.В міськраді блок комуністів і ПРоффесіоналів(що голосують за вказівкою мера) та Коваленко і йому подібні. В 2004 році ЗНЗ№5 відстоювало 3 вчителя. Хто небудь з освітян підтримав? Міська профспілка з Пензіною писала листи в міністерство, що не підтримують вчителів, що голодували проти закриття 5-ї школи.Не відстояли. Жіночу гімназію відстоював весь колектив. Відстояли. Працює до цього часу. Весь колектив члени Вільної профспілки. Так що я з вами (з батьками і вчителями), але потрібно робити вірні кроки інакше жаба цицьку дасть.

    оригінал,
    5b90e62
  35. До речі жіноча гімназія не так далеко від Вашої школи — 100 м. Підіть, поцікавтесь, поспілкуйтесь з людьми (до речі там і директор і заступник члени того спротиву) бо з 5-ї вже нема нікого -ліквідували чи, як вони кажуть оптимізували.

    оригінал,
    5b90e62
    • Там КОЛЕКТИВ, який розумів, що виживання закладу — це їхня особиста проблема. Профспілка "здала" всіх оптом, навіть протоколи підробляли, накази заднім числом писали, але ЖОДНА КОМІСІЯ цього не помітила. Технологія, до речі, була та сама — і діти результатів не показують, і вчителі — ледарі. І будівля в центрі міста. І Цапюк — мер… Та й з батьками було все непросто — говорили, що підтримають, а дітей потихеньку із закладу забирали. Один таточко на одній з комісій заявив, що вчителі погані, бо донька його як була дурепою, так і залишилась. :)

      Аноним,
      3827362
  36. «вот через таких борменталей ### мы и живем хуже ливийцев»
    александриец, 28.03.2011

    Обоснуете?

    Бор-мен-таль,
    f03cd4f
  37. Для forsage, 27.03.2011
    «…что у нас? – подпольные общественные слушания в музыкальной школе силами работников исполкома, все на ура! А где мнение общества? … сегодня узнаем, то закрыть, то прикрыть. … была Ромашко, было и управление финансами, … о “кадрах” разговор особый, но это не здесь.»

    Форсаж, ну вот Вы о подпольных слушаниях. О проведении слушаний об»является? Да. Кого-то на них не пускают? Нет. Что мешает Вам лично на них присутствовать и делать их не подпольными? О финуправлении. Воздержусь от обсуждения персоналий. Конечно же, «кадры решают все». Но, согласитесь, любой начальник вправе принимать кадры «под себя».

    Для Ия, 27.03.2011
    «Пусть более жестко контролируется распределение госбюджета: …ЖЕСТКИЙ контроль за использованием средств, поверьте – их хватит на достойное содержание учебных заведений. Но, увы, это не в нашей стране.
    P.S. Если Ваши дети хорошо владеют иностранными языками и не являются умственно отсталыми, то учиться в Сорбонне можно бесплатно – было бы желание.»

    С чего Вы взяли, что распределение бюджета не контролируется ЖЕСТКО?
    ЗЫ: Для того, чтобы дети хорошо владели иностранными языками, нужно их обучить. А это репетиторы, гувернантки и все, что я писал выше.

    Для Ия, 27.03.2011
    «Вы не правы – из этих пресловутых “мизеров” складываются миллионные потоки бюджетных денег, потраченных на всякую дурь, которая впоследствии списывается за гроши… »

    Так вот ведь в чем проблема! Кроме как об этих копейках, потраченных на Ваш взгляд бестолково, никаких других примеров не приводится.

    Для оригінал, 26.03.2011
    «В Олександрійському колегіумі , за повідомленням членів Вільної профспілки, …»

    Оригінале, Вашу логіку неможливо зрозуміти. Ви вимагаєте утримувати школу, яка завантажена наполовину, і в той же час Ви проти того, щоб проводились факультативи з 3-мя учнями! Ви вже якось визначтесь.

    Для оригінал, 26.03.2011
    «якщо влада не здатна заробити кошти на утримання шкіл, дит. садків, лікарень то мабуть потрібно не бити себе коліном в груди і кричати, що ми кращі ПРоффесіонали, а звільнити місце для справжніх професіоналів які здатні це зробити. …»

    У Вас є конкретні пропозиції?

    Для капитан, 27.03.2011
    » Но вот тогда почему-то школы и садики не закрывали? Меньше стало детей? Неужели прям на столько?»

    Закрывали, Кеп, еще как закрывали. А детей действительно стало меньше «на столько».

    Для оригінал, 27.03.2011
    «Бор-мен-талю. Якщо мені і не на все вистачає коштів то це не означає, що я повинен обкрадати міський та державний бюджет. …»

    Смешались в кучу кони, люди… По сабжу (хотя его трудно определить) Вы априори считаете, что всё-всё все-все воруют? Ну тады ах!

    Бор-мен-таль,
    f03cd4f
  38. «Но, согласитесь, любой начальник вправе принимать кадры “под себя” — я уже и впрям подумал, что многие сегодняшние «кадры» с Марса прилетели. Самое интересное не то, что мы думаем о них, а то что они думают о себе — они сами понимают, что некомпетентны, тут еще Кировоградская ОГА в шоке — там уже поняли, что все кадры в городе или с Марса или с Димитрово. Уважаемый, посмотрите кадры с последней сессии — дикая истерика, скоро пойдут инсульты. И последнее — любой начальник выбирает такие кадры, чтобы чувствовать себя комфортно, хорошо есть и пить, при тех кадрах мэру приходиться разгребать по полной — в 5 утра беги дворников ппроверяй, в 10 — беги по предприятиям что-то выпрашивай, после часа дня учителя прессуют…. Тяжело.

    forsage,
    ab053f4
  39. Бор-мен-талю. Розжовую. Якщо влада не здатна то повина піти з влади-це конкретна пропозиція. Якщо немає бажаючих відвідівати факультатив то не потрібно його створювати. Також слід розуміти, що це додаткові кошти, яких не вистачає в тому ж міському бюджеті на утримання шкіл лікарень, тощо. Крім того існує, ще таке поняття, як нормативно правова база МОН України, яка чітко регламентує необхідну кількість учнів при створенні груп факультативів, ділення класів на групи і т.п. Хоча для вас братків- регіоналів всі закони, що вас не влаштовують це непотрібні і популіські. Ви настільки вже Проффесіонали, що здатні органом, що може лише тлумачити норми коституції змінюєте її. Дивуватись нічому БРАТКИ при владі.

    оригінал,
    4c4c245
  40. бред полнейший ваша газета !!!!!

    александр,
    5a3dfa4
  41. Олександр. Про яку ви газету говорите? Взагалі то це агітаційки. Таке враження, що ПР ніяк не вийде з виборчого процесу все обіцяє і обіцяє та вихваляє себе начебто нема підвищення цін, тарифів, «оптимізацій», дограбування державної власності і т.д. Все хорошо вже сьогодні, а завтра буде ще краще. Якби тільки не Юлька, а то набрала боргів(брала навіть коли і Янукович був премєром у Ющенка), а вони тепер(боронь боже) не беруть. Невідомо тільки чому Росія і МВФ крутять ними, а більше нами, як собака хвостом.

    оригінал,
    231bfc4
    • Невідомо тільки чому МВФ крутять ними, а більше нами, як собака хвостом. — скачай фильм «Бесценный доллар» — там хорошо об этом рассказывают, не сможешь найти, скинь электронку — пришлю

      forsage,
      ab053f4
  42. Я знаю., але не хочеться навіть подумати, що буде з ними(точніше з нами, з ними все буде добре але вже не в цій країні) коли знову прийде криза і ціна на світових ринках знову впаде ціна з 1400 до 300 зелених американських рублів за тону металу, якщо ПРоффесіонали і без кризи (куди б не поїхали) протягують руку і просять в борг.

    оригінал,
    bd70cb5
  43. ======посмотрите кадры с последней сессии – дикая истерика, скоро пойдут инсульты.+++++++ А ВИДЕЛИ БЫ ВЫ последние кадры с Общественного Совета при мэрии ,КАК ГОВОРИТ оригінал:-,……..Таке враження, що ПР(+кпss) ніяк не вийде з виборчого процесу …..

    КРАЩЕ ВЖЄ СЬОГОДНИ,
    38b6980
  44. И ВЫ ЕМУ ВЕРИТЕ. КАК рассказала директор ###, то ни СШ №2 ни Пантаивской, не будет они уже негласно куплены.

    Доброжелатиль,
    6b8d52a
  45. http://lb.ua/news/2011/05/12/95921_YAnukovich_dal_Tabachniku_10_dney_n.html Янукович дал Табачнику 10 дней, чтобы наказать виновных в закрытии школ

    Президент Виктор Янукович потребовал !!!!!!! от Минобразования в десятидневный срок (до 23 мая) проанализировать все случаи закрытия школ.

    Об этом он сказал в ходе заседания управляющего совета комитета по экономическим реформам.

    «В том году закрытие и приостановка работы школ коснулись более 4 тыс. учеников. Все ли такие решения принимались обоснованно, на основе аудита сети по критериям и медицинским рекомендациям Минобразования? Проведена ли разъяснительная работа с людьми?… Поэтому я требую, чтобы профильные министры с привлечением прокуратуры разобрались по каждому из случаев за десятидневный срок и доложили», — сказал Президент.

    Он подчеркнул, что при обнаружении нарушений и злоупотреблений все виновные будут наказаны.

    По мнению Президента, если бы все было организовано надлежащим образом и проходило без нарушений, а также была проведена необходимая разъяснительная работа, то закрытие отдельных школ не вызвало бы такого возмущения в обществе.

    Напомним, 15 апреля Донецкий горсовет ликвидировал 3 общеобразовательные школы (№111 с украинским языком обучения в Петровском районе, №121 с русским языком обучения в Буденовском районе, №154 в городе Моспино) из-за малого количества учеников в них.

    наказать виновных в закрытии школ,
    8d5479d
  46. пускай Цапюк лудше джой закроет свого сынка там где торгуют наркотой и продают спиртные напитки несовершено летним

    Петя,
    a3fbae5
  47. обоп с поверкой надо в джой и все клуб александрии

    alnet,
    71fb8c4

Добавить комментарий: