За інформацією Комітету виборців України, яку нам надав голова Кіровоградського відділення КВУ Володимир Гришко, всю агітроботу, виходячи з її масштабності та фінансової вартості, можна розділити на три рівні:
1. Обмеженого масштабу та невеликої вартості (благодійні акції, культурні та спортивні заходи). Особливою активністю відзначилась СПУ (безкоштовні концерти кубинської музики), УНП та КПУ (збір підписів щодо визнання воїнів УПА, але з протилежними партійними позиціями).
2. Акції ширшого охоплення аудиторії та більшої ресурсомісткості (організація інформаційних пікетів, роздача агітаційних матеріалів). Цим видом агітдіяльності займаються практично всі.
3. Агітація з найбільшим ступенем контакту з аудиторією і найбільшої вартості (розміщення інформації на бігбордах, тощо). Дана кампанія має винятково локальний характер для малопотужних фінансово партій: для УНП — розміщення на Заході країни та частково в Центрі, НРУ — на Заході, ПСПУ — південно-східний регіон тощо. Партії-«важковаговики» проводять цю роботу у масштабах всієї країни.
Незалежний громадський прес-центр
press@kirovograd.net
Комментарии: