Хроники Александрии

Що будує Пенсійний фонд?

, 21.12.2009

„Не так давно у приміщенні Олександрійського управління Пенсійного фонду почалися будівельні роботи. Причому ведуться вони швидкими темпами. Цікаво було б дізнатися, що ж будує Пенсійний фонд, а головне — за які кошти. Люди говорять: „Мабуть, за народні”. Спеціалісти ПФУ постійно виступають у пресі та по телебаченню, говорячи про проблеми з наповненням бюджету. А тут — таке будівництво!”

І. Кучеренко

Дійсно, вже понад місяць у приміщенні Олександрійського управління Пенсійного фонду України працюють будівельні бригади. Через це відвідувачам доводиться заходити в управління через „
чорний” вхід. Незручності, за які вибачається керівництво, долають і співробітники управління. Але це — тимчасові труднощі.

Як повідомили в управлінні ПФУ в місті Олександрії, у приміщенні будується зала комплексного обслуговування громадян з використанням новітніх інформаційних технологій. Постановою правління Пенсійного фонду України № 18-2 „Про Програму модернізації органів Пенсійного фонду України” було визначено 12 управлінь ПФУ в різних регіонах України, де буде впроваджено нову систему обслуговування громадян, основану на досвіді роботи УПФУ м. Хмельницького. Серед них — Олександрійське та Світловодське управління. Запровадження нових технологій здійснюється за рахунок державних коштів.

Згадана система обслуговування базується на нових, зручних для людей принципах та оптимізації роботи територіального управління. Головна ідея полягає у винесенні функції прийому громадян в окремий підрозділ, а також перерозподіл функціональних повноважень підрозділів УПФУ, тобто оптимізація структури. У залі комплексного обслуговування громадян пенсіонери зможуть отримати весь спектр послуг — від видачі довідок до прийому документів для призначення та перерахунку пенсій. Людям не потрібно буде ходити вузькими коридорами по кабінетах, шукати потрібних їм спеціалістів, щоб вирішити ті чи інші питання. Крім того, з 1 січня 2010 року змінюється порядок здачі звітності платниками до Пенсійного фонду, яких в Управлінні зареєстровано понад 7 тисяч. Звітність буде щомісячною, а тому забезпечити її вчасне прийняття та обробку за існуючих умов у приміщенні неможливо. Натомість у модернізованому приміщенні бухгалтери, посадові особи страхувальників, фізичні особи будуть позбавлені багатьох незручностей і зможуть швидко вирішити проблемні питання безпосередньо в операційній залі у одного спеціаліста. Отже, основне завдання нової зали — надання послуг у найкоротші терміни. Для цього і будується максимально зручне і для клієнтів, і для працівників управління приміщення, яке буде обладнане додатковими засобами інформування та сучасною технікою.

Штат співробітників Олександрійського УПФУ не зміниться, просто фахівці, які працюють безпосередньо з відвідувачами, змінять робочі місця. Отже, добудовуються не кабінети, а зала для прийому громадян. Усі послуги, які були у громадській приймальні управління до модернізації — інформаційний кіоск, медичний куточок та інші, — будуть збережені.

Якщо відверто, модернізація Олександрійського управління Пенсійного фонду — питання вкрай необхідне. Судіть самі: приміщення, де воно знаходиться, було збудоване у 1966 році і добудоване у 1985-му. За висновками експертизи технічного стану будівлі, проведеної Кіровоградським інститутом „Міськбудпроект”, споруда має тріщини зовнішніх стін та цокольної частини, технічний стан несучих конструкцій робить будівлю непридатною для нормальної експлуатації, приміщення не відповідає вимогам пожежної безпеки та нормам охорони праці, внутрішнє електрообладнання перебуває у вкрай незадовільному стані. Але навіть і без висновків експертів усі, хто хоча б раз побував у приміщенні УПФУ, нехай спробують відповісти на запитання: чи зручні умови були у кабінетах спеціалістів та коридорах (для тих, хто чекає своєї черги на прийом), чи подобалося вам підніматися крутими східцями на другий поверх (або ж спускатися вниз)? Погодьтесь, навіть молодій здоровій людині доводилося непросто. А що вже говорити про літніх хворих пенсіонерів?

Отже, нововведення покликане полегшити життя в першу чергу відвідувачам, але, як і все нове, не всіма сприймається з радістю. Сама ж модернізація Олександрійського управління ПФУ буде здійснена впродовж 2010 року.

Олена Карпачова

Комментарии:

Добавить комментарий: