Хроники Александрии

Нове обличчя влади

, 27.12.2010

Усі, хто останнім часом відвідував олександрійський „Білий будинок”, не могли не помітити змін, які відбулися у ньому. По-перше, звичайно, турнікет при вході на головні сходи (як у метрополітені). Певна річ, цей пристрій встановили, аби обмежити рух „нагору”. Народ зрозумів нововведення як спробу чиновників відгородитися від тих, чиї інтереси вони мають представляти і відстоювати. Ці відчуття підсилюють дебелі охоронці поряд з турнікетом, які „завертають” бажаючих поспілкуватися із владою. Щоправда, не всіх, деякі активісти все-таки долають усі перепони і пробираються всередину приміщення міської ради, де на них чекає ще одна несподіванка — масштабні ремонтні роботи у коридорах та кабінетах влади. „За які кошти проводиться ремонт?”, — мимоволі задаються питанням відвідувачі „Білого будинку”. Відповідь на нього надав керуючий справами виконкому міської ради Володимир Чеботарьов, який також розповів про зміну графіка роботи олександрійських посадовців та про нововведення у роботі зі зверненнями громадян.

Отже, правляча політична сила, яка на всіх рівнях обіцяє зробити все для того, аби голос кожного громадянина був почутий, активно впроваджує задекларовані напрямки діяльності і в нашому місті. Одним із перших кроків нового керівництва Олександрії стала оптимізація роботи зі зверненнями громадян. За словами В. Чеботарьова, тут місцеві посадовці керувалися принципом: „Не громада для чиновника, а чиновник для громади”. Ними розроблено нове положення про порядок роботи зі зверненнями громадян, згідно з яким з усіма питаннями до влади олександрійці будуть звертатися у кабінет № 124, що розташований на першому поверсі приміщення міської ради. Туди ж будуть викликатись чиновники — для вирішення питань, викладених у зверненнях жителів міста. Очікуваний ефект: людина не почуватиметься у ролі прохача, не буде змушена ходити кабінетами і просити прийняти і вислухати її.

Відділи, до яких найчастіше звертаються люди, незабаром будуть перенесені на перший поверх. Тому потреба ходити на верхні поверхи будівлі міської ради скоро зникне. Стосовно турнікета, який так обурює олександрійців, Володимир Вікторович зауважив: „Я вважаю, що тут немає проблеми.

Це загальноприйнята практика в органах державної влади та місцевого самоврядування. Звісно, якщо людині справді треба потрапити на прийом до посадовця, охоронець її пропустить”.

До речі, розпорядженням міського голови з грудня змінено графік роботи міської ради. Тепер „Білий будинок” офіційно працює з 9.00 до 18.00 з перервою на обід з 13.00 до 14.00, як і всі інші органи державної влади. А ще у міській раді тривають скорочення, або, як говорять посадовці, — оптимізація структури апарату та виконавчих органів ради. Планується скоротити чисельність працюючих зі 196 до 164 штатних одиниць. „Це реальний спосіб економії коштів платників податків (десятки тисяч гривень, які вивільняться після скорочення, поповнять місцевий бюджет) без негативних наслідків для діяльності влади, — наголосив керуючий справами виконкому. — Зекономлені кошти можуть бути використані на потреби галузей освіти, культури, медицини, на житлово-комунальне господарство. Силові методи скорочення застосовуватись не будуть. Зараз тривають консультації з профспілками щодо зведення до мінімуму негативних наслідків оптимізації. Але цей процес незворотній. Ми будемо робити все для економії коштів”.

Скорочення апарату управління — не місцева ініціатива, а загальноукраїнська тенденція, започаткована президентом. В Олександрії вже ліквідована спецінспекція з благоустрою (її функції виконуватиме відділ УЖКГ), деякі відділи об’єднаються в управління. На даний час оголошені конкурси на вакантні посади начальників управлінь економіки, освіти, охорони здоров’я, інформаційно-аналітичного управління і на деякі посади УЖКГ. Найбільша кількість людей буде скорочена з управління праці та соціального захисту населення, співробітники якого завжди скаржилися на велике навантаження. На три особи поменшає працівників УЖКГ. Більшою мірою скорочуються вакантні ставки, а не живі люди, запевняють посадовці. Проте конкретні випадки розглядатимуться окремо і по кожному з них прийматиметься окреме рішення, а скорочених людей „максимально намагатимуться працевлаштувати”.

Влада обіцяє ліквідувати і таке явище, як неекономне використання коштів самими чиновниками. Проаналізувавши витрати апарату управління, В. Чеботарьов виявив необґрунтоване тринькання. Скажімо, щомісячні рахунки за телефонний зв’язок складали більше трьох тисяч гривень. Одна із співробітниць наговорила за день зі стаціонарного на мобільний телефон близько ста гривень. Розпорядженням міського голови дзвінки зі стаціонарних телефонів на мобільні у міській раді заборонено, тривалість міжміських телефонних дзвінків обмежено. Контролюватиметься раціональне використання пального (встановлено щоденний ліміт), а товари і послуги замовлятимуться тільки у тих, хто запропонує найнижчі ціни.

При такій економії звідки ж взялися кошти на ремонт? Як з’ясувалося, роботи проводяться за спонсорську допомогу депутатів та інших небайдужих і небідних людей. Наразі ремонт триває повним ходом, але попереду ще багато роботи, тож кошти на його завершення будуть закладені у місцевий бюджет наступного року. Як зазначила перший заступник міського голови Людмила Давиденко: „Ремонт проводиться для людей. Не може бути поваги до влади, яка не здатна навести лад навіть у власному приміщенні і навколо нього. (Мається на увазі стоянка автомобілів, де віднедавна можуть паркувати авто тільки співробітники органів влади. — Авт.) Працюючи в області, я мала можливість побувати у багатьох районних адміністраціях, міських радах, і можу сказати, що стан приміщення Олександрійської міської ради — це вже занадто… При цьому відомо, що кошти на капітальний ремонт виділялися і раніше, але куди вони поділися?..”

Олена Карпачова

Комментарии:

  1. Ремонт проводиться для людей… Действительно сейчас жителей Александрии ну очень волнует ремонт в «белом доме».

    Ленчик,
    eb42cb8
  2. «… При цьому відомо, що кошти на капітальний ремонт виділялися і раніше, але куди вони поділися?..”

    Во-во! Действительно, куды? С этого бы места да поподробнее.

    Любопытный,
    6b7d678
  3. Жалко женщину-журналиста, сколько времени человек будет в душе мучаться, написав такой бред — прямо газета «Правда», 1975 год статья «Партия Ленина, сила народная нас по пути коммунизма ведет». Теперь о главном: турникет, потому что боятся, ремонт потому что нагнули, денег не заплатят, в бюджет запланируют и украдут, сокращения, потому что экономят деньги для себя — сегодня никого не сократили, в бюджет затраты внесут, потом сократят.
    Сокращаемые уже сегодня готовы двинуть, чтобы не двинуться от маразма, те кто останутся вспомнят Армагедон — «и живые позавидуют мертвым». Нашлись люди, которые решили этого Армагедона не ждать и уволились — тот же Дьячук, просто молодец, уважаю — не ходить же выслушивать бред от Чумак? Не думаю, что долго выдержит Садомиченко — тот уже перешел на русский мат. Через несколько дней будем встречать Год Кролика, но поближе к весне в городе появится другой зверек — Песец

    дежурный по ворисполкому,
    8ff8dc0
  4. «…Звісно, якщо людині справді треба потрапити на прийом до посадовця, охоронець її пропустить” Я так розумію. що питання чи потрібна людині допомога вирішуватиме охоронець?
    Нічого, до наступної осені ця банда звільнить усі приміщення. Реформатори, мля….

    Cуровый,
    41a0243
  5. «На даний час оголошені конкурси на вакантні посади начальників управлінь економіки, освіти, охорони здоров’я, інформаційно-аналітичного управління і на деякі посади УЖКГ» — і це називається скорочення?

    а почала «НОВА ВЛАДА» дійсно з скорочення — КУЛЬТУРИ! Надзвичайно показово для неї. Скороченню, або як лицемірно це називають, ОПТИМІЗАЦІЇ, підлягають 42% працівників закладів культури. Якщо там працювало 10 чоловік, то залишається 5, якщо 5, то залишаються 3!!! Наступний етап, зрозуміло, закриття закладів, бо скорочувати уже не буде кого. Та якби ж іще скорочення було справді скороченням по Закону. А то давлять на працівників, щоб добровільно писали заяви, щоб не ставити на біржу.

    Аноним,
    3308ce4
  6. ===Та якби ж іще скорочення було справді скороченням по Закону. А то давлять на працівників, щоб добровільно писали заяви, щоб не ставити на біржу.====ТАК ,ЦЄ явні ознаки злочину!!!!=+А если относится к социально незащищённым слоям населения, то пусть идёт в прокуратуру – это их обязанность защищать права обездоленных.( от Хурдымурды ТракторбаевА, )

    РВС,
    c2cbd73
  7. А что, Дячук ушел? А как за Цапюка задницу рвал!

    Избиратель,
    d7be823
  8. Дьячук + Назаренко (управление труда и социальной защиты) — нормальная команда в социалке, вопросы решались. Дьячук ушел не дальше депутатского кресла, Назаренко жуют круглосуточно, то городская власть, то прокуратура + заболбали участием в разных комиссиях + навесили сокращение. С Цапюком эти люди бы нормально работали, но этот монстр с амбициями — Давыденко….

    дежурный по ворисполкому,
    0e50541
  9. Анониму 27.12.2010
    Не понял. Как можно «давить» на сокращение? Ну не напишет человек заяву на увольнение. Ну и что ему будет?

    Любопытный,
    d7be823
  10. Любопытный, 28.12.2010 # Давят исключительно по выполнению своих обязанностей, угрожают статьями и прочим маразмом, но я уже об этом писал — никто ручкой за вас водить не будет, поэтому держитесь — руководство должно почувствовать вашу твердость и решительность — в большинстве случаев это помогает — никаких слез и причитаний. Сейчас такая ситуация — людей сокращают, но их функции остаются, руководитель увольняет работника — прийдется самому делать его работу

    forsage,
    0e50541
  11. я вас умоляю, сокращая сегодня, через пол года наберут в два раза больше.
    Аксиома проверенна временем на Украине.

    албанец,
    17bf0a9
  12. Правди у цієї влади не було до виборів не має і заораз.
    Або п.Чеботарьов не володіє інф. або навмисно, як і інші фахівці-однопартійці, говорить мяко кажучи не правду.
    Вже сьогодні знайомих з УЖКГ запрошували підписати розпорядження про скорочення. І не 3, а 4 чоловіки, а пятого не було на роботі.

    22,
    3827362
  13. 22, 28.12.2010 # «як і інші фахівці-однопартійці» — це хто?

    forsage,
    eb42cb8
  14. ===Та якби ж іще скорочення було справді скороченням по Закону. А то давлять на працівників, щоб добровільно писали заяви, щоб не ставити на біржу.====ТАК ,ЦЄ явні ознаки злочину!!!!=+А если относится к социально незащищённым слоям населения, то пусть идёт в прокуратуру – это их обязанность защищать права обездоленных.( от Хурдымурды ТракторбаевА, )
    прокуратура отсылает (чтобы разобрались) все в белій дом — оттуда отписка прийдет — все, круг замкнулся…

    Козак Бабай,
    ad0ec9d
  15. Козак Бабай, 28.12.2010 #
    При чем тут прокуратура и тем более Белый дом.? Конституция Украины сильно изменила функции прокуратуры, применение переходных положений прокуратурой осуществляется выборочно, поэтому там вас отправят в суд защищать свои права, но и там шансов у вас мало — даже неверно примененные процедуры не спасают от сокращения, а только способны удлинить процес сокращения. С учетом того, что первоочередное право на оставление на работе имеют работники с более высоким профессиональным уровнем, т.е мнение руководителя, шансов еще меньше.

    forsage,
    eb42cb8
  16. Кто знает? Правда, что малому Цапюку на 15 лет Степан Кирилыч «Порш Кайен» подарил?

    Жора,
    d7a4cd8
  17. Да, вместе с водителем Проквасом.

    Жоре,
    1000a5c
  18. Скоро господина Прокваса за задницу возьмут «любимые» банки -будет и без Каена и без квартиры, даже любимый «тесть» не поможеь. А на счёт ремонта хочу сказать, это господин Дичко откат делает за кресло депутата

    житель,
    4d2c23e
  19. Не сокращения (оптимізація), а зачистки! Часть работников культури давно работают на не полную ставку, при 8-ми часовом рабочем дне. КЗоТ по понятиям.

    Бисквит,
    199439f
  20. вот рассуждають тут некоторые….
    помниться мне несколько лет подряд, все торочили про то, шо надо сократить численость служащих в Раде!! Один из Злакоманов на этом специализировался, письма там разные писал, и т.п.!! А теперь шо??? Все не то все ни так???? Надо ж быть последовательным в своих мышлениях панове!! Ну да, так счас получается что надо пойти на такие радикальные меры!! Я тоже понимаю тех людей, которых это коснулось! А какие ваши предложения??? Опять кое кто будет рассказывать шо много нахлебников в исполкоме!!!!

    Той, хто це написав!,
    f9115c9
  21. Зачищают тех, у кого нет крыши!

    Бисквит,
    82c1baf
  22. Той, хто це написав!, 11.01.2011 #
    «А какие ваши предложения??? Опять кое кто будет рассказывать шо много нахлебников в исполкоме!!!!»
    Тенденция не новая, но снова глупая — вначале оранжевые пришли, своих людей запхали, далеких от решения необходимых проблем, теперь голубые зачищают для своих, а многим нормальным специалистам ни то, ни другое было не нужно — зачем убрали Бачинского с управления охраны здоровья, а теперь и Дьячука, единственный человек в городе, которая разбиралась в финансах — Ромашко, где она? Посмотрите кого сокращают? Людей с опытом и навыками административной работы, хотя некоторые и сами уходят — люди сокращаются, функции остаются. Многие оставшиеся увидев свои новые обязанности просто в шоке. Может громко сказано, но власть реально тупеет, при этом забыт главный кадровый принцип — собака бегающая летом за телегой, зимой будет бегать за санками

    forsage,
    0407ef9
  23. Давиденко Анаконда Вадимівна.
    Чумак Гюрза Миколаївна.
    Ставицька Кобра Іванівна.

    Відділ кадрів,
    c18ef29
  24. ОГОЛОСИВ КОНКУРС ЗАБУЛИ ПОВІДОМИТИ, тому КОМУ НЕ БАЙДУЖЕ, щоб управлінням КЕРУВАЛА ДОНЬКА Цапюка, прийміть участь у конкурсі, який оголошенно 29.12.10.
    Заяви приймаються протягом місяця.
    Посада: Начальник управління приватизації, оренди, майна та землі Олександрійської міської ради

    Кваліфікаційні вимоги: вища освіта економічного, землевпорядного або юридичного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

    стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом в інших сферах управління на керівних посадах не менше 5 років;

    вільне володіння державною мовою;

    вміння користуватися комп’ютером

    відділ СБУ,
    659a8c3
  25. Кажуть, що Мартиненко В.М. вже працює нач. упр. економіки.
    А що правда, кабз….
    Це не морозиво продавати. Не може дати ради магазину біля РРЗ. А місто ?!
    Можлило хто скаже що М. зробив доброго для ПУВКГ чи мешканців міста.
    Заслуги перед ПР не рахую.

    22,
    3827362
  26. ОДНА БАЛАКАНИНА.
    17 січня міський голова С. Цапюк провів нараду із землекористувачами, у яких відсутні договори оренди земельних ділянок. На ній були присутні перший заступник міського голови Л. Давиденко, прокурор міста В. Приходько, начальник міліції Д. Ткачонок, представники відділу держкомзему в м. Олександрії та управління приватизації комунального майна, землі міської ради. Осіб, які не заключили або не перезаключили відповідні договори, починаючи з 2002 року, у місті нараховано 129. На зустріч було запрошено 35 таких землекористувачів, 25 з них при нарахуванні мінімальної ставки оренди (3%) заборгували місту більше 1 мільйона гривень. ( ЗГІДНО РІШЕННЯ № 1454 ВІД 30 КВІТНЯ 2010 РОКУ « Про визначення ставок орендної платиза користування земельними ділянками на території міста Олександрії» П.3 ЗГІДНО ЯКОГО ДО 31. 12.2010. розмір орендної плати за діючими договорами оренди земельних ділянок ЗАЛИШАВСЯ СТАРИЙ А З 01.01.2011 РОЗМІР ОРЕНДИ ПОВИНЕН БУТИ ЯК ВИЗНАЧЕНО У ПРИЙНЯТОЙ МЕТОДИЦІ, ЗГІДНО ФУНКЦІЙНОГО ВИКОРИСТАННЯ.
    ОДЖЕ ДО 01.01.2011 РОКУ З УСІМА ОРЕНДАРЯМИ ЗЕМЛІ, УПРАВЛІННЯ ПОВИНО БУЛО ЗАКЛЮЧИТИ ДОДАТКОВІ УГОДИ ЗА НОВИМИ ТАРИФАМИ.
    Чому не зроблено, які міри прийняті до орендарів та посадових осіб, які збитки та хто їх буде відшкодовувати.
    Як зазначив Степан Кирилович, це — місцеві податки, які з 2011 року стовідсотково надходять до бюджету Олександрії. А це — утримання освіти, медицини, ЖКГ тощо. Міський голова запропонував присутнім у місячний термін поновити або укласти договори оренди земельних ділянок та сплатити кошти з орендної плати за час відсутності відповідних договорів. Тих підприємців чи фізичних осіб, які не з»явилися на нараду, міський голова відвідає особисто.( ПОЇДЕ НА ВУЛ. КУЙБИШЕВА ДО СИНА ТА ДИЧКА) Перший заступник міського голови Л. Давиденко зазначила, що практика затягування оформлення документів та несплати податків до міського бюджету, яка існувала при попередній владі, буде припинена. (Л.ДАВИДЕНКО МАБУТЬ ЗАБУЛА, ЩО САМЕ ВОНА В ЦЕЙ ПЕРІОД БУЛА ПЕРШИМ ЗАСТУПНИКОМ ЯКИЙ КОНТРОЛЮВАВ РОБОТУ УПРАВЛІННЯ ПРИВАТИЗАЦІЇ, ОРЕНДИ МАЙНА ТА ЗЕМЛІ, НА ЯКИЙ РІШЕННЯМ № 1179 ВІД 4 ВЕРЕСНЯ 2009 РОКУ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЮ МІСЬКОЮ РАДОЮ БУЛО ПРИЙНЯТЕ РІШЕННЯ Про внесення змін до рішення міської ради від 26 лютого 1999 року № 90 „Про розмежування повноважень управління майном, яке належить до комунальної власності територіальної громади міста від 4 вересня 2009 року, ПОКЛАДАННІ ЗАЗНАЧЕНІ ФУНКЦІЇ КОНТРОЛЮ ПО СПЛАТІ ОЕНДИ ЗА ЗЕМЛЮ. Після завершення місячного терміну добровільного заключення договорів рішення сесії по відповідних ділянках будуть змінені, а заборгованість стягнено в судовому порядку ( ЦІКАВО ЯКИМ ЧИНОМ, ЗГІДНО ЗАКОНУ УКРАЇНИ ОРЕНДНА ПЛАТА БЕРЕТЬСЯ ПІСЛЯ ЗАКЛЮЧЕННЯ ТА РЕЄСТРАЦІЇ ДОГОВОРУ ОРЕНДИ, НЕМАЄ ДОГОВОРУ НЕМАЄ, ЩО СТЯГУВАТИ), ЯКЩО ВИ НЕЗНАЄТЕ ДАЖЕ АЗІВ ТО ЗВЕРНІТЬСЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ДО КОЛИШНЬОГО НАЧАЛЬНИКА УПРАВЛІННЯ ПРИВАТИЗАЦІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ.

    албанец,
    f2f3d1f
  27. За попередньої влади був суцільний саботаж розпоряджень міського голови.
    Шкода що попередній голови такий шляхетний. А з лай… потрібно було застосовувати їх методи.

    22,
    3827362
  28. ЗНОВ ПОРУШЕННЯ, В ЯКОМУ ПРОГЛЯДАЕТЬСЯ КРИМІНАЛ, ПРОКУРОР МОВЧИТЬ.
    18 січня відбулася позачергова сесія міської ради. Депутати дозволили використання нормативної грошової оцінки земельних ділянок по м. Олександрії, затвердженої рішенням міської ради від 29.12.2003 року № 383 до затвердження сесією результатів проведення нової нормативної грошової оцінки для визначення у 2011 році розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, плати за договорами особистого строкового сервітуту, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.
    ЗГІДНО З ДІЮЧИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ, ТЕРМІН нормативної грошової оцінки НЕ ПОВИНЕН ПЕРЕВИЩУВАТИ 7 років.
    НЕ РОЗУМІЮ, ВЛАДА ЯКА 17/01/2011 ЗАЯВЛЯЄ, ЩО ПОТРІБНІ НОВІ НАДХОДЖЕННЯ НАВМИСНО В СУПЕРЕЧ ЗАКОНУ НЕХОЧЕ ПРИЗНАЧАТИ ПРОВЕДЕННЯ ГРОШОВОЇ ОЦІНКИ МІСТА, З ЇЇ ПРОВЕДЕННЯМ ЗНАЧНО ВИРОСТЕ НАДХОДЖЕННЯ ВІД ОРЕНДИ ЗЕМЛІ, АБО МЕРУ ВИГІДНО ОТРИМУВАТИ МАЛЕНЬКУ ОРЕНДУ ТА ВЕЛИКІ ХАБАРІ.

    албанец,
    0fe10ec
  29. Олександрійський міський голова Степан Цапюк 10 лютого зустрівся з власниками магазинів, що реалізують хлібобулочні вироби — ЦІКАВО ЯК ВІН САМ ІЗ СОБОЮ СПІЛКУВАВСЯ, УСІМ ВІДОМО ЙОГО ПЕКАРНЯ.

    албанец,
    42e5486
  30. Хто знає на скільки тисяч Кіровоградське обласне територіальне відділення Комітету оштрафувало Оленксандрійську міську раду за створення ПП «Житлогоспа»

    албанец,
    77262ed

Добавить комментарий: