Хроники Александрии

Слизька і мокра безпорадність на вулицях Олександрії

, 25.02.2010

Жінки штовхають автобус біля автовокзалу 11.02.10

З початком зими саме це відчуття — безпорадність, відчули водії і пішоходи на вулицях міста.  Минав час, падав сніг, а ситуація на дорогах міста лише ускладнювалася. Сніг лежав — дива не відбулося. Тепер він почина танути. На дорогах, в реальній ситуації, водії і пішоходи і досі відмовляються повірити в те, що місто опинилося в такому стані. На сторінках „Відомостей” екс-перший заступник міського голови Володимир Турчененко зі своїм поглядом на стан справ:

„Якби міська влада діяла, то був хоч якийсь, та результат”.

З впевненістю можу говорити, що якихось обдуманих дій або планових у вирішенні цього питання абсолютно ніде не проглядається. Якось хаотично хтось якісь потуги приклав. Свого часу було розроблено, принаймні, він повинен ще існувати, план роботи в таких умовах. Там чітко на карті буквально було визначено — залучення яких підприємств, які за ними ділянки закріплено, які об’єкти, де чергують. Визначені головні напрямки руху транспорту, автобусних рейсів — ці напрямки в першу чергу розчищають. Тобто, просто, потрібно брати ці документи, вивчити і вжити заходів. А сьогодні ми бачимо відсутність будь-яких направлених організаційних дій. На мою думку, це від того, що перш за все у виконавчій владі працюють некваліфіковані люди, які самі не розуміють, що для цього потрібно, щоб вирішувати такі проблеми. Друге те, що як тільки у міській раді була створена нова більшість, відразу пішла кадрова ротація. Зміна кадрів пішла не на користь. Вона відбувалася не з урахуванням фаховості, а з урахуванням відданості партійній або відданості конкретній людині. І про ту ситуацію на дорогах, що відбулася, я не можу сказати, що це ситуація з розряду складних. Тут нічого складного немає — просто бери і вирішуй. Потрібно взяти і виконати роботу. А на це сьогоднішня влада не спроможна.

Ще я впевнений, що по закінченню зимового періоду значні кошти будуть витрачені на відновлення дорожнього покриття, будуть „комусь” оплачені ці роботи. Я бачив лише типову ситуацію, на жаль, коли не видно було на вулицях працюючих машин, що розчищали сніг — так, іноді, з одного самосвальчика на сніг викидали пісок біля автобусних зупинок. Ну, я можу припустити, що спочатку були помилки, можливо, хтось щось не зрозумів, але вже коли аж цілий місяць проходить — за цей період можна навчитися вирішувати такі питання. Ми залучали всі підприємства, на обліку була вся техніка — бульдозерний, тракторний, автомобільний парки. Достатньо було призначити на вихідні відповідального чергового, який чітко тримав зв’язок зі мною — якщо він не міг самостійно вирішувати певні питання, я оперативно включався, і протягом кількох годин питання вирішувалося. Сьогодні говорять, що це все через фінансові проблеми, що не можна закупити паливо — це,вибачте, „брєд”, самий справжній. Якщо виникала схожа погодна ситуація, в мене був зв’язок з кожним керівником автозаправочних станцій, і в будь-який момент ми по телефону вирішували питання з паливом — і на вихідні в тому числі. У борг або коли проблема така, що немає фінансування, за годину, максимум, ми вирішували питання забезпечення паливно-мастильними матеріалами. І то, цей час був потрібен місцевим керівникам АЗС для узгодження з власниками заправочних мереж. І ніколи не було, за той час, поки я працював, щоб керівники АЗС відмовлялися брати участь у подоланні сезонних складнощів.

Що буде далі? Буде танути сніг, буде весна, потім літо, осінь і знову зима. Я б не хотів би, щоб від влади були для олександрійців якісь труднощі. Але, на жаль, якщо влада некваліфікована плюс перспектива така, є інформація, що будуть звільнятися працівники — дійсно фахові працівники, а до роботи будуть залучатися люди, які зробили якусь послугу Партії Регіонів чи іншій політичній групі, то за такої ситуації…не дай Бог, звісно, можливі дуже плачевні результати при виникненні тієї чи іншої проблеми, і якщо напрямки вирішення і перспектива розвитку міста визначаються нефаховими людьми, то це не дає абсолютно ніякого результату. Я можу приклад навести. Роботи по водопроводу на Куйбишева розпочали, кошти прийшли в кінці року — кошти довелося повернути державі. Тепер залишилися „у розбитого корита”, і я не знаю, як будуть пояснювати, — мабуть, будуть шукати „крайнього”. Хоча, кошти були — можна було питання вирішити. Те ж саме можу сказати і по відновленню дорожнього покриття по проспекту Мира. Такий підхід — це обличчя тієї влади, яка є на сьогодні. Абсолютно нефахове, відповідальне рішення — „кинули” гроші, а та дорога не простоїть, мабуть, і року, тому що вона неконструктивно і бездарно виконана. Кошти вкладені, а за якість виконання робіт хто буде відповідати? Та, при такій владі, мабуть, ніхто.

Ось, давайте запитаємо у водіїв, які слова кожен з них говорить, коли проїздить Садовою…ну, не потрібно ж багато розуму — є визначені вулиці з інтенсивним рухом. Знам’янська, Енгельса, Куйбишева, проспект Леніна, 50 років Жовтня, Першотравнева і Садова. У першу чергу, — розвантажити транспортні потоки. Потім пустити важку тежніку, бульдозери Т-170 і позривати наледеніння з доріг. У мене вони автоматично включалися в роботу, якщо виникала відповідна погодна ситуація — навіть дзвінка не було потрібно. Тільки потім телефонували і доповідали, як ідуть справи. А ті далекобійники, які по кілька діб стояли на Знам’янській? Що вони про місто скажуть? Отак і формується в усій Україні імідж Олександрії. Головні дороги — це невеликий обсяг робіт. За день, буквально, все робиться. І не було ніякого стихійного лиха — це нормальна зима. Тепер, коли маємо плюсову температуру, треба терміново зайнятися розчисткою зливових траншей, воду потрібно кудись відводити — ще одна суттєва проблема, що назріла. Тому, сьогодні олександрійці мають приклад того, що влада не може працювати з наявним на сьогодні ресурсом і потенціалом. Єдине, що змогла сьогоднішня міська влада, це „пробити” вибори, зробити „революцію”. А що робити після революції, у них на це немає ні досвіду, як показує ситуація, ні бажання.

Записав: Володимир Міхалєвіч

Комментарии:

  1. Ну а навіщо їм про щось думати… представники ПР в міськраді вже давно працюють по одному сценарію. Всі роботи в комунальній сфері вони проводять на папері, відповідно їх фінансують, доречі далеко не за низчими тарифами, а дальше всі віртуальні гроші стають реальними і осідають у їх кишенях. А дальше хвалебні оди про команду професіоналів і всі довольні. Всі крім тих, хто ходить по вулицях Олександрії

    ЮЛІЯ,
    ff71907
  2. александрийцы давно уже поняли-что и бют и регионалы давно свою репутацию подмочили и стали скользкими!причем политика к александрийским дорогам?КТО РАБОТАТЬ БУДЕТ?

    старожил,
    416f54a
  3. ПР говорить, что всё хорошо, когда всё плохо «як дурному з гори котитися»…

    Googl,
    5e683cb
  4. Можно подумать, что плохие дороги Александрии — это имидж после одного-двух месяцев новых руководителей? Да нет же! Это годами делалось.
    По мне так хоть БЮТ, хоть ПР — все равно! Главное, что дорог в городе как не было, так и нет нормальных. И нечего теперь этому товарищу слюнями исходить и считать, сколько еще можно было бы украсть…

    tatka,
    6ff0cab
  5. Пусть огласят фамилию местного ,,чиновника,,который после ремонта Садовой подписал акты выполненых работ.Этим все будет сказано.

    vs,
    e237766
  6. To:vs
    Так Турчиненко наверное и подписывал, он же заступником был ))))

    trembita,
    3827362

Добавить комментарий: