Хроники Александрии

Оптова та зовнішня торгівля товарами м. Олександрії у січні–квітні 2010 року

, 6.07.2010

Оптова торгівля області у січні–березні 2010 році

У січні–березні 2010 р. оптовий товарооборот підприємств області становив 1,5 млрд. грн. і збільшився порівняно з відповідним періодом попереднього року майже на 22% (у фактичних цінах).

На продаж непродовольчих товарів припадало 63% обсягу оптового товарообороту, решта — на продовольчі товари.

Серед продовольчих товарів переважав продаж олії (37%), цукру (17%), решта — маргарин і жири харчові, молоко і молокопродукти, алкогольні напої, тютюнові вироби, шоколад, шоколадні і кондитерські вироби тощо.

Серед непродовольчих товарів найбільші обсяги продажу припадали на насіння соняшнику (14%), бензин моторний (12%), паливо дизельне та культури зернові ( по 8%).

Основу оптового товарообороту області (82%) складала продукція,  що вироблена на території України.

Зовнішня торгівля товарами м. Олександрії у січні–квітні 2010 року

Обсяг експорту товарів м. Олександрії у січні–квітні 2010 р. становив майже 4,2 млн. дол. США, імпорту — 4,4 млн. дол. Питома вага зовнішньої торгівлі товарами підприємств м. Олександрії становила 3,7% експорту та 7,5% імпорту області.

Експорт товарів здійснювався до 10 країн cвіту, імпорт — з 16 країн. Переважну більшість (99%) товарів експортовано містом до країн СНД, у тому числі до Російської Федерації — 65%. В той же час 66% імпорту міста надійшло з країн „далекого зарубіжжя”, у тому числі з країн ЄС — 41%.

Структура експорту товарів міста на 91% складалась з машин, обладнання та механізмів.

В імпортних надходженнях пріорітетними були продукти рослинного походження, машини, обладнання та механізми, продукція хімічної та пов’язаних з нею галузей промисловості.

Начальник Л. Б. Дівель

Продаж споживчих товарів через мережу супермаркетів та гіпермаркетів області у січні–березні 2010 року

У січні–березні 2010 р. населенню області реалізовано споживчих товарів на суму 875 млн. грн., з них продовольчих — на 423 млн. грн., непродовольчих — на 452 млн. грн.

За цей період 28% загального обсягу продажу товарів реалізовано через мережу супермаркетів та гіпермаркетів, які мають значну торгову площу і пропонують покупцеві широкий вибір продовольчих, непродовольчих товарів та додаткових послуг (стоянка автотранспорту, послуги з харчування, комплектування подарункових наборів та ін.). Найбільша кількість таких магазинів зосереджена в містах Кіровограді (61%), Олександрії (14%) та Знам’янці (11%).

За січень–березень п. р. обсяг роздрібного товарообороту міста Кіровограда на 38% сформовано за рахунок супермаркетів та гіпермаркетів, Знам’янки — на 60%, Олександрії — на 39%, Долинського району — на 33%.

У розрахунку на одну особу обсяг роздрібного товарообороту по області за цей період становив 859 грн. проти 241 грн. роздрібного товарообороту мережі супермаркетів та гіпермаркетів.

Перший заступник начальника Н. Л. Гарник

Комментарии:

Добавить комментарий: