Хроники Александрии

Гроші, транспорт і пільговики

, 11.03.2011

Міський голова Степан Цапюк провів чергову апаратну нараду за участю керівників виконавчих структур органів ради, начальників державних правоохоронних, контролюючих і фінансових структур. На засіданні розглядалося два питання: обговорення законопроекту пенсійної реформи в Україні та аналіз стану автобусних пасажирських перевезень в Олександрії.

Доповідь начальника управління Пенсійного фонду в м. Олександрії Віри Кудим мала, зрозуміло, суто „пізнавальний” характер: про те, що солідарна система пенсійного забезпечення, нині діюча в державі, себе не виправдала, внаслідок чого дефіцит Пенсійного фонду України у минулому році склав 22,6 млрд. гривень, і він був покритий з Державного бюджету. Отож постає дилема: або зменшувати пенсіонерам розмір пенсій, або людям доведеться до виходу на заслужений відпочинок працювати довше. Розповіла начальник управління і про інші, вже й так загальновідомі ідеї нового пенсійного законопроекту, які великого інтересу в присутніх не викликали. Натомість їхні запитання до доповідачки стосувалися більше місцевих справ, та начальник управління змогла відповісти не на всі з них. Наприклад, вона повідомила, що в Олександрії від семисот до тисячі гривень отримує переважна більшість пенсіонерів — 72%, всього ж у місті їх 28 тисяч. Максимальну пенсію у 7 тисяч гривень отримує лише один олександрієць. (В. Кудим, звісно, не стала називати його прізвища). Разом з тим вона зауважила, що є й інші, нещодавно призначені далеко не малих розмірів пенсії, та щодо них їй взагалі не захотілося вдаватись до будь-якої конкретики.

А ще Вірі Кудим було поставлено напівкритичне запитання: чи відомо управлінню ПФ, скільки на даний час працює у місті жінок віком за 55 років, скільки їх, працюючих пенсіонерок, додасться після запропонованої урядом пенсійної реформи, і куди потім іти працювати молоді? Останнє запитання, звісно, було не в компетенції цього фахівця, але і на перші два вона, як виявилось, не була готовою відповісти. Замість неї часткова відповідь надійшла від присутніх заступників міського голови: в освітній сфері міста вже зараз частина працюючих пенсіонерів становить близько 70%, приблизно така ж ситуація — в міській медицині.

Щодо наступного питання порядку денного, яке мало цілком місцевий зміст, інформував начальник управління економіки Віктор Мартиненко, який охарактеризував діяльність кожного з 17-и зареєстрованих автоперевізників. Здається, такий детальний аналіз таємниць із „святая святих” міських пасажироперевезень з демонстрацією фотознімків переповнених автобусів, вкрай зношених транспортних засобів, з цифровими і діаграмними даними ще ніколи не робився (принаймні привселюдно), починаючи від регулярності виконання рейсів на визначених маршрутах, кількості найманих працівників, оформлених легально, фінансової діяльності перевізників, зокрема, сплати податків і зборів та отриманої субвенції за пільгові перевезення. У ході проведеного аналізу встановлено, що значна частина цих суб’єктів підприємницької діяльності порушує чинне законодавство, причому відразу за декількома видами, а саме: працюють за єдиним податком у той час, як їхні доходи перевищують 500 тис. грн. на рік; зареєстрована кількість найманих працівників не відповідає нормативній базі. Взагалі всім наведеним даним присутні іноді не встигали дивуватись. Як наприклад, тому, що в окремих перевізників лише половина водійського складу офіційно оформлена на роботу…

З приводу почутого міський голова доручив управлінню праці та соцзахисту населення надати інформацію до міської податкової інспекції про суму коштів, отриманих перевізниками, для перевірки достовірності декларування доходів з метою переведення їх на загальну систему оподаткування, робочій групі з питань легалізації заробітної плати та тіньової зайнятості населення — здійснити перевірку автоперевізників щодо легалізації найманої праці. Державтоінспекції рекомендовано контролювати дотримання норм перебування водіїв на робочому місці під час виконання рейсів на міських маршрутах. Управлінню економіки міської ради доручено перевірити пасажиропотік у час пік для визначення відповідності автотранспорту потребам населення.

Окремою темою можна назвати пільгові перевезення. Начальник управління праці та соцзахисту населення міської ради Олена Назаренко проаналізувала кількість пільгових рейсів і перевезених у них пасажирів протягом 2009-2010 років та суми субвенцій з Державного бюджету, перераховані перевізникам. Як показали перевірки, кількості пасажирів-пільговиків за даними різних обстежень (наприклад, громадськими організаціями і управлінням праці спільно з депутатами міської ради) далекі один від одного, як небо і земля. Лише на 6-й з 33-х пільгових маршрутів внаслідок останніх перевірок управлінням економія державних коштів склала близько 20 тис. грн., що для 33-х маршрутів на рік становить близько мільйона гривень. Ці кошти можна спрямувати на придбання спеціального транспорту для інвалідів, санаторно-курортних путівок, встановлення телефонів, здійснення капітальних ремонтів для ветеранів Великої Вітчизняної війни тощо. А узагальнила стан непомітної для стороннього ока „кухні” багатьох з наявних автоперевізників перший заступник міського голови Людмила Давиденко такою фразою: „Дурять нас, дурять пасажирів, дурять державу…”

А міський голова Степан Цапюк переконаний: коштів, які виділяє держава для перевезення пільговиків сьогодні, цілком достатньо, щоб усі, хто має на це право, могли їздити у будь-який час на будь-якому з маршрутів без винятку, а не лише на пільгових. Управлінню праці та соціального захисту населення доручено проводити перерахунок коштів за пільгові перевезення лише тим перевізникам, хто здійснює їх згідно з чинним законодавством. Державній автоінспекції рекомендовано взяти під контроль технічний стан автотранспорту, який здійснює перевезення пасажирів, а також перевірити його місцезнаходження у нічний час.

Також на нараді проаналізовано виконання доручень міського голови попередніх апаратних нарад.

Олександр Наріжний

Комментарии:

  1. Напишіть,будь ласка,коли буде відбуватися вистава «За двома зайцями» в ПК Світлопільський

    Лена,
    08588de
  2. И ВАРТІСТЬ КВІТКА ДЛЯ ДОРОСЛИХ ТА ДІТЕЙ

    (Гость) города Макеевки,
    263d53e
  3. До чого тут вистава? Відбудеться вона 26 березня о 12 годині.

    любитель,
    a7c41a1
    • На засіданні розглядалося два питання: обговорення законопроекту+ пенсійної реформи в Україні +та аналіз стану автобусних пасажирських перевезень в Олександрії.

      ТЯЖЕЛОВАТО,
      263d53e
  4. Желательно опубликовать сведения о том, будут-ли и дальше в Александрии собачьи (льготные) рейсы или льготчики будут пользоваться правом бесплатного проезда на всех без исключения рейсах. Приравниваются-ли в выполнении законов предоставляющим льготи маршрутные такси (газельки) к ЛАЗам, ПАЗам и прочим. А также перечень льготных категорий, которые пользуются правом бесплатного проезда, чтобы расставить все точки над «і».

    Любопытный,
    77fe5f4
    • Прийняття рішення щодо забезпечення безкоштовного проїзду пільгових категорій громадян — вимога закону, яка тривалий час ігнорувалась владою — причем будь-якою. Інша справа, якими стануть її наслідки як для перевізників так і для мешканців. Але вже сьогодні зрозуміло — ситуацію взірвано: перевізники швидко загинаються, грошей ледве вистачає на всі рейси, про зарплату працівникам ніхто не згадує, вже найближчим часом перевізників зроблять ворогами народу, достатньо дочекатися, яким чином будуть відшкодовуватись втрати перевізникам. По тону влади зрозуміло, що ніяк. На мою думку далі станемо свідками піар-акції «пільгові категорії захистили, закон виконали, і жодний закон не забороняє підняти вартість проїзду»- прямо майданний лозунг «багаті допоможуть бідним». Втім поживемо, побачимо

      forsage,
      cea6d6a
  5. Надо понимать, что в принципе Вы за то, чтобы «оставить всё как было». Тогда вопрос: сколько в Украине населённых пуктов, где действует такой, с позволения сказать ПОРЯДОК «перевезення» льготных категорий «мешканців», какой был у нас: когда в автобусах с сотенными номерами этих самых «мешканців» перевозят как скотину?

    Любопытный,
    77fe5f4
    • Нигде никто до "собачих" рейсов не додумался — вопрос о беспределе ставился давно, в том числе и мной. Но позади уничтоженный и полностью лежащий на дотации город, с 33 тысячами пенсионерами и пустым бюджетом, поэтому вначале крайними сделают перевозчиков, а потом и граждан без льгот. Завтра перевозчики будут ставит два вопроса либо повысить цены на проезд либо монетизация льгот. Где же выход? проблемы исключительно экономические и могут быть решены исключительно комплексно, а не в способ нагнуть того, кто еще не загнулся

      forsage,
      cea6d6a
  6. Шара объема не имеет. Один пенсионер ездит 10 раз в месяц, а другой 200 раз. А льготы положены всем. У одного пенсия 700 грн, у другого 2 тыс грн. Помощь должна быть адресной. Взять все деньги положенные на льготы, разделить на всех пенсионеров с минимальной пенсией и выплатить получившуюся суму каждому пенсионеру деньгами. А они пусть сами решают, на проезд потратить эти деньги или на другие нужды. Комуто проезд нужен, а комуто важнее лекарства или продукты. Так деньги не будут разворованы, пенсионеры с минимальной пенсией не будут обижены, перевозчики и остальные пасажиры не пострадают. В реальности думаю будет так: сейчас перевозчики начнут нести убытки, будут сокращать маршруты. Власти обвинят их в невыполнении обязательств и заберут лицензии. Потом лицензии получат нужные люди. Т.е. произойдет передел рынка перевозок. После того как нужные люди получат маршруты, поднимут цены.

    ...,
    18aa683
  7. Трудно не согласиться с двумя последними коментариями. Единственно, с чем категорически не согласен, так это с тенденцией на сокращение разрыва в качестве жизни между пенсионерами заработавшими минимальную пенсию и теми, кто тяжёлым трудом в шахтах и т.п. заработал её большую, чем минимальная. Минимальную пенсию (как и минимальную зарплату) необходимо повышать, но нарушая ПРИНЦИП СПРАВЕДЛИВОСТИ можно лишить граждан мотивации трудиться, защищать независимость и суверенитет государства, бороться с преступностью…

    Любопытный,
    77fe5f4
  8. Нельзя уравнивать, скажем тех, кто начиная со школьной скамьи вместо того,чтобы трудиться на уроках — вдыхал табачный дым в школьном сортире, потом , с горем пополам отмучив 8-9, а то и 10-11 классов, жил по принципу: день прошёл и слава Богу и теми, кто «ПАХАЛ» и, жертвуя многим, в том числе и здоровьем, заработал больше, чем минимум.

    Любопытный,
    77fe5f4
  9. Любопытный А кто-то «пахал» не меньше а заработал минимум. У нас уровень зарплаты не зависит от вложенного труда. А человек с минимальной пенсией это не обязательно прогульщик и бездельник. А очень даже может быть трудягой которого государство обидело сначала низкой зарплатой а потом низкой пенсией.
    Льгота она для того и есть чтобы выравнивать разрыв. И помогать малообеспеченым, а не тратить бюджетные средства на тех кто и так не бедствует. И вообще все льготы должны быть адресными, все должно быть посчитано до копейки. А не так — миллион туда, миллион сюда, а возил ли он льготчиков и сколько никто не знает. А может перевозчик половину деньг выделенных для компенсации перевозок отнес назад чиновнику в карман, ради этого и затеяли все эти льготы, а не для помощи пенсионерам.
    Если малообеспеченый пенсионер получит к пенсии например 50 или 100 грн на проезд, то это будут его деньги. Он потратит их как ему нужно. Они не будут украдены ни перевозчиком ни чиновником. И ездить от будет только тогда, когда надо, чтобы секономить деньги. А так можно кататься по городу с утра до вечера, всеравно бесплатно.

    ...,
    c1e1b55
  10. Уважаемый … , согласиться с Вами, опять же, можно лишь частично. Я имел ввиду не только перевозку пассажиров. Имелось ввиду, что в нашем, с позволения сказать, государстве, идёт уравниловка: 15 лет отработал или 40 — результат почти одинаков. Попытки облегчить жизнь пенсионерам (да и работающим тоже) должны осуществляться ПРОПОРЦИОНАЛЬНО вложеному труду и стажу, а не по принципу " абы не подохли".

    Любопытный,
    77fe5f4
  11. льготы отмкенить»пенсионерам

    жека,
    bfa6ba1
    • І всім жЗЕКАМ ОТМКЕНИТЬ мозги, бо вони їм заважають…

      Мальчиш Кибальчиш,
      801be80
  12. В Полтаве с 11 марта цена проезда в маршрутках снизилась на 25 коп – до 1,75 грн. Как сообщают жители города, по 1,75 грн ездит большинство маршруток.

    Напомним, депутаты Полтавского городского совета на своей очередной сессии 31 января проголосовали за увеличение проезда в маршрутках с 1.25 до 2 гривен. Новый тариф начал действовать с 4 февраля. Позже против такого повышения выступило руководство Полтавской облгосадминистрации и Антимонопольного комитета Украины.

    СОСЕДНИЙ САЙТ,
    8031292
  13. Лохотрон под название «льготные перевозки» закончился интересным решением сегодняшнего исполкома — предоставить перевозчикам возмещение их затрат по перевозкам льготных категорий граждан в обьеме предыдущих двух месяцев, т.е. когда те осуществляли ограниченное количество таких рейсов — тобто хрен вам , а не відшкодування. Дальше начнется самое интересное учитывая, что по результатам мониторинга, власть возмещала 20-30% таких перевозок, на некоторых маршрутах обьем возмещений должен был вырости в 5-6 раз. Скоро точно пешком ходить будем или самим платить за едущего рядом пенсионера

    forsage,
    59cb301
  14. Не потрібно нікого ляката про пішком і про оплату за того парня, який вже пенсіонер. Ми і так за нього платим в транспорті, надання субсидій та інше сплачуючи податки. Якщо перевізникам так погано вести свій бізнес в нашому місті нехай закривають його. А владі необхідно оголосити новий конкурс і в інших містах і прийдуть інші, що будуть здійснювати пільгові перевезення відповідно до вимог чинного законодавства та здійснюватимуть їх на нових, а не так, як наші черметних автобусах. Що ж до оплати пенсіонерами за проїзд тоніхто не може примусити їх інвестувати в бізнес наших перевізників, більшість яких і стали ними порозкрадавши рухомий парк державних автотранспортних підприємств.

    оригінал,
    61d2cca

Добавить комментарий: