Хроники Александрии

Дещо про агітроботу

, 12.01.2006

За інформацією Комітету виборців України, яку нам надав голова Кіровоградського відділення КВУ Володимир Гришко, всю агітроботу, виходячи з її масштабності та фінансової вартості, можна розділити на три рівні:

1. Обмеженого масштабу та невеликої вартості (благодійні акції, культурні та спортивні заходи). Особливою активністю відзначилась СПУ (безкоштовні концерти кубинської музики), УНП та КПУ (збір підписів щодо визнання воїнів УПА, але з протилежними партійними позиціями).

2. Акції ширшого охоплення аудиторії та більшої ресурсомісткості (організація інформаційних пікетів, роздача агітаційних матеріалів). Цим видом агітдіяльності займаються практично всі.

3. Агітація з найбільшим ступенем контакту з аудиторією і найбільшої вартості (розміщення інформації на бігбордах, тощо). Дана кампанія має винятково локальний характер для малопотужних фінансово партій: для УНП — розміщення на Заході країни та частково в Центрі, НРУ — на Заході, ПСПУ — південно-східний регіон тощо. Партії-«важковаговики» проводять цю роботу у масштабах всієї країни.

Незалежний громадський прес-центр
press@kirovograd.net

Комментарии:

Добавить комментарий: