Хроники Александрии

«Гральні» банкомати!

, 4.08.2009

Заборонили гральні зали! Нічого! Якщо маєте банківську картку — можете пограти з банкоматом! Система «азартної» гри така: вставляєте картку в банкомат, уводите необхідні дані, а далі — отримаєте чи ні свої гроші — справа фарту!!!

Справді, озирніться довкола, «дива електроніки» оточують нас звідусіль! На перший погляд, вони полегшують життя сучасної заклопотаної людини, допомагають отримувати необхідні послуги швидко і зручно, економлячи наш безцінний час. Проте, на жаль, нерідко ці «дива» створюють більше клопоту, ніж користі. Так, наприклад, бути власником електронної банківської картки — не означає можливості отримати гроші у будь-який потрібний момент. Істина, яку підтверджують численні факти.

Ось Вам ще один — лист від читачки нашої газети Пані Н. (на прохання читачки її ім’я ми не називаємо) працює в дитячому садку, виховує маленького сина. Вона ж є клієнткою одного відомого банку «777» (назва, зрозуміло, умовна, оскільки подібні історії трапляються і в інших існуючих банках). Отримавши відпускні, вирішила зняти свої кошти з банкомату іншого банку «Zero» (по-перше, банкомат цього банку знаходиться поруч з місцем її проживання; по-друге, обидва банки є банками-партнерами і, зі слів клієнтки, саме працівники «777» порадили користуватись, задля зручності, банкоматом банку «Zero»). Як зазвичай, банкомат картку прийняв, та ні грошей, ні чека Пані Н. не отримала. Після повторення процедури банкомат «порадив» (за допомогою чека) звернутись до банку. Все то було б нічого, якби жінці видали необхідні кошти в банку. Проте після її візиту в банк виявилось, що жінка не перша постраждала, і єдине, чим їй змогли допомогти працівники банку, — це уважно вислухати і поспівчувати. Гроші у неї на рахунку справді були, але вони… списались»!!?

Керівники банків-партнерів («777» і «Zero») Олександрії також на місці допомогти нічим не змогли. Збій системи відбувся на рівні Києва, туди і відправили запит із претензією. Проте нещодавно жінці повідомили, що розслідування ситуації проводити будуть представники регіонального відділення банку! Як результат, зі слів представників банків постраждалій, коли завершиться процес роз’яснення причин проблеми, що виникла, пані Наталі врешті-решт гроші повернуть… можливо… десь наприкінці серпня! (варто зауважити, що сам інцидент трапився 08.07.09).

Зі слів Пані Н., незрозумілим залишається і те, чому іншим постраждалим (виявилося, що є і такі) гроші обіцяють повернути за кілька тижнів, а особисто їй приблизно за два місяці?!! Особливої ж відповідальності жоден з двох банків-партнерів на себе не бере. А «помилка» жінки лише в тому, що скористалась «не тим» банкоматом… Тепер їй залишилось пояснити маленькому сину, що на відпочинок цього літа він не поїде, бо «банкомат був зламаний» чи щось таке…

До речі, наша газета також зверталась до одного із згаданих банків, аби отримати коментарі з приводу ситуації, що трапилась. І, як не прикро, виявилось, що керівництво у відпустках чи у від’їзді. На запропоновані міжміські номери прес-служб банків ми також телефонувати за роз’ясненнями не стали, аби не провокувати ще одну «гру»… у «зламаний телефон».

Якщо бути відвертою, ця історія особисто мене ніяк не дивує, бо і я, і чимало моїх знайомих не раз потрапляли в схожу ситуацію, хіба що банкомати були інших банків. Наприклад, одного разу банкомат прийняв мою картку, я встигла ввести необхідну мені суму, на екрані висвітилось: «Візьміть гроші», і — банкомат вимкнувся!!! Окрім усього, це трапилось у Києві, а картку я відкривала в Олександрії. Про те, що мене очікувало далі, можна цілий роман написати. Зауважу лише, що гроші свої я отримала. Щоправда, довелось витратити на це час, сили і нерви.

Висновок, певно, має бути таким: від таких проблем у нас ще страхування ніхто не пропонує, передбачити інцидент також неможливо, тому — будьте обачні, користуйтесь банкоматами своїх банків (так принаймні доведеться розбиратись лише з одним банком) і завжди майте суму «на чорний день»… про всяк випадок!!!

Р. S.: Незважаючи на прикру і невирішену ситуацію з відпускними, героїня статті з родиною на відпочинок врешті-решт поїхали, знайомі допомогли «назбирати» грошей. Зламаний банкомат теж полагодили. Гроші він тепер нібито видає, а тому, якщо маєте жагу до азарту і «пригод», можете перевірити себе на фортуну (це вже, звичайно, жарт)!

Ольга Лемішко

Комментарии:

  1. «Незважаючи на прикру і невирішену ситуацію з відпускними, героїня статті з родиною на відпочинок врешті-решт поїхали, знайомі допомогли «назбирати» грошей.»
    Оце так знайоми. Їм що — грошей нікуди подіти? Читаєш і тій героїні геть не співчуваєш…не тягне вона на «постраждалу».

    Моль,
    a32dd23
  2. Конечно ситуация очень не приятная, но хотелось бы прояснить несколько моментов.
    «Істина, яку підтверджують численні факти» — Факты в студию!!! Порылся в инэте, хотел найти статистику по спорным операциям, но так и не нашел, а по практике скажу Вам, что объём таких операций не дойдёт и до одного процента.
    «незрозумілим залишається і те, чому іншим постраждалим (виявилося, що є і такі) гроші обіцяють повернути за кілька тижнів, а особисто їй приблизно за два місяці?!! » — По правилам международных платёжных систем (МПС), при ошибочном списании средств в оборудовании банка НЕ эмитента пластикивой карты деньги возвращаются клиенту через 45 дней. (очень не приятно, очень не удобно, но это не чья-то прихоть, а такой порядок и порядок не банка а МПС)
    «одного разу банкомат прийняв мою картку, я встигла ввести необхідну мені суму, на екрані висвітилось: «Візьміть гроші», і — банкомат вимкнувся» — ключевая фраза в статье :)

    Матроскин,
    92f56f8
  3. побольше прессы и парочку исков и все может быть лучше. Когда-то приват игрался таким образом. что ж, кризис, каждый сам за себя..Вы в банке честных ищите??

    сергей,
    1570593
  4. Дуже добре, що Ви не потрапляли в подібну ситуацію. Проте мені було б цікаво послухати Вас, якщо б Ваші гроші, «ні з того, ні з сього», Вам же видали не в потрібний момент, а через, нехай навіть, 45 днів, як зазначено в правилах МПС. До того ж, здається мені, якщо вже й на те, що два місяці — це приблизно 60 днів. Чи я помиляюсь? Можливо для когось ті 15, виходить — додаткових, днів і не термін, і 2 місяці теж — не термін…. . І, до того ж, з Ваших слів виходить, що працівники банків не дотримуються тих же правил МПС, обіцяючи повернути, нащастя, гроші одним через тиждень-два(це ж не 45 днів?), а «іншим» — ну, ми вже знаємо коли.
    Доречі, ніхто і не мав на меті викликати почуття жалю до постраждалої. Трапилась така історія — надрукували. Співчувати потрібно собі — безправному народові, а ще краще — пробувати не мовчати і потихеньку вже виходити зі своїх закутків.
    З Пов. Оля

    Аноним,
    2bdb604
  5. Уважаемая Ольга, из вашей статьи выходит, что чуть ли не через раз банкоматы не выдают людям деньги, при этом списывая их со счёта : / Я уже писал выше, что такие операции происходят ОЧЕНЬ редко и когда они всё таки случаются, то не радуют АБСОЛЮТНО ни кого. Банки с этого выгоды ни какой не имеют.

    Матроскин,
    92f56f8
  6. Просто нужно пользоваться «своим» банкоматом, а не совать куда попало.

    Марфа Васильевна я,
    90fa417
  7. У самого был подобный опыт с приватовской картой — денег чужой банкомат дал в 2 раза меньше, списав в 2 раза больше. Проблема решилась в течении неделю, но время было потрачено, в «пустую», просто что бы вернуть свои заработанные денежки…
    Молчать об этом нельзя, а тем более защищать! Не забываем что банковские системы это — «законное» ростовщичество, которое не только в Библии считается большим грехом.

    Аноним,
    0a28f5b
  8. У меня такая история была однажды с Приватбанком. Снимала деньги со счёта, банкомат выдал ошибку. Пошла в другой банкомат — оказалось, что деньги со счёта всё-таки снялись :(
    Написала в отделении банка заявление, через 2 недели деньги вернулись на мой счёт. Но две недели пришлось бегать с протянутой рукой по всем родственникам и знакомым :(
    С тех пор стараюсь снимать деньги в любом банкомате не все сразу, а по 50-100 грн., чтоб в случае сбоя хоть что-то осталось на жизнь.

    Инна,
    285fb79
  9. Шановний Пане Матроскін, а хіба в статті йдеться мова про вигоду зі сторони банку?Мені, не ображайтесь, взагалі не зрозумілі Ваші коментарі. Кого Ви захищаєте ними чи що намагаєтесь довести? Хочете ствердити, що проблема занадто мізерна, щоб про неї писати? Тоді зверніть увагу, принаймні, на те, що з 6 читачів(себе не рахую), які залишили свої коментарі під статтею, троє «знайомі» з подібними випадками!Це Вам факт, який Ви «вимагали в студію»!А тепер трошки математики і виходить…якраз через одного!!!(утрую, звичайно.)
    З Пов.Оля

    Аноним,
    c31b936
  10. Просто пан матроскин больше 20 гривен через банкомат не снимал никогда, и думает что он умнее всех. ану давай матроскин, помотрось меня…..

    3.14здец,
    0a36256
  11. константа+здец — ты уже по-моему обматрошеный на всю голову. к чему эти тупые закидоны? Если Оля в принципе по делу говорит, то ты белиберду несешь. Особенно если учесть, что в последнее время купюры по 10 и 20 гривен все реже встречаются))))

    Ляп,
    2138baa
  12. Никогда не понимал людей, которые зарплату сразу же снимают с карточки. бред. теряется весь смысл и удобство этой самой карточки.

    Арч,
    e4772b7
  13. 2Арч: ну может зачем-то понадобилась вся сумма. Или просто не хотят потом каждый день стоять под дверями банка, чтобы по 50 гривен снимать))))) за примерами не будем далеко ходить;)

    Ляп,
    2138baa
  14. Оля, я уже писал выше «хотелось бы прояснить несколько моментов», а защищать я ни кого не собирался, просто попытался рассказать как оно есть… О выгоде со стороны банка в статье не говорится, просто как мне показалось, многие прочитавшие именно такие выводы и сделали. Говорить об этом конечно стоит, но лучше это делать с помощью жалоб в НБУ, это моё мнение.

    Аноним,
    92f56f8
  15. Забыл подписаться, это был мой камент сверху.

    Матроскин,
    92f56f8

Добавить комментарий: