Хроники Александрии

ПП чекає, поки будинок впаде?

, 14.07.2010

Жителям будинку № 21 по вулиці Героїв Сталінграда не позаздриш — у підвалі їхньої дев’ятиповерхівки цілорічно стоїть вода. Талий сніг, потоки води після дощу, каналізаційні стоки — все це ллється у підвал і там залишається надовго. Крім того, хтось із жителів висипає туди сміття. А взимку у підвалі поряд з „водоймою” ночують волоцюги.

Через постійну вологість у під’їздах багатоповерхівки не переводяться полчища лютих комарів. Навіть взимку немає від них спасіння. Та і це ще не все. Найстрашніше, що на фундаменті і на стінах будинку раз по разу з’являються нові тріщини.

Жителі будинку, біля якого і влітку не висихає величезна калюжа, вважають, що причина їхніх неприємностей несправна каналізація у розташованому у пристрої кафе „Привал”. Роками вони скаржились в усі інстанції з проханням зробити хоч що небудь.

Старша будинку № 21 Наталія Віцієнко ще після зливи у вересні 2008 року написала листа до МНС. Комісія побувала у будинку тільки через півроку, у травні 2009 року. Попереджені заздалегідь про її приїзд працівники ПП „Будинковий сервіс” за два дні викачали з підвалу воду і швиденько замазали цементом тріщини на фундаменті. Під час візиту комісії Наталія Віцієнко була на роботі, а двох жителів, будинку перевіряючі попросили підписатися під актом обстеження: роботи виконані, і води у підвалі немає. „МНС у справах захисту населення за результатами перевірки, проведеної за участю представників МНС Кіровоградської області Олександрійської міської ради та мешканців вашого будинку, повідомляє: порушень умов життєдіяльності не виявлено, загроза виникнення надзвичайної ситуації, пов’язаної з руйнуванням основних конструкцій, відсутня, витоків у підвал з мереж будинків на момент обстеження не виявлено. З усіх питань звертатися до балансоутримувача будинку — міської ради, оскільки питання, порушені у зверненні, належать до її компетенції”, — таку відповідь отримала невдовзі Н. Віцієнко.

Але проблема залишилася невирішеною, і „озеро” у підвалі з’явилося знову. Жінка телефонувала на урядову „гарячу лінію”, зверталася до міністерств МНС і ЖКГ. Звідти приходили директиви до ПП „Будинковий сервіс” та „Комбудсервіс”. Ті відповідали: „Віцієнко не спеціаліст, оцінити ситуацію не може”. Говорять: вода у підвалі накопичується через будівельний брак, допущении при зведенні будинку. Проте на будинку досі є напис МЖК, і живуть у ньому ті, хто сам будував його 20 років тому. „Підвал був у відмінному стані, ми самі прокладали там труби, ніякого браку не було, інакше будинок би не прийняли в експлуатацію”, — говорять жителі. Не треба бути великим спеціалістом, аби побачити — будинок поступово руйнується. У своїх нещастях люди звинувачують кафе „Привал” — мовляв, поки його не було, підвал стояв сухим. Два тижні тому каналізацію у кафе замінили. Підвал поки що не висох, а що буде далі — невідомо. У відносинах жителів з ПП „Комбудсервіс” як кажуть, найшла коса на камінь.

Мешканці говорять: „Коли вони почнуть робити що-небудь суттєве, тоді будемо платити гроші”. Комунальни-т ки ж без оплати працювати не хочуть і не можуть. Тариф — 79 копійок за квадратний метр житлової площі — люди говорять, ПП встановив самостійно. До складу тарифу входить у тому числі і прибирання підвалів та технічних поверхів. „За документами прибирання виконується, фактично — дуже і дуже рідко. У документах зазначено, що робіт з прибирання підвалів та технічних поверхів за 8 місяців 2009 року виконано на суму 1091 грн. Але у відповіді МНС сказано, що свого часу послуга прибирання підвалів і технічних поверхів була відхилена мешканцями. Далі читаємо: „Мешканці від проведення зборів ухиляються”. Як же вони відмовилися від послуги, якщо зборів не було жодного разу? І таких „цікавинок” у документах багато.

„Ми переживаємо, щоб наш будинок не впав, —— говорять жителі будинку № 21. -— В Одесі декілька будинків зруйнувалися через те, що у підвалі роками стояла вода. Те ж саме може бути і з нашою багатоповерхівкою. З 16 послуг ПП, за нашими підрахунками, виконує тільки 3. Ми не можемо контролювати, куди витрачаються гроші, сплачені нами за обслуговування житла. Виконання робіт ми не бачимо, зате бачимо, як керівник ПП „Комбудсервіс” їздить на нових автомобілях. Чули, що незабаром в Олександрії буде створене комунальне підприємство, до якого надходитиме квартплата, і яке вже розподілятиме їх між комунальниками за виконані послуги. Але ж очолювати дільниці нового КП будуть ті ж самі начальники ПП з обслуговування житла, бо вони, бач, компетентні, зна-. ють господарство. Навіщо такі нововведення? Ми б створили ОСББ, якби наш будинок привели до ладу і відремонтували. А так -розуміємо, що не потягнемо цю справу — надто багато треба грошей, а жителів — мало: хто на заробітках, а хто і не платить…”

Головний інженер ПП „Комбудсервіс” А. Большой завірив, що вода із підвалу будинку № 21 відкачується регулярно. Але ж легше усунути причину, а не витрачати сили, нерви і гроші на усування наслідків.

Ярослава Волошко

Комментарии:

  1. не переживайте люди скоро выборы воду откачают и цапюк Вам пообещает что воды больше не будет, голосуйте он не обманет, ОТРЕЖУТ ВАМ ВОДУ — НАФИГ- голосуй за цапюка.

    Ларин С.,
    03bac6e

Добавить комментарий: