Хроники Александрии

2 простих способи видурювання грошей

, 14.03.2006

Пам’ятаєте бородатий анекдот радянських часів «Слышь, мужик! Купи кирпич! Недорого хочу, всего 3 рубля»? Працівники комунальних служб Олександрійщини вирішили впровадити усну народну творчість минулих років в життя широких верств сучасників.

Старше покоління українців, які виросли в голод і холод радянських часів, а також неодноразово стикалися в житті з несправедливістю, нині панічно боїться потрапити в борги, щоб не втратити мінімальний доступний їм затишок та достаток. Саме цим моментом нахабно та цинічно користуються працівники комунальних служб, примушуючи людей платити по необґрунтованим приводам. Розповідає Борис Мирошниченко, який мешкає в с. Войнівка Олександрійського району на вул. Шевченка, 2:

«Після Нового Року мені прийшло повідомлення від ВАТ «Кіровоградобленерго» про те, що я нібито заборгував трохи більше 10 грн. Це сума для мене немала, за електроенергію я завжди плачу вчасно і точно, тож вирішив звернутися в Олександрійську районну філію по пров. Заводському, 2а в м. Олександрія. Взяв з собою розрахункові книжки за кілька років по оплаті за електроенергію, прошу роз’яснити звідки взявся борг в працівниці філії. Вона довго з розумним виглядом клацала на комп’ютері, потім заявляє мені: «Йдіть до начальника!» Пішов до начальника. Ледве дочекався. Врешті-решт він теж почав перевіряти на комп’ютері, через кілька хвилин до нього заходить хтось з працівників, і вдвох вони зникають, як потім виявилося, до кінця робочого дня. Я пробував його дочекатися, але марно, начебто він поїхав десь на похорон. Знов звертаюся до працівниці, з якою починав розмову з проханням пояснити звідки виник борг, тим більше, що книжки з оплатою при мені. На що одержую відповідь: «Не морочте мені голову! Ви нам винні гроші! Йдіть і платіть, як написано в квитанції!»

Гроші ті я заплатив проклинаючи все обленерго укупі й поодинці — не мав більше часу добиватися відповіді щодо причини боргу. Потім спілкувався з односельчанами, які аналогічним чином постраждали. Як вони мені пояснили, обленерго, користуючись монопольним становищем, виставляє споживачам подібні наведеному випадку рахунки. Звісно, знаходяться такі, хто відмовляється платити. Після цього приїздить машина і навіть за 3 гривні «боргу» обрізає до будинку електричні дроти, які вам підключать лише після сплати «боргу» та вартості підключення. Ситуація просто безвихідна, справедливості шукати нема де.

Інша подібна ситуація склалася кілька років тому, але вже з кращим для мене результатом. Мені прийшло повідомлення, що я винен близько 40 грн. за газ. Їду в управління, починаю добиватися справедливості. Виявилося, що ці 40 грн. винен не я, а мені — вони просто знак десь «переплутали». Звичайно, ніхто мені не компенсує втрачений час та кошти на поїздку, але думаю, знайшлися й такі односельчани, хто заради економії часу та коштів на поїздку шляхом повторної сплати вирішив погасити псевдо-борг.»

Від М.-І.: А як би Ви порадили вчинити 68-річному Борису Дмитровичу для відновлення справедливості?

Источник: Майдан-ІНФОРМ

Комментарии:

  1. Борис Дмитриевич! Я с вами полностью согласна. Сплошной обман народа, ни где нет правды… только в суде. Вам нужно обратиться к проффесиональному юристу он и подскажет как Вам лучше поступить.
    А в данной организации я когда-то работала контролером, и знаю все их махинации, и долг Ваш возник потому что программа в компьютере где отслеживается долги, не налажена (вернее работает в их пользу). Когда же наконец Вы уважаемые электроснабженцы не будете брать взяток? СТЫДНО.

    Лариса,
    51e5185
  2. проФФесиональные юристы обычно уступают профеССиональным в профессионализме, в остальном согласен с предыдущим оратором.
    Как вариант: неплатить долг, при условии 100% уверенности в своей правоте и хай коммунальщики нанимают юристов 8]

    абырвалг,
    d12c393
  3. Главрыба, молодец, умнО.

    Серый,
    d12c393

Добавить комментарий: