Хроники Александрии

Пробне тестування: спробували — й не обпеклись?

, 19.03.2010

У суботу, 13 березня, всі бажаючі випускники шкіл змогли взяти участь у пробному добровільному тестуванні української мови та української літератури (перша зміна), хімії, англійської, німецької, французької та іспанської мови (друга зміна). У цій такій необхідній для відповідальних дітей справі взяла участь значна частина олександрійських школярів. Чому необхідній, запитаєте ви. Відповідь проста. Під час пробного тестування учень, навіть знаючи, що це ще не остаточний результат, усе ж відчуває відповідальність за нього. Діти перевірили себе: чи можна раціонально розподілити час, помилившись, виправити написане, чи вистачає часу на написання власного висловлювання і чи взагалі „прийдуть” думки про те, що писати і як написати якісно, що ще слід повторити з української літератури, що довчити з англійської мови. Наш кореспондент звернувся до учнів та вчителів з питанням, чи варто було брати участь у пробному тестуванні та якого досвіду набули ті, хто спробував свої сили.

Сергій: „Я добре навчаюся в школі. Маю мету — вступити до престижного вищого навчального закладу. Тому для мене не було сумнівів, однозначно я спробую свої сили — і спробував. Напередодні я переглянув матеріали підручників, довідників і впевнився, що готовий пройти іспит. Я задоволений. Допущено декілька помилок — що ж, буду повторювати, готуватися до справжнього іспиту. Усе, що ми вивчали на уроках, знадобилося”.

Ольга: „Скажу відверто: на пробному тестуванні з української мови та літератури я зовсім не хвилювалася. Може, саме моя впевненість і призвела до того, що я необачно не відповіла на деякі запитання, а вже дома аж у долоні сплеснула — та я ж це знала! Варто зробити для себе висновки: зосередженість, наполегливість — і результат буде достойний. А в цілому я задоволена”.

Наталка: „Я помітила цікаву деталь: на складні питання з української мови та літератури я відповіла правильно, а от в нескладних заплуталася. Я дійшла висновку, що правильним було рішення перевірити власні знання, у мене ще є час попрацювати над собою”.

В’ячеслав: „Я чомусь дуже хвилювався, тому й помилявся. Та все ж я задоволений, що, за порадою свого вчителя, я пішов на пробне тестування”.

Ігор: „Ще напередодні я думав, що пробне тестування — це даремна витрата часу. Е-е, ні. Довелося потрудитися. Тепер точно знаю, коли саме я ледарював і що саме мені слід прочитати з української літератури та поповнити словник англійської мови. Буду трудитися, не хочу підводити своїх батьків”.

Учитель: „Я рекомендувала учням взяти участь у пробному тестуванні. Психологічно діти мали змогу відчути себе в ситуації іспиту, проте вони мали хорошу можливість перевірити знання, а потім ще й надолужити невивчене, неповторене. Багато учнів залишилися задоволеними, були й такі, що вважали, що час витрачено даремно. Але без сумнівів можна сказати, що шанс перевірити знання поза межами школи — це унікальна можливість перевірити власну підготовленість, систематичність у засвоєнні знань, побачити „білі плями” власної компетентності”.

Наш кореспондент

Комментарии:

Добавить комментарий: