Хроники Александрии

Хто відповідатиме за слизькі перехрестя?

, 19.01.2010

Обережно - ожеледиця!

Як повідомило ДАІ в період з 19 грудня по 10 січня сталося 19 ДТП, з них 4 — з тілесними ушкодженнями. Ожеледь і сніговий накат, з якими невчасно борються відповідні служби, принесли кілька тижнів тому відчутні збитки автовласникам. Найчастіше це відбувалося так: їхав в авто, не зміг загальмувати — слизько — і потрапив у ДТП. Ситуація типова і зовсім не безвихідна. Хоча, найчастіше винуватцем ДТП стає той, хто не встиг вчасно загальмувати, у суді можна довести, що в аварії винні служби, які повинні прибирати дороги — якщо водій гальмував, а машина як санки проїхала далі по слизькій дорозі. Головне, правильно оформити документи після дорожньо-транспортної пригоди.

У присутності двох понятих необхідно перевірити коефіцієнт зчеплення дорожнього покриття на місці ДТП і скласти акт стану дорожнього покриття, де має бути вказане місце виявлених дефектів, таких як сніговий накат або ожеледиця. В акті вказати, що тимчасові знаки обмеження максимальної швидкості і мінімальної дистанції, а також знак „слизька дорога” відсутні. Запропонуйте другому учасникові аварії в поясненнях письмово підтвердити, що стан дороги дійсно не дозволяв уникнути зіткнення — це у ваших спільних інтересах. Під час огляду місця ДТП і складання протоколів якомога більше звертайте увагу свідків випадку, що на відсутність дорожньої розмітки і знаків (особливо тимчасових, застереженнях про небезпеку). По можливості зафіксуйте дорожню обстановку і місце аварії на фото- або відекамеру. У своїх поясненнях на окремому бланку відразу ж зажадайте притягнути до відповідальності дорожньоексплуатаційну службу (що відповідає за ділянку дороги), яка не зуміла забезпечити дотримання ГОСТів на дорожнє покриття.

Ось що говорять нам „Технічні правила ремонту і вмісту міських вулиць і доріг КТМ 204 України 010-94”, із змінами і доповненнями, внесеними поправкою Державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 21 лютого 1995 року, пункту 7.3.: „Залежно від інтенсивності руху і температури повітря, очищення проїзної частини, без вживання хімічних реагентів, починають не пізніше, як через 0,5 годин після початку снігопаду і повторюють через кожних 1,5–2 години по мірі накопичення снігу”.

Наш кор.

…а тим часом, продовжують падати сніг і пішоходи. Як зазначили у травмпункті Олександрійської міської лікарні № 1, з 1 по 10 січня 2009 року звернулося з травмами 197 чоловік. Для порівняння — у 2008 році загальна кількість громадян склала 309 чоловік. Тобто, за десять днів нового року травмувалося дві третини від позаминулорічної „норми”! І це ще не остаточне число постраждалих — як ми пам’ятаємо, різке погіршення дорожніх умов розпочалося цієї зими у третій декаді грудня. Згідно статистичних даних, загальна кількість постраждалих за 2009 рік становить 413 чоловік (протии 309 за 2008-й!). Тобто, якщо умовно брати за основу показники 2008 року, то всього за 20 днів (неповний місяць!) арифметично маємо число 301. Майже, річний показник. Що тут скажеш? Сумно, але здається, що з „новою” міською владою олександрійці добряче потрапили на слизьке.

Комментарии:

  1. Чем больше мы в явропе (*опе) тем хуже. в суд подавать, на дорожные службы. Что хотели то и получили )))

    Антоним,
    269cf5f
  2. вот только дадут ли нам выиграть дело у гос структуры.

    Горожанин,
    58c0a3d
  3. мы им налоги платим ,значит мы их кормим.

    Антоним,
    269cf5f
  4. «Сумно, але здається, що з „новою” міською владою олександрійці добряче потрапили на слизьке.» Вернее сказать — вляпались )))

    Googl,
    ae936c5

Добавить комментарий: