В одному з попередніх номерів «ОТ» розповідалося про затвердження сесією міської ради нової структури виконавчих органів ради та скорочення чисельності працівників цього апарату управління. Хотілося б знати, який вигляд матиме нова виконавча структура міської влади і працівників яких відділів чи управлінь торкнулося скорочення штатів.
О. В. Антоненко, олександрієцьЯк уже повідомлялося, на черговій, 85-й, сесії міської ради було прийнято рішення про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів.
Реорганізація структури влади була викликана перш за все прозаїчною причиною — дефіцитом коштів на забезпечення її діяльності, а тому полягала у скороченні загальної чисельності державних службовців до 188. При цьому було ліквідовано такі підрозділи, як інформаційно-аналітичне управління з передачею його завдань та функцій управлінню забезпечення діяльності міської ради та управління у справах сім'ї та молоді шляхом приєднання його до управління фізичної культури та спорту міської ради.
Проте вивільнення працівників виконавчих органів у кількості 15 осіб відбудеться не лише з двох ліквідованих управлінь, а й з ряду інших. З яких саме — на даний час, за словами керуючого справами виконавчого комітету Павла Пасенчука, ще не визначено.
Нова структура виконавчих органів Олександрійської міської ради має такий вигляд:
- Виконавчий комітет Олександрійської міської ради.
- Управління забезпечення діяльності Олександійської міської ради.
- Управління справами Олександрійської міської ради.
- Управління економіки Олександрійської міської ради.
- Управління приватизації, оренди майна та землі Олександрійської міської ради.
- Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради.
- Управління фізичноії культури та спорту Олександрійської міської ради.
- Служба у справах дітей міської ради.
- Управління культури і туризму Олександрійської міської ради.
- Архівний відділ Олександрійської міської ради.
- Управління освіти Олександрійської міської ради.
- Управління з питань надзвичайних ситуацій Олександрійської міської ради.
- Відділ оборонної мобілізаційної роти Олександрійської міської ради.
- Спецінспекція з благоустрою населених пунктів Олександрійської міської ради.
- Фінансове управління Олександрійської міської ради.
- Управління охорони здоров'я Олександрійської міської ради.
- Управління праці та соціального захисту населення Олександрійської міської ради.
- Відділ ведення Державного реєстру виборців Олександрійської міської ради.
- Юридичне управління Олександрійської міської ради.
ламати всі гаразд, а як доцільно….
спостерігач, ↑жаль, у передбачених скороченнях багато політики
3827362
Якщо це забезпечить повне та хоча б задовільне виконання функцій органів місцевого самоврядування, то може й так… При цьому не хотілося, щоб від мізерної зарплатні (хоча й з ефемерною можливістю отримувати пенсію держслужбовця) та надмірної наванатженості розбіглися й ті, хто хоча б щось робить в міській раді… Але зважаючи на постійні зміни правил гри у владі, — навряд-чи будь які зміни структури, кадрів, кабінетів, керівників і т.п. змінить на краще ефективність роботи виконавчих органів… Може вийти як в отій російській байці: «…А вы друзья как не садитесь, а в ….» Гадаю далі не потрібно…
ФИО, ↑fa67df2